Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä reppu ekaluokkalaiselle?

Vierailija
16.07.2015 |

Minkä repun olette ostaneet/aiotte ostaa? Itse olin suunnittelut Fjällräveniä tai Haglöfsiä, mutta lapsi haluaisi Monster High-repun.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun masentamaan. Tuli Eerika mieleen, kuinka lapsena olin itse niin ylpeä ekasta repustani ja tuo lapsiparka ei saanut kokea edes sitä pientä iloa vaan kaikki tärveltiin.

Vierailija
2/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma poikani valitsi aikanaan Barbie-repun ja sellaisen sai. Nyt menee kolmannelle ja ostettiin juuri Cars-reppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi saa valita; Kunhan on ergonomiset, pehmennetyt ja muotoillut olkahihnat sekä tukikiinnitys edessä. Ekaluokan kirjat on yllättävän isoja, ja meillä repussa seilaa A4 kokoa oleva kansio, jossa testit ym kulkeutuu kodin ja koulun välillä. Lisäksi liikuntavehkeet täytyy mahtua ja vetokejun oltava helppo lapselle.

Vierailija
4/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalle ostin fällrävenin- kutsutaan sitä ketturepuksi. Oli sininen. Nyt kun menee yläasteelle halusi vaihtelun vuoksi saman repun eri värinä. Tykkää kovasti!

Vierailija
5/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin kaksi reppua. On kans vanha hoitoreppu. Saa sitten itse valita mikä sopii mihinkin päivään. Entä jos te ostaisitte molemmat reput?

Vierailija
6/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpine, saa ainakin BR-lelusta. Kalleimmat maksaa 70 euroa mutta olen aina löytänyt alennuksista puoleen hintaan. Tuota parempaa reppua ei ole tullut vastaan. On parempi kuin Haglöfsit ja muut aikuisten reput, koska ne on tehty nimenomaan koulurepuiksi lapsille. Kankaat ja kuvat ja ompeleet kestävät, niissä on huomiovärinen sadesuoja ja vahvistettu pohja, koulureppu kun usein on maassa tai lattialla. Halpisreppuja en enää osta, koska ne menevät vuodessa rikki ja sen jälkeen ovat jätettä, eli tulevat lopulta kalliimmiksi. 

Vierailija
7/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokan aloittava poika valitsi Lego Ninjago -repun. Tukevat olkaimet ja rintaremmi sekä selkäosa, pohjassa muovikovike (voi huoletta laskea märkään maahan), riittävästi taskuja, mukana saman kuosin pikkureppu esim. jumppakamoja varten, jonka saa tarvittaessa klipseillä kiinni varsinaiseen reppuun. Eikä liian suuri ekaluokkalaisen selkään. :)

Vierailija
8/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö nimenomaan halusi vaaleanpunaisen kånkenin. Sitten on erikseem Niken liikuntavatepussi, joka mahtuu reppuun. Tykkää paljon, kateltiin tossa just uutta sellasta, jos löytyisi vähän isompi.

Vierailija
10/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on saaneet itse valita reppunsa. Kriteeerinä vain se, että kirjat mahtuu reppuun eikä reppu ole mikään todella isolle selälle tarkoitettu.

Vierailija
11/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen halppisrepun jonka kaupasta haluaa.

Vierailija
12/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle puh tietenkin. Älkää ihmetelkö sit kun on märkä koulusta tullessa.

Vierailija
13/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea hahmottaa tässä vaiheessa paljonko tavaraa pitää kantaa. Lapsille tarkoitettu reppu toki. Entä millaiset urheiluvaatteet tarvitaan?

Vierailija
14/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällrävenin Kånken on tosi epämukava selässä, jos siellä on vähääkään enemmän painoa. En laittaisi lapsen selkään sellaista, vaan haluaisin, että reppu tuntuu hyvältä selässä. Leveät pehmustetut olkaimet ja lapselle sopivan kokoinen. Sellaisia löytyy ihan tavallisista kaupoistakin.

Vierailija
15/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen valita reppu äläkä osta mitään *irun rumaa kånkenia..

Vierailija
16/25 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvareppu nolo?

Vierailija
17/25 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikilla on reppu?

Vierailija
18/25 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikanaan pojalle kasille kalliin Adidas repun ja lukiokin meni sillä repulla ja voi olla että ottaa yliopistoonkin sen.

Vierailija
19/25 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:12"]

Meillä lapsi saa valita; Kunhan on ergonomiset, pehmennetyt ja muotoillut olkahihnat sekä tukikiinnitys edessä. Ekaluokan kirjat on yllättävän isoja, ja meillä repussa seilaa A4 kokoa oleva kansio, jossa testit ym kulkeutuu kodin ja koulun välillä. Lisäksi liikuntavehkeet täytyy mahtua ja vetokejun oltava helppo lapselle.

[/quote]Samat sanat. Pitää myös olla pieniä taskuja, joissa avaimet ja kännykkä pysyvät hyvin. Juomapullopidike sivussa on plussaa (voi käyttää sitten kesäreissuillakin eikä pullo kaadu muiden kamojen päälle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän