naisen rinnat
rakastan nuolla, hieroa ja imeä naisen rintoja. voisin tehdä sitä tuntitolkulla!
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 12:58"]
rakastan nuolla, hieroa ja imeä naisen rintoja. voisin tehdä sitä tuntitolkulla!
[/quote]Olen kanssasi samaa mieltä, tisujen pusuttelu, hyväily ja nöpönännien kiusiminen on ihanaa.. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:54"]
[/quote]Olen kanssasi samaa mieltä, tisujen pusuttelu, hyväily ja nöpönännien kiusiminen on ihanaa.. / vilivallaton
[/quote]
Kyllä olette oikeassa. Meillä on vielä hieronta öljyä joilla saa ne ihanat rinnat saa liukkaiksi, nännien kiusoittelu on silloin mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:54"]
[/quote]
Kyllä olette oikeassa. Meillä on vielä hieronta öljyä joilla saa ne ihanat rinnat saa liukkaiksi, nännien kiusoittelu on silloin mukavaa.
[/quote]Hih ja Jee, menee herkuttelun puolelle ;) Rakastan herkkiä naisen rintoja. / vilivallaton
Pienet tisut ja isot kovat nännit = nami
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 13:51"]
Pienet tisut ja isot kovat nännit = nami
[/quote]Olen kanssasi samaa mieltä ;) Olkaa naiset rohkeita ja tulkaa mukaan keskusteluun. / vilivallaton
Isot tissit ja pienet ihanat nännit!
Tykkään kyllä kun mun rinnat saa huomiota. Rakastan helliä hyväilyjä ja välillä rajumpaa käsittelyä, mutta erityisesti sellainen voimakas nännien imeminen ja niiden kutittelu kielellä ja pyörittely sormien välissä toimii. Pääasia kuitenkin on et rintoja ja nännejä ei missään tapauksessa jätetä huomiotta! Kovilla nänneillä onkin sit kiva hyväillä miestä muutenkin. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:01"]
Tykkään kyllä kun mun rinnat saa huomiota. Rakastan helliä hyväilyjä ja välillä rajumpaa käsittelyä, mutta erityisesti sellainen voimakas nännien imeminen ja niiden kutittelu kielellä ja pyörittely sormien välissä toimii. Pääasia kuitenkin on et rintoja ja nännejä ei missään tapauksessa jätetä huomiotta! Kovilla nänneillä onkin sit kiva hyväillä miestä muutenkin. ;)
[/quote]Nam sanon minä...,tuollainen pistää haluamaan ;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:01"]
[/quote]Harjoitteletko jotenkin, jotta rintasi pysyy tai kehittyy kiinteinä nöpörintoina?
hei, rinnat on vaan maitorauhaset, ihan niinkuin lehmilläkin, ei muuta, ei mitään seksuaalista
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:48"]
hei, rinnat on vaan maitorauhaset, ihan niinkuin lehmilläkin, ei muuta, ei mitään seksuaalista
[/quote]
Moi vaimollani on dd rinnat. Ne riittävät minulle, kyllä niitä on ilo hyväillä ja näykkiä. Googlettakaa sana big tits. Minun mielestä osalle pitäisi tehdä pinennysleikkaus, siellä on sellaisia rintoja että jalkapallo jää pieneksi niiden rinnalla.
Mun vaimolla on G-kupit, eivätkä ne mitkään jalkapallot ole. Tosi kivat ne on ja hyvissä (kalliissa) rintsikoissa edelleen katseita keräävät !
Miehet, miehet. Kuppikokojen vertailu pelkkiä kirjaimia käyttämällä ei ole millään tavalla mahdollista, koska ne kirjaimet eivät ole standardoituja tilavuusmittoja. Jotta vertailu edes jollain tasolla voisi olla mahdollista (mitä se käytännössä ei siltikään ole, koska eri valmistajilla on erilaisia mitoituksia ja rintaliivien leikkaukset ja sitä kautta kupin muoto vaikuttavat myös vaadittavaan kokoon), mainitkaa myös ympärysmitta. 65E- ja 85E-rintaliivit ovat kuppiosan tilavuudeltaan hyvin eri kokoiset.
Mitä itse aiheeseen tulee, niin rock on! Etenkin kuukautisten aikaan rintojen söpö ja hellä huomiointi on varsin viehättävää. :)
N29 (jonka 70F-kokoiset rinnat on todella kaukana jalkapallosta)
ihan sama kai se on, minkä kuppikunnan edustaja nainen on, kunhan nainen on tyytyväinen varustukseensa ja sinut sen kanssa, se tuo sen seksikkyyden
Herra40+
Sen kokoset pitää tisujen olla, että saa takaapäin naidessa reilusti pidellä kiinni.
Onhan tuokin hyvä pointti, mutta mielestäni aidot tisut jo herättää minut ja terhakat rinnat pienetkin ovat namiherkkua... Aidot rinnat paljon paremmat kuin kovat silikonit. ;) vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:03"]
Onhan tuokin hyvä pointti, mutta mielestäni aidot tisut jo herättää minut ja terhakat rinnat pienetkin ovat namiherkkua... Aidot rinnat paljon paremmat kuin kovat silikonit. ;) vilivallaton
[/quote]Nimenomaan terhakat pienet rinnat isoine kovine nänneineen tekee miut hulluksi himosta
Kyllä oman vaimoni 75G rinnat on ikuisesti suosikkejani :-)
KAUNIIT RINNAT OVAT PARASTA KATSOTTAVAA.