Ostin juuri kolmea eri leikkelettä
Kommentit (25)
kolme samaa olisi siis kolme siivua?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla varaa ostaa noin montaa leikettä?
Tekee kovasti töitä DI:nä niin sitten on varaa 💪🏼
Kuolet kohta suolistosyöpään, ovat tosi epäterveellisiä lisäainepommeja. Onnea vaan!
Sain juuri savustetun lämpimän lohifileen, joten en kalehdi, syön mieluummin lohta.
Jos leikkaa lenkkiä viipaleiksi niin lasketaanko leikkeleeksi? Entä maksis?
Olet AMK joka leikkii olevansa DI. Kirjoitusasu todistaa tämän. Ryömi takaisin kuoppaasi
On aivan epäreilua että toisilla on kolmea eri leikkelettä ja muilla ei varaa mihinkään.
Minä sain ruokajakelusta vain kahta eri leikkelettä. No kai se on ihan oikeudenmukaista...
Prosessoitu liha, kuten leikkeleet ja makkarat, on luokiteltu ihmiselle karsinogeenisiksi eli syövälle altistavaksi.
Lihavalmisteita tehdessä syntyy nitrosoyhdisteitä, jotka ovat todennäköisin syypää leikkeleiden aiheuttamaan syöpäriskiin, kertoo Itä-Suomen yliopiston ravitsemusterapian professori Ursula Schwab.
Nitrosoyhdisteet voivat aiheuttaa suoliston seinämän solujen DNA:ssa muutoksia, mikä voi johtaa kasvaimen muodostumiseen suolistossa.
Schwab muistuttaa, että prosessoinnissa syntyvät nitrosoyhdisteet ovat leikkeleissä vain yksi syöpäriskin aiheuttaja.
Korostan, että myös prosessoidun lihan sisältämät suola ja kova rasva ovat molemmat terveyden kannalta huonoja.
Jälkiruoka tarjokkeeksi 7:män sortin jukurtti platter normal ja vegan variaatioina? Luksus kartanossa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuolet kohta suolistosyöpään, ovat tosi epäterveellisiä lisäainepommeja. Onnea vaan!
Just oli ikäkausitutkimus suolistosyöpään liittyen. Normaali tulos ja leikkeleitä menee. Tähän ikään päässeenä olen jo saavuttanut hyvän virstanpylvään. Onnea toivotan myös sinulle.
En ole kateellinen. En halua sairastua suolistosyöpään. Olen nähnyt vierestä, että minkälaista se on.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen. En halua sairastua suolistosyöpään. Olen nähnyt vierestä, että minkälaista se on.
Mihin syöpään haluat sairastua ?
Vierailija kirjoitti:
Voit sinä silti sairastua. Et voi sille mitään, jos on tullakseen. Vähän sama, kuin olen kiltti muille, niin minulle ollaan kilttejä.
Taas tuo leikkelehölmö kirjoittelee tänne ilmoittaa ostaneensa 3 erileikkelettä....miksi sen pitäisi muita kiinnostaa ...osta mitä haluat....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin syöpään haluat sairastua ?
Kylläpäs luulet olevas vitsikäs. Suolistosyöpä tai keuhkosyöpä vie suurimmalla todennäköisyydellä hautaan. Haimasyöpä myös. Moni muu syöpä ei välttämättä.
Miten voi olla varaa ostaa noin montaa leikettä?