lidl on wt kauppa
Mä käyn s ja k marketis. Luuseri köyhät käy lidlis. Ootte vitun wt.
Kommentit (41)
Freeway cola on hyvääääää. Se voitti yhden makutestinkin.
http://ruoka.fi/juomat/kolajuomat-testissa-katso-yllatysvoittaja
"Raadin ykkössuosikki oli Freeway Cola, jota myydään Lidl-kaupoissa. Toiseksi nousi Dr Pepper, jota voi pitää vaihtoehtona perinteisille kolajuomille, sillä Dr Pepper on kolajuoman ja hedelmäjuoman sekoitus. Kolmanneksi testissä ponnisti Pirkka Cola."
T. mies.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:20"]Ja audit, mersut ja bemarit on wt-autoja? Niitä on nimittäin aina meidän Lidlin pihalla.
[/quote]
Nuo ovat kansanautoja. Bentley, Bugatti, Rolls-Royce jne olisivat jo maininnanarvoisia kulkineita.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:20"]Ja audit, mersut ja bemarit on wt-autoja? Niitä on nimittäin aina meidän Lidlin pihalla.
[/quote]Prisma on halvempi kuin Lidl. Pihit mersukuskit ovat väärässä paikassa.
Ei siitä paskaliikkeestä edes saa kaikkea
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:38"]Lidlissä se on silmiim pistävää. Yleensä läski ukoo/akka on latomassa kilokaupalla pussiin 0, 49 lihapasteijoita, josta sitten lyllerretään hakemaan tonkka freeway-colaa samalla kun pennut kirkuvat jaloissa. Ysiltä ruispaloja ja limppuja on laari täynnä, mutta kaikki muu on mennyt murusia myöten.
[/quote]
Sun täytyy aika usein siellä vierailla kun tiedät tämänkin kertoa. Voi perse, kärähdit wt :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:37"]
Suomessa ei toistaiseksi ole white trashia koska trailer parkit puuttuvat. Näitä kuitenkin Suomeen suunnitellaan joten ap oottele rauhassa muutama vuosi niin näet ihan aitoja wt-ihmisiä.
Mä olen varmaan ap:n mielestä wt vaikka asun Espoossa omistuskämpässä hyvällä alueella. Vain sen takia koska käyn Lidlissä ja jätän ässät ja koot bonuskorttiuskovaisille. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa perusruoasta...
[/quote]Et sitten vissiin sivistyksen parissa ole käynyt? Kyllä niitä on vaikkei trailer parkeja olekaan. Suomen wt:t asuvat betonislummeissa.
Mua taas ärsyttää meidän Lidlissä kun paistopisteen ruisleivät on aina loppu illalla kun menee :(
Milloinkohan Aldi rantautuu Suomeen haastamaan Lidlin ja aakkoskaupat?
[/quote]niitä saa parilla tonnilla Saksasta
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:33"]
Lidlin pihalla hatvemmin näkee uusia 50ke merssoneja tai bemmejä. Sieltä löytyy kyllä saksasta uitettua yli 10v vanhaa "reemiumia", joilla kurvataan lidlin pihaan ja ylenkatsotaan eläkeläisen uutta corollaa, joka on kuitenkin tuplasti arvokkaampi kuin wt-siilitukan/kananpersetukan loppuunpiereskelty audinraato.
[/quote]Kyllä meillä täällä Espoossa on noita kalliitakin saksalaisia ihan tasaiseen tahtiin Lidlin parkkiksella, yleensä perheparkissa vaikkei autossa ole edes turvaistuinta saati lapsia mukana.
Ei voi kyllä VALKOISEKSI paskaksi kutsua sitä väkeä mitä tossa paikallisessa lidlissä tiksissä käy
Mersut, Bembat ja Audit ovat kylläkin ihan tavisautoja.
[/quote]
Aina te hehkutatte niitä osamaksu-Audejanne :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:34"]
Mersut, Bembat ja Audit ovat kylläkin ihan tavisautoja.
[/quote]Ehkä ne muutaman tonnin tuonti-ihmeet ovatkin, mutta ne 50 k€+ eivät ole.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:37"]
Suomessa ei toistaiseksi ole white trashia koska trailer parkit puuttuvat. Näitä kuitenkin Suomeen suunnitellaan joten ap oottele rauhassa muutama vuosi niin näet ihan aitoja wt-ihmisiä.
Mä olen varmaan ap:n mielestä wt vaikka asun Espoossa omistuskämpässä hyvällä alueella. Vain sen takia koska käyn Lidlissä ja jätän ässät ja koot bonuskorttiuskovaisille. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa perusruoasta...
[/quote]Et sitten vissiin sivistyksen parissa ole käynyt? Kyllä niitä on vaikkei trailer parkeja olekaan. Suomen wt:t asuvat betonislummeissa.
[/quote]
Ihan olen nähnyt aitoja slummejakin ulkomailla asuessani, tosin itse en sellaisessa asunut. Suomessa ei ole white trashia, on vain paremmin ja huonommin toimeentulevia ihmisiä. Valitettavasti jälkimmäiset toisinaan ovat mielikuvamainonnan uhreja. Toisaalta moni rättikauppa ja kosmetologi olisi helisemässä ilman näitä pienituloisia mainosten uhreja jotka kantavat viimeiset roponsa palveluntarjoajalle kynsien-ja ripsien huoltoa varten. Siltikään en kutsuisi heitä nimellä wt. Se termi kertoo enemmän ihmisestä joka sitä käyttää kuin siitä ihmisryhmästä jota osa täällä käyvistä niin mieluusti nimittelee.
Terkuin se "wt" Espoosta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:37"]
[/quote] Trailer park löytyy Kuopion Jännevirralta. Ihan talvisin asuvat siellä vaunuissaan. On oikein nimetyt kadut joilla parkissa n. 20 asuntovaunua/autoa. Osa muuttaa kesäksi ja köyhemmät asuu läpi vuoden. Siellä soi öisin haitarimusiikki ja hiiligrillissä paistuu hiillosmakkara. Juovat kossua tai omatekoista viiniä. Selvinpäin näin tämän ihanuuden kun vein yhden asiakkaan " kotiin". Hyvä meininki siellä oli maaliskuussa. Yleisistä tiloista löytyy wc.sauna ja pesutilat. Biljardiakin voip pelata ja tikkoo heittää.
Onko se Lidl edes paljon halvempi? S-kaupast saa bonuksia. Vaikka eihän ne bonukset toki paljoa ole, mutta kyllä sieltä aina vähän tulee takaisin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:14"]
Mä käyn s ja k marketis. Luuseri köyhät käy lidlis. Ootte vitun wt.
[/quote]
vain suomijuntit käy s- ja k-marketis ja sellaiset, jotka ei osaa kirjoittaa.