Kaapista löytyi avaimet työpaikkaan, jossa mies teki sijaisuuksia yli 10v sitten. Mitä tehdä?
Työstä taitaa olla jopa 15 vuotta aikaa. Sitä työnantajaa ei enää edes ole, samassa rakennuksessa on aivan eri firma nyt ja lukot oletettavasti vaihdettu.
Voiko nuo avaimet ja tagin heittää roskiin/metallinkeräykseen?
Kommentit (10)
Tee pipoon reiät silmille ja mee käymään.
Jos ei minnekään voi palauttaa niin veisin metallinkeräykseen mutta vääntäisin ne jotenkin.
Lukot on varmasti vaihdettu ja puuttuvat tägit resetoitu.
Mulla on avain yhteen 10 vuoden takaiseen vuokrakämppään. En kehtaa viedä sitä nykyiselle vuokralaiselle (vuokranantajasta mulla ei ole mitään tietoa missään, en muista edes nimeä).
Mä en puolisoni romuja heittele pois. Voin kyllä kysyä,mikä tää on! Katellaan vastausta ja puolison reagointia. Puolisoni jätti vanhat vaatteensa keskelle huonetta, et minä voisin viedä ne kierrätykseen. En vie. Vaatteet saa olla siinä vaikka hamaan tappiin asti. On se hänelläkin auto ja tietää missä on vaatekeräyspiste.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on avain yhteen 10 vuoden takaiseen vuokrakämppään. En kehtaa viedä sitä nykyiselle vuokralaiselle (vuokranantajasta mulla ei ole mitään tietoa missään, en muista edes nimeä).
Meillä unohtui antaa yksi avain, kun myytiin talo. Vasta 9 vuotta myöhemmin avain löytyi muutossa laatikon perältä, ei heti edes tajuttu mikä avain se oli. Ei muistettu sellaisen vara-avaimen olemassaoloa.
Ei kehdattu viedä. Muutettiin 800 km päähän ja vietiin avain siellä metallinkeräykseen.
Tottakai.