Te, joita häiritsee lasten mekastus ravintolassa
Huomauttakaa asiasta henkiökunnalle! Ravintola ei voi tehdä mitään ongelmalle, josta ei tiedä. Joko tarjoilja käy opastamassa vanhempia ravintolaetiketissä tai saatte hinnan alennusta. Älkää jääkö hiljaa kyräilemään vaan vaatikaa rauhallista ravintolatilaa tai alennusta loppulaskuun.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:43"]
Lisättäköön, että muutenkin meluisassa lounaspaikassa on vähän turha vedota lasten mökellykseen, mutta vähän paremmassa illallispaikassa olen jättänyt 30 % laskusta maksamatta, koska viereisen pöydän lapsiperhettä ei saatu kuriin. -ap
[/quote]Siis ihan vain omavaltaisesti jätit maksamatta?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:43"]
Lisättäköön, että muutenkin meluisassa lounaspaikassa on vähän turha vedota lasten mökellykseen, mutta vähän paremmassa illallispaikassa olen jättänyt 30 % laskusta maksamatta, koska viereisen pöydän lapsiperhettä ei saatu kuriin. -ap
[/quote]Siis ihan vain omavaltaisesti jätit maksamatta?
[/quote]Sanoin tarjoilijalle, että koska ravintolakokemuksessa ilmennyttä puutetta ei toistuvista pyynnöistä huolimatta korjattu, en voi maksaa täyttää hintaa. Ehdotin, että maksan puolet, ja se tingattiin sitten 70 %:iin. Tuo tuntui oikeudenmukaiselta, koska ilta ei kuitenkaan mennyt kokonaan pilalle.
Ehkä seuraavan asiakkaan huomautukset otettiin jo tosissaan! -ap
No niinpä. Ärsyttää rääkyvät kakarat jokapaikassa.
hyvin keksitty :) pitää ottaa käyttöön