Mies haluaa panna mua pyllyyn
Mitä voin tehdä, kun mies on jo kuukauden ajan ruinannut, että "saanks mä panna sua kakkosee?"
Kommentit (100)
Annahan miehesi ponnistaa ja karjaista...
Kuinkahan mones kerta kun tämä teema on tällä palstalla esillä (...ei muuten varmaan ihan ensimmäinen tai toinen,eikä kymmeneskään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaheksannella kuulla raskaana ja mies panee mua nyt peräaukkoon, kun sen on ehdottomasti saatava naida. Kai se tulee synnytyslaitoksellakin heti vaavin synnyttyä vonkaamaan persettä.
Ite en tykkää yhtään koko touhusta. Tekee kipeää ja on muutenkin vastenmielistä. Lisäksi huolestuttaa, että voin saada peräpukamia.
Ei sun miehes oo ehdottomasti saatava naida. Ei se puutteeseen kuole. Mutta ilmeisesti ootte molemmat sitä mieltä, että miehesi hinku päästä pukille on tärkeämpää kuin sun mukava olosi.
Minä olen ainakin sitä mieltä, että naiseni hinku on tärkeämpi kun minun mukavuudenhaluni ja laiskuuteni.
Entäs jos naisesi hinku aiheuttaisi sulle kipua ja tuntuisi muutenkin vastenmieliseltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin sitä mieltä, että naiseni hinku on tärkeämpi kun minun mukavuudenhaluni ja laiskuuteni.
Entäs jos naisesi hinku aiheuttaisi sulle kipua ja tuntuisi muutenkin vastenmieliseltä?
Niinhän se joskus tekeekin. Joskus myös nöyrytystä ja vitutusta (jota mun on pakko niellä merkkejä näyttämättä) jos haluaa esimerkiksi päästä tanssimaan, mielummin ottaisin vaikka sitten dildoa persuksiin, vähemmällä pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan mones kerta kun tämä teema on tällä palstalla esillä (...ei muuten varmaan ihan ensimmäinen tai toinen,eikä kymmeneskään)
Ihan eka kerta. Niin jänskä ja ihka uus juttu.
-Niksu
No anna toki. Antavathan miehetkin toisilleen...
Meillä on luonnollista tehdä asioita, jotka toista miellyttää. Tai ainakin kokeilla/yrittää. Tutki asiaa vaikka lelukauppojen sivuilta esim kaalimadolla on aika täydellinen ohjeistus. Jos alkaa kiinnostaa niin kokeilemaan. Toki ensin voi kokeilla omalla sormella tuntumaa ja puolison voi antaa sormeilla. Ei kai kukaan oikeasti syöksy heti yhdyntään?
Käyn anoppilassa kylässäkin, vaikka se vasta vastenmielistä onkin :D
Pyllistä miehellesi ja pyydä laittamaan reilusti rasvaa anukseen sisälle ja ulkopuolelle siitä sitten rentoutat lihahset ja nautit
Olen mies enkä oikein ymmärrä tätä peppu keskustelua. Mies joka ruinaa persepanoa niin kannattaa kokeilla itse ja tunkee dildon omaan perseeseen. Kokeilin itse ja tulin siihen tulokseen, että miksi haluaisin tällaista vaatii rakkaalta, mille haluan vain hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä oikein ymmärrä tätä peppu keskustelua. Mies joka ruinaa persepanoa niin kannattaa kokeilla itse ja tunkee dildon omaan perseeseen. Kokeilin itse ja tulin siihen tulokseen, että miksi haluaisin tällaista vaatii rakkaalta, mille haluan vain hyvää!
Mäkin kokeilin ja en edelleenkään tajua, mikä siinä on niin vaikeaa naiselle.
Ihmetyttää nämä miesten avautumiset ettei tykkää itse että omana anaaliin tungetaan mitään tai naiset jotka ehdottavat miehiä kokeilemaan ensin itselle.. Ensinnäkin on musta iso ero onko se kalu mun sisällä vai jonkun toisen, itsessäni tuntuu jokseenkin paremmin olipa paikka mikä vaan. Saan harvinaisen vähän tyydytystä mieheni itsetyydytyksestä, joten onneksi se on tajunnut, että tyydyttääkseen vaimonsa sen pitää kohdistaa toimenpiteet siihen. Mies ei ole innostunut millään tasolla oman anaalinsa käsittelystä, mutta onneksi tykkää käsitellä rouvaansa. Ja rouvahan tykkää olla käsiteltävänä :D
Se nyt vaan on niin, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Kokeilematta harvoin voi tietää oikeasti, miltä joku tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:07"]No eikö sitä kannata sen kerran kokeilla, tiedä vaikka tykkäisit. Liukkaria, lämmittelyä, rentoudu ja joku muu asento kun doggy, esim ihan vaan makaat selälläs, siin on helpoin rentoutua.
Peräreikään paneminen ei ole seksiä. Seksi on vaivatonta ja helppoa. Tuossa yllä luetellaan kuin johonkin ikävään toimenpiteeseen menevälle ohjeita. Eli ei.
Olkoon sulle seksi sitä että kylmiltään survotaan munaa pilluun mutta kaikille ei noin todellakaan ole. Joo vaivatonta ja helppoa kun ei tarvii naista lämmitellä yhtään! Multa ois turha tuollasen ruinata yhtikäs mitään reikää.
Olen kyllä nainen. Seksi on vaivatonta ja helppoa kun kumpikin haluaa. Mieheni on hetero eli eii ruinaa peräreikää.
Ei kai ruinaakkaan, kun saa naapurin ämmää panna ruokiksella perseeseen niin, että kulli vain raikaa.
Onneksi oma mies ei ole noita peräkammarin poikia. On sanonut suoraan, että perseeseen paneminen on hänen mielestään sairasta eikä sitä reikää ole tarkoitettu sitä varten. Olen itse täysin samaa mieltä. Meillä on mukava seksielämä ja molemmat haluaa samoja juttuja. En seurustelisi pyllypanoista pitävän kanssa enkä todellakaan antaisi sellaisen munan tulla sisälle, joka on ollut joskus jonkun kakkareiässä. Tunnen yhden naisen, joka pitää anaaliseksistä. Hänellä on mielenterveysongelmia ja hän näyttää jotenkin likaiselta.
antakaa herran jyskyttää kuivana kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mies ei ole noita peräkammarin poikia. On sanonut suoraan, että perseeseen paneminen on hänen mielestään sairasta eikä sitä reikää ole tarkoitettu sitä varten. Olen itse täysin samaa mieltä. Meillä on mukava seksielämä ja molemmat haluaa samoja juttuja. En seurustelisi pyllypanoista pitävän kanssa enkä todellakaan antaisi sellaisen munan tulla sisälle, joka on ollut joskus jonkun kakkareiässä. Tunnen yhden naisen, joka pitää anaaliseksistä. Hänellä on mielenterveysongelmia ja hän näyttää jotenkin likaiselta.
Hyvää trollausta, mutta ei tolla vielä pitkälle pötkitä.
Asun rivitalossa ja naapurin on 30-35 vuotias nainen. Naisella tällä käy säänölisesti joku mies seksi kylässä.
Työskentelen usein kotona päivällä ja seinät ovat -70 rivitalossa papperia naapurin makkari ja minun työhuone ovat seinätysten eli kuuluu selvästi mitää puuhataan.
Ilmeisesti alkaa normi lämmitelyllä ja naimisella mutta aina josakin aina jossain vaiheessa kuuluu ei ei ei ei sinne ja kovaa estelyä ilmeisesti herra ei estelyistä paljon piittaa koskaa hetkenpäästää alkaa hirveä valituus ja uikutus miten sattuu ja että ei kakkoseen joka kuitenkin muutu jossain vaiheessa aneluksi miehelle että kovempaa kovempaa ja loppulta neiti äänistä päätelen saa kovan orgasmin.
Mitähän tästä pitäisi ajatella miksi estellä jos kuitenkin lopulta haluaa ????=|
Sanot sille:voiks mä panna sua kakkoseen.tilaat netistä nussintakoneen miehelles!
jätät sen siihen kiinni pariks viikoks ni tuskin enää haluaa.....
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:53"]
Hanki dildo, ota se tanakasti käteesi ja ruinaa mieheltä "saanks mä panna sua kakkoseen?" Jos mies kieltäytyy, kysy, miksi hän olettaa sinun haluavan antaa kakkosta.
juu ja dildo oltava samaa koko luokkaa kun miehen penis
Väärin. Oletettavasti peräsuolipenalla on mikromuna, jos ei pimppi riitä. Ja toisaalta, suhteessa kokoonpano sen pitää mennä. Jos nyt siis nainen painaa vaikka 55kg ja mies 110kg, niin tekokullin pitää olla tuplat ukon pilistä!!!
Kokeilkaa sitä anaalia ja saa näyttämään se sen verran vaikealta prosessilta ettei mies menettää mielenkiintonsa siihen. Ensin puhdistatte sitä suolta huolellisesti pari tuntia ennen, sitten laitatte liukkaria ja laitatte jonkun anaalitapin sinne tunniksi rentouttamaan sulkijalihaksia.