Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurimmat kissanristiäiset jotka olet jättänyt väliin, häät, hautajaiset...

Vierailija
16.07.2015 |

u name it.

Itse olen jättänyt menemättä hautajaisiin, sekä siskon tytön kastajaisiin. Soittelivat vielä kun minua ei näkynyt, mutta sanoin etten tuu krapulassa, eikä kiinnosta. Suuttuivat siitä, mutta ei kiinnostanut sekään, vaan haistatin vitut. 

Miten teillä. Oletko keksinyt valkoisen valheen, tai jättänyt vaan menemättä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät tai hautajaiset eivät ole kissanristiäisiä.

Vierailija
2/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanristiäiset = vähäpätöinen, tyhjänpäiväinen, tyhjästä nyhjäisty tapahtuma/juhla.

Eli tosiaan kastajaiset ja vihkiminen ei ole kissanristiäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tosi viehättävältä persoonalta ap. Varmaan menettivät paljon kun sinua ei kiinnostanut osallistua.

Vierailija
4/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siskon tytön ristiäiset, vetosin olevani tosi kipeä (olin ihan viimeisilläni raskaana). Oikesti nautin vapaapäivästä kotona kun mies ja lapset oli poissa ja olin tyytyväinen ettei tarvinnut nähdä anoppia.
Oman isäni 60v-juhlat. Sattumalta olin silloinkin 33. viikolla raskaana, siihen vedoten etten jaksa niillä viikoilla istua tuntikausia autossa peruin osallistumisen. Oikeasti syynä oli rahapula: meillä olisi mennyt pitkälti yli 1000e matkoihin, majoituksiin, juhlavaatteisiin ja lahjaan.
Kummitätini 60v juhlat, peruin vaan ettei sovi. Ei meillä mitään menoa ollut muttei kiinnostanut osallistua enkä kamalasti pidä sukulaisistani.

Vierailija
5/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:03"]

Kissanristiäiset = vähäpätöinen, tyhjänpäiväinen, tyhjästä nyhjäisty tapahtuma/juhla.

[/quote]

Kastaminen nyt ei kovin kummoinen juhla ole. Pari minuuttia liirumlaarumia ja sitten roiskitaan vettä sen keran päälle, joka ei sitä tule itse edes koskaan muistamaan.

Vierailija
6/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella epämiellyttävältä ja törkeältä tyypiltä. Hyvä vaan ettet mennyt pilaamaan niitä tapahtumia.

Vierailija
7/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:01"]Häät tai hautajaiset eivät ole kissanristiäisiä.
[/quote]
No monet häät nimenomaan on niitä kissanristiäisiä.

Vierailija
8/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin olivat vielä sanoneet, että ymmärtävät jos ei joku halua ajaa koko päivää läpi Suomen, ja ei se ihan ilmaistakaan ole kun bensaa menee pari tankillista seisoskella 5 minuuttia siinä arkun laskijaisissa hiljaa.

Jätin menemättä, koska sanoivat kyllä ymmärtävänsä. Pidin minuutin kuivan hetken kotona. Sitten taas kaljahanat auki!

Vierailija
9/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:05"]

Miehen siskon tytön ristiäiset, vetosin olevani tosi kipeä (olin ihan viimeisilläni raskaana). Oikesti nautin vapaapäivästä kotona kun mies ja lapset oli poissa ja olin tyytyväinen ettei tarvinnut nähdä anoppia. Oman isäni 60v-juhlat. Sattumalta olin silloinkin 33. viikolla raskaana, siihen vedoten etten jaksa niillä viikoilla istua tuntikausia autossa peruin osallistumisen. Oikeasti syynä oli rahapula: meillä olisi mennyt pitkälti yli 1000e matkoihin, majoituksiin, juhlavaatteisiin ja lahjaan. Kummitätini 60v juhlat, peruin vaan ettei sovi. Ei meillä mitään menoa ollut muttei kiinnostanut osallistua enkä kamalasti pidä sukulaisistani.

[/quote]Tuo on aivan ymmärrettävää. Ilmeisesti et kuitenkaan jättänyt krapulan takia väliin ja kun perään soiteltiin et histatellut vielä juhlaväelle, toisin kuin ihastuttava ap?

Vierailija
10/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usan suurlähetystön illalliset, koska sairastuin oksennustautiin. Kyllä harmittaa :(

Vierailija
11/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:04"]

Vaikutat tosi viehättävältä persoonalta ap. Varmaan menettivät paljon kun sinua ei kiinnostanut osallistua.

[/quote]

Vaikutat taas sellaiselta joka ei ymmärrä mistään mitään. Jos kaikki eivät toimi kuten sinä ja kaltaisesi lampaat, niin voi kun kauheata. Kymmenet kissanristiäiset olen kuitenkin kiertänyt.

Jossain vaiheessa totesin, että menen, mutta en mene kravatissa enää koskaan, enkä krapulassa.

Vierailija
12/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimman serkun nimiäisiin en päässyt, koska olin kuukauden ulkomailla ja nimiäisajankohdasta ilmoitettiin vasta sen jälkeen, kun olin jo viikon ollut ulkomailla. Muita en ole jättänyt välistä.

Vierailija
13/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin kaikki tilaisuudet, joihin en halua mennä. Näihin lukeutuvat kaikki sukujuhlat. Viimeksi jäin pois serkkuni rippijuhlista, sitä ennen tätini hautajaisista. En ole sukurakas, enkä välitä tuollaisista tapahtumista. Mitään valheita en suostu keksimään. Sanon vain, etten pääse.

Vierailija
14/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos menen niin menen ja jos en mene, niin en mene. Mitä vaikeata siinä on ymmärtää? Jos menen niin menen hyvällä tuulella, enkä huonolla tuulella pää kipeänä krapulassa. Eikö se ole parempi näin? 

Sinun persoonaasi taas ei mahdu että tein pitkiä päiviä töissä ja viikonloput oli tarkoitettu lepäämiseen ja rentoutumiseen. Mutta eihän kotona makaavat AV-loiset sitä voi ymmärtää.

Vierailija
15/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä kissanristiäisistä, mutta keksin jonkun valheen ja jätin lapsuusaikaisen koulukaverin polttarit ja häät väliin useastakin syystä. Kutsu oli ilman avecia, joten pelkäsin että istun yksin juhlissa joissa en tunne oikein ketään. Tyypin kanssa on ollut etäiset välit jo kymmenisen vuotta, joten en oikein ymmärrä ideaa. 

Vierailija
16/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Kastaminen nyt ei kovin kummoinen juhla ole. Pari minuuttia liirumlaarumia ja sitten roiskitaan vettä sen keran päälle, joka ei sitä tule itse edes koskaan muistamaan.

[/quote]Eiköhän se vauvan vanhemmille ole. Ei toki kaikille mutta vieraat eivät päätä onko nimenantojuhla/ristiäiset tärkeät vai ei.

Vierailija
17/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Vaikutat taas sellaiselta joka ei ymmärrä mistään mitään. Jos kaikki eivät toimi kuten sinä ja kaltaisesi lampaat, niin voi kun kauheata. Kymmenet kissanristiäiset olen kuitenkin kiertänyt.

Jossain vaiheessa totesin, että menen, mutta en mene kravatissa enää koskaan, enkä krapulassa.

[/quote]Olen lammas ku  en haistattele vittua? Jos se osoittaa suurta ymmärrystä monista asioista että täräyttää suoraan ettei kiinnosta niin olen mielihyvin ymmärtämätön lammas. Hassua että kaikki jotka minut tuntevat kuvaavat minua oman tien kulkijaksi ja omituisen paljon erilaisuutta ymmärtäväksi ihmiseksi. Mutta ap:n kultivoituneelle tasolle en toki yllä.

Vierailija
18/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]Eiköhän se vauvan vanhemmille ole. Ei toki kaikille mutta vieraat eivät päätä onko nimenantojuhla/ristiäiset tärkeät vai ei.

[/quote]

Jokainen päättää omalta osaltaan, eli kyllä ne vieraatkin päättävät.

Kun niitä lapsia alkoi ystäväpiiriin kertymään ei enää töissä käyvä mies kerennyt viikonloppuna palautumaan, kun alkoi olemaan, joulua, juhannusta, pääsiäistä, hautajaista, häätä, kastajaisia, syntymäpäiviä, helluntaita ja velluntaita ja pitkää päivää töissä. Jossain vaiheessa oli pakko lyödä stoppia tuolle touhulle.

-ap

Vierailija
19/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:16"]

[/quote]

Jos menen niin menen ja jos en mene, niin en mene. Mitä vaikeata siinä on ymmärtää? Jos menen niin menen hyvällä tuulella, enkä huonolla tuulella pää kipeänä krapulassa. Eikö se ole parempi näin? 

Sinun persoonaasi taas ei mahdu että tein pitkiä päiviä töissä ja viikonloput oli tarkoitettu lepäämiseen ja rentoutumiseen. Mutta eihän kotona makaavat AV-loiset sitä voi ymmärtää.

Viehätys vain lisääntyy.. et mitenkään antanut ymmärtää että sinulla oli jokin muukin syy olla menemättä kuin halveksunta läheisiäsi kohtaan. Korostit oikein haistattelua ja tahallista loukkaamisenhaluasi, mitä odotat että siitä päätellään? On aivan eri asia olla aidosti väsynyt tms ja olla menemättä sentähden ja olla silti kohtelias kuin olla tuollainen epäystävällinen moukka. Ja vielä leveillä sillä. Minäkin olen sitä mieltä että mitään eivät menettäneet kun et mennyt, päinvastoin.

[/quote]

Vierailija
20/55 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:11"]

[/quote]

[/quote]Olen lammas ku  en haistattele vittua? Jos se osoittaa suurta ymmärrystä monista asioista että täräyttää suoraan ettei kiinnosta niin olen mielihyvin ymmärtämätön lammas. Hassua että kaikki jotka minut tuntevat kuvaavat minua oman tien kulkijaksi ja omituisen paljon erilaisuutta ymmärtäväksi ihmiseksi. Mutta ap:n kultivoituneelle tasolle en toki yllä.

[/quote]

Mitäs oikein yrität. Ensin sanoin etten ole tulossa. Jankutijankutijankutijankuti, ei kiinnosta, jankutijankutikjankutijankutijankuti, suksikaa kuuseen. 

Oma vika siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan