Piti tavata huomenna yksi nettitreffimies,
nyt hän tekstaili minulle ilmeisesti kännissä terassilta. Halusi mm. oma-alotteisesti kertoa, että hänellä on hyvät välit exän kanssa, mutta "ei seksiä tai mitään sellasta". Mitähän minä sillä tiedolla teen.. Menisitkö tapaamaan tätä tyyppiä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:04"]
Sitä jännittää sun tapaaminen, joten tekee nyt kaikkea hölmöä varmuuden vuoksi, että juttu menisi mönkään.
ks. Miehen käyttöopas sivu 12900876655443
[/quote]
:D ap
Ja nyt hän laittaa minulle kuvaviestejä sieltä terassilta.. ilmeisesti löytyis Miehen käyttöoppaasta syy tuohonkin. Mutta ehkä tää on nyt tällä selvä. ap
toisella on ikävä sinua! Ja haluaa tuoda julki, että exä on hänen ystävänsä. Ettei tule myöhemmin väärinkäsityksiä.
Tai sit se on se ex joka tekstaa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:19"]
Ja nyt hän laittaa minulle kuvaviestejä sieltä terassilta.. ilmeisesti löytyis Miehen käyttöoppaasta syy tuohonkin. Mutta ehkä tää on nyt tällä selvä. ap
[/quote]
Älä ajattele noin pessimistisesti. Hän on ilmeisen humalassa, mutta siitä huolimaat muistaa sinut ja yrittää pitää kontaktia yllä. Ehkä hän pian kutsuu sinua mukaan terassille?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Älä ajattele noin pessimistisesti. Hän on ilmeisen humalassa, mutta siitä huolimaat muistaa sinut ja yrittää pitää kontaktia yllä. Ehkä hän pian kutsuu sinua mukaan terassille?
[/quote]
On kutsunut jo. En lähde, mutta ehkä hänen exänsä lähtee :) ap
Sitä jännittää sun tapaaminen, joten tekee nyt kaikkea hölmöä varmuuden vuoksi, että juttu menisi mönkään.
ks. Miehen käyttöopas sivu 12900876655443