Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutumisen tärkein numero ja perustelut sille?

Ajatusleikki
25.02.2022 |

Jätetään pois ne "sen ja sen pituinen se" -jutut ja koitetaan miettiä, millä on itselle oikeasti merkitystä vaikka elämänmittaisen parisuhteen kannalta? Monilla on ajatuksia, toiveita ja vaatimuksia kumppanille, mutta millä oikeasti lopulta on väliä kun vuodet vierii? Jos pitäisi valita yksi numero mittaamaan jotain ominaisuutta, mikä olisi sinulle tärkein?

Minä valitsen älykkyysosamäärän, jonka olisi oltava yli 130. Olen itse lyhyt, hyvin toimeentuleva nainen, joten esim. miehen pituudella ja varallisuudella tms. ei ole väliä. Ikäkään ei ole niin tärkeä, mutta pään sisältö ja sujuva keskustelu on, siksi jos yksi on valittava, on se äo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta skippaan kyllä jokaisen naisen, joka tällaisia ominaisuuslistoja tekee.

Vierailija
22/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen, koska kakkonen haisee paskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.  Naisen edellisten seksikumppanien määrä.

Vierailija
24/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta, mutta skippaan kyllä jokaisen naisen, joka tällaisia ominaisuuslistoja tekee.

Siksi mä tätä pohdinkin, kun en oikein ymmärrä sellaisia listoja. Eihän kukaan voi tietää toisen ihmisen kohdatessaan millainen tämä on tai jos rajaa ehdokkaita tiukan vaatimuslistan perusteella, että mitä kaikkea menettää. Olen miettinyt, että mahtavatkohan he tietää, mikä oikeasti elämässä on tärkeää ja mitä oikeasti haluavat.

Siltä pohjalta mä päädyinkin tuohon, että jos ois joku luku pakko valita, että minkähän voisin asettaa omaksi vaatimuksekseni, jonka takana voin seistä. Tämä on oikeestaan silleen helppo, että mulla on jo mies ja erittäin älykäs sellainen - siksi voin asettaa tuon rajankin.

Vierailija
25/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0.  Naisen edellisten seksikumppanien määrä.

Ja sun omien kumppaniesi määrä varmaan myöskin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi