Vieläkö uskot, että kesä vielä tulee?
Katsoin just 10 päivän sään ja pahalle näyttää :((
Kommentit (22)
Häh? Täähän on ihan normi kesä. Nyt on ollut jo seitsemän lämmintä päivää. Se on ihan hyvin.
Helteet alkaa reilun viikon päästä, kun mulla alkaa loma! ♥
Nyt on kesä! Vaikka meillä täällä tänään jossain vaiheessa on ennustettu sadetta, niin nyt on kuitenkin puolipilvistä ja parikymmentä astetta lämmintä. Hyvin tarkenin kahvit juoda ulkona, puuhailla siinä jotain. Äsken kävin kasvimaalta salaattia, tilliä ja uusia perunoita ja muutaman mansikan - jos tää ei ole kesää, niin mikä sitten?
Esimerkiksi eilen oli lämmintä ja aurinkoista.
Etkö tajua että nyt on kesä?
Ei tule eikä ole enää väliksikään. Alan elämään nyt jo syksyä.
Veikkaan et hellepäiviä muutamia harvoja mut semi lämmintä säätä riittää.
En jaksa uskoa, että sellasta lämmintä säätä viikkoakaan putkeen kestäis enää missään välissä. Ehkä pari aurinkoista ja lämmintä päivää siellä täällä voi olla, mutta tosiaan - pahalta näyttää :(
Aurinko paistaa, linnut laulaa, ruoho kasvaa, ihmiset on lomalla = kesä.
Asennekysymys.
En, luulen että tästä jää viileä kesä ja ihan ok niin. Jaksaapa lenkkeillä ja liikkua luonnossa. Pari edellistä kesää tulikin hiottua rannalla.
Nythän on jo syksy tuloillaan. Enää ensi viikko kokonaista heinäkuuta ja seuraavalla viikolla jo elokuu alkaa :)
Ei kesä "tule", se tuli jo kesäkuun alussa. Nyt ON kesä, ja sitä kestää elokuun loppuun.
Ihan loistavia ilmoja minusta. Ei yhtään tukalan kuumaa päivää. Sellainen 15-23 astetta on juuri sopivasti.
Ainakin täällä Pohjois-Suomessa syksyn puolelle kääntyy pikku hiljaa. Vaikka päivisin tulisikin lämmintä, yöt alkavat viilentyä. Siinä mielessä ei viime vuosien tapaan lämmintä kesää enää ehdi tulemaan. Kasvukausi on niin myöhässä,että epätodennäköistä, joskaan ei varmaan ihan mahdotontakaan, että syyskesällä kirisi kasvien kasvua lämpimien kesien tahtiiin. Vuodet vaihtelee, että onhan näitä viileitä kesiä välillä. Minkäpä tälle mahtaa. Epätavallisen viileä kesä kyllä ollut täälllä. Olen asunut täällä noin 15 vuotta, ja taitaa olla huonoin kasvukausi tänä kesänä. Puhun luonnosta, kasveista. Tykkään kyllä itsekin lämmöstä. Sormiin sattuu esim parin päivän takainen aamu 8-10 astetta ja kylmän kosteaa. Ei ole mukava töitä tehdä ulkona. Hanskat käteen ja pipoa päähän.
Ollut täydellistä! Mä olen lasten kanssa ulkoillut vaikka kuinka paljon, ihanaa kun ei tarvitse pelätä että käräyttävät ihonsa. Iltauinnilla meressä ollaan käyty myös melkein joka ilta, meiltä kun on rantaan 200 metriä matkaa. Kotona on kiva olla, kun ei ole tukahduttavan kuuma. Näitä kesiä enemmän kiitos!
Paistaispa edes aurinko, että ulkona tarkenisi ilman takkia tai villapaitaa :( täällä pohjoisessa on aika harmaa kesäsää
Ihmeellinen kysymys. Nyt on jo kesä.
KESÄ ON OHI TÄLLE VUODELLE!!!
VOISI ALKAA VALMISTAUTUA VAIKKA JOLUUUN EIKÄ AINA NARISTA TURHASTA !!!!!!!!!!!!!!!
Nythän on kesä. Välillä ne kesätkin vaan on vähän viileämpiä.