Naisilla kuukauskivut, meillä miehillä ei :)) vituttaako???
Kommentit (32)
Ei vituta. Mä pystyn synnyttämään. Mies ei.
Jaa ei mulla vaan oo, ei menkkoja eikä kipuja
Joo, menkat vituttaa välillä mutta hyvähän se vaan on ettei miehillä niitä ole. Miehillä on sitten omat ristinsä; ovat aikalailla hormoniensa vietävissä jne.
Vituttaa. On ihan saatanan kipeät. Joka vitun kerta!
Ei vituta. Mulla ei oo boolsseja joten mä pääsen helpommalla ku sä!
Me naiset ei jouduta käymään inttiä ! Ja jos munille osuu joku ni se sattuu enemmän ku kolaus pimpsaan!
Naiseudessa, varsinkin jos on sattunut syntymään kauniiksi, on niin paljon plussapuolia että yhdet menkat ei paljon haittaa :)
Ennemmin menkat kuin kaksi nahkasäkkiä ja nakki kesähelteillä haarojen välissä..
Jaa, mulla on olut menkat 30 vuotta ja kertaakaan ei ole kipuja ollut. Jossakin vaiheessa paska on vähän ruikulia, mutta siinä kaikki. Olen mielelläni nainen. :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:07"]
[/quote]Tuota vertausta en oikein ymmärrä. Ei yksikään mies luopuisi kiveksistä, mutta useimmat naiset luopuisivat kai menkoista.
-Mies 29v + 1v-
Naisilla on aivot, miehillä ei. Vituttaako?
En haluaisi olla mies, mutta haluaisin olla nainen, jonka kuukautiset ovat helpot. Heitäkin on nimittäin. Mulla kivut ei edes ole enää suurin ongelma, vaan PMS: mielialan heittely ja loputon herkkunälkä. Ja kuukautiset on toisinaan niin runsaat, että elämä menee tosi hankalaksi. Onneksi pillerit ovat niukentaneet vähän ja tosiaan vieneet ne kivut. Toisaalta luulen, että PMS paheni pillereistä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:03"]
Ennemmin menkat kuin kaksi nahkasäkkiä ja nakki kesähelteillä haarojen välissä..
[/quote]Ei se nyt niin hirveää ole...oikeastaan helle on juuri parasta, koska silloin paikat näyttävät oikein lihaisilta ja muhkeilta lämpötilan takia ja on mukava vähän kurkata peilistä tai tunnustella. Sitä voi oikein jännittää että missähän asennossa ja miten muhkeina ne siellä ovat.
Eipä kyllä menkoistakaan välttämättä mitään suurempaa haittaa ole.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:57"]
Me naiset ei jouduta käymään inttiä ! Ja jos munille osuu joku ni se sattuu enemmän ku kolaus pimpsaan!
[/quote]Toisaalta taas jos muniin koskettaa hellästi, niin ilmeisesti se tuntuu paljon paremmalta kuin hellä kosketus pimpsaan, joka ei tunnu yhtään pahalta, mutta ei myöskään yleensä tee iloiseksi. Monet naiset eivät ikinä masturboi tai halua seksiä ja naisen jalkovälissä on vähemmän itsestäänselviä erogeenisiä kohtia kuin miehellä.
On myös joitakin olosuhteita, joissa naisen alapää on suuremmassa vaarassa kuin miehen, mutta yleensä näin ei toki ole.
-Mies 29v + 1v-
Parempi ja hyvä vaan ettei teillä miehillä oo niitä, te ette nimittäin kestäis niitä sekuntiakaan ;)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:07"]
[/quote]Tuota vertausta en oikein ymmärrä. Ei yksikään mies luopuisi kiveksistä, mutta useimmat naiset luopuisivat kai menkoista.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
En usko, että kukaan lasta haluava nainen luopuisi kuukautisista.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:57"]
[/quote]Toisaalta taas jos muniin koskettaa hellästi, niin ilmeisesti se tuntuu paljon paremmalta kuin hellä kosketus pimpsaan, joka ei tunnu yhtään pahalta, mutta ei myöskään yleensä tee iloiseksi. Monet naiset eivät ikinä masturboi tai halua seksiä ja naisen jalkovälissä on vähemmän itsestäänselviä erogeenisiä kohtia kuin miehellä.
On myös joitakin olosuhteita, joissa naisen alapää on suuremmassa vaarassa kuin miehen, mutta yleensä näin ei toki ole.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mistäs sä ton tiedät ku et ole nainen?
Mä olen nainen ja oon ylpeä siitä. En ikinä todellakaan vaihtaisi vaginaani penikseen. En todellakaan. Penis on herkkä ja ei kestä kovia iskuja, vagina kestää vaikka mitä. Joten miksi vaihtaisin kuukautiset johonkin tuntoherkkään elimeen? Ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:57"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
"Monet naiset eivät ikinä masturboi"
^ nyt on kyllä naisasiantuntija paikalla!
Ei vituta :-) vituttaako teitä miehiä pakollinen armeija tai sivari :)?
Hei Pikku-Jonne, täällä taas! <3 Pusi pusi <3 ja oletpas sinä kasvanut kovasti! Posketkin niin somasti pyöristyneet. Kyllä te isin kanssa olette tosiaan jo isoja miehiäja sitten kun kasvat vielä vähän lisää ja partaakin tulee, niin saat ihan ikioman partaveden!
Otapa tästä keksi ja lasi maitoa. Kohta on sitten iltasuihkun aika.