Miehet, millainen nainen on luonteeltaan täydellinen?
Kommentit (45)
Jos kirjoitatte pitkää tekstiä niin laittakaa niitä kappalejakoja, jos vain mahdollista
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:02"]
Ei ole feministi, eikä suhtaudu miehiin ylimielisesti, vihamielisesti tai pelokkaasti.
[/quote]
Mies, joka ei ole feministi, ei kannata tasa-arvoa, eikä ainakaan minun kanssani hommiin pääse.
[/quote]
Feministillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Tämän enempää en tästä asiasta sano, sillä tiedän että feministi-uskovaisen kanssa saa kinastella vaikka maailman tappiin jos niin haluaa.
Kukaa näistä vastaajista ei varmana ole mies:""D
Ei ole feministi, eikä suhtaudu miehiin ylimielisesti, vihamielisesti tai pelokkaasti.
[/quote]
Mies, joka ei ole feministi, ei kannata tasa-arvoa, eikä ainakaan minun kanssani hommiin pääse.
[/quote]
Tässä hyvä esimerkki naisesta, jonka luonne on kaukana täydellisestä. Tuo, että pidät kanssasi "hommiin pääsemistä" jonain palkintona vain kruunaa koko rupuisen kakun.
Onko tissit, perse yms. osa luonnetta? joku kysyi äsken.
Tavallaan ovat osa luonnetta, jos kannattaa sellaista näkemystä, että mieltä ja ruumista ei voi erottaa, vaikka niistä voidaan puhua eri käsittein. Tämä on hyvin vanha filosofinen kysymys.
Annan esimerkin. Nainen ei ole tyytyväinen rintoihinsa. Tässä ilmiselvästi ruumis ja mieli ovat kietoutuneet toisiinsa.
Mies kokee, että hänellä on pieni pippeli, mikä aiheuttaa epävarmuutta nuoruudesta asti. (vrt. yllä oleva esimerkki).
Uskoisin, että tämä riittää selittämään sen, miksi niin iso osa miehistä ei erottele tissejä ja perseitä naisen luonteesta. Me miehet ajattelemme naista holistisena, kokonaisena oliona. Ja valtaosa Telluksen naisista on pantavia. Sitten on eri asia kenen kanssa haluaa asua. Nyt tulimmekin siihen, miksi asia on vaikea, koska jostain syystä olemme eläiminä kuitenkin taipuvaisia erottamaan ruumiin ja mielen (luonteen, persoonan) toisistaan. Ja tietyssä mielessä niin kannnattaakin tehdä, vaikka asia on monimutkainen.
Nyt menen katsomaan välillä lyhyitä eroottisia elokuvia.
On jo niin monta loogista ja selkeää kirjoitusta, että osan on pakko olla miehiä. Osaavat miehetkin kirjoittaa. Jos vaikka käytte kirjastossa ja katsotte kirjojen selkiä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:44"]
[/quote]
[/quote]
Feministillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Tämän enempää en tästä asiasta sano, sillä tiedän että feministi-uskovaisen kanssa saa kinastella vaikka maailman tappiin jos niin haluaa.
[/quote]
Olen feministi, olen agnostikko. Olen siis equalisti tai mikä ikinä onkaan (tasa-arvon kannattaja) sen alkuperäisen feministi-nimikkeen alla. En ole feminatsi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:45"]
[/quote]
[/quote]
Tässä hyvä esimerkki naisesta, jonka luonne on kaukana täydellisestä. Tuo, että pidät kanssasi "hommiin pääsemistä" jonain palkintona vain kruunaa koko rupuisen kakun.
[/quote]
Eihän. Vaan minun kanssani pääsee/minä pääsen hommiin sellaisen kanssa, jonka luonne ja ulkonäkö minua miellyttää. Ei siitä tulisi yhtään mitään, jos molemmat ajattelee asioista aivan eri tavalla.
On toki hienoa olla vaatimaton, mutta rajansa kaikella. En ikinä seurustelisi miehen kanssa, jonka ainoat vaatimukset ovat tissit ja pillu. Kertoo, ettei siellä pääkopassa paljoa liiku ja tuollaisen ihmisen kanssa on mahdotonta saada mitään järkevää keskustelua aikaiseksi.
Onnistuuhan seksi vallan mainiosti, vaikka ihmiset eivät sovi toisilleen lainkaan. Sen osoittaa se, että lapsia syntyy koko ajan tuhansittain myös Suomessa ja avioeroja on ihan jumalattomasti.
Tämä osoittaa empiirisesti sen, että ihmiset naivat päivä toisensa perään sellaista ihmistä, jonka kanssa eivät tule viimein toimeen.
Ihmiskunnan menestys on aikalailla tässä. Siihen kun lisätään keräysvietti (oravat jäävät kauas taakse), ihmisen typeryys ja ahneus, menestyspaketti darwinistisessa mielessä on valmis.
Minulla ei ainakaan liiku miehenä mielessä vain pillu ja tissit. Enimmäkseen työasiat ja projektit, autot, moottoripyörä, vene, jääkiekko, jalkapallo, elokuvat, taide, lapset, lasten harratukset, ruoka, joskus viina. Nussimiseen menee pirun vähän aikaa elämästä. Mutta voi sitä autuutta, kun tuntee naisen lämpimän puristuksen kyrvän ympärillä.
50-luvun nainen, Ihana! Harmi, että semmoisia on nykyään kovin vaikea löytää Suomesta ja siksi pitää hakea ulkomailta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:34"]
Iloinen, ystävällinen, avoin, itsevarma, rakastava, hyväksyvä
...näin äkkiä suurempia miettimättä.
[/quote]
Ei kukaan nainen ole tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:12"]Minulla ei ainakaan liiku miehenä mielessä vain pillu ja tissit. Enimmäkseen työasiat ja projektit, autot, moottoripyörä, vene, jääkiekko, jalkapallo, elokuvat, taide, lapset, lasten harratukset, ruoka, joskus viina. Nussimiseen menee pirun vähän aikaa elämästä. Mutta voi sitä autuutta, kun tuntee naisen lämpimän puristuksen kyrvän ympärillä.
[/quote]
Kylläpä oli piristävä vastaus. Se koko elämä ei tosiaan kaikilla pyöri sen seksin ympärillä, onneksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:39"]
Monet "vanhemmat" naiset (45v ylöspäin) ovat aika täydellisiä luonteeltaan, näin nuoremman miehen kokemukselta ja elämänkatsomukselta katsottuna. Olen itse tullut siihen tulokseen, koska he omaavat parhaat keskustelu taidot, itsevarmuus ja omia näkemyksiä asioista.
[/quote]
On teillä vanhoilla naisilla huono itsetunto, kun pitää tällaisia tulla itse kirjoittelemaan tänne. Hyvin harva nuorempi mies haluaa +45v naista.
Koska täydellistä luonnetta ei ole olemassa, voisi ehkä kysyä mikä vika olisi pienin naisessa; alhainen libido, estyneisyys sängyssä, masennus, skitsofrenia, paniikkihäiriö, laiskuus, yliaktiivisuus jne.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:12"]
Tässä voi olla semmonenkin juttu että vaatimattomia ja tavallisia miehiä sitoutuu jo melko nuorena, kun eivät luulee itsestään liikoja. Ovat sitten varattuja aika kauan. En minäkään mikään ruma otus ole, ihan peili kestää. Vaan enpä ala akka vaihtamaan jos se vaan seurassa viihtyy. Jonkinlaista arpapeliä tämä on. Yhtä hyvin se voisin minäkin istua yksin tuvassa vaan onni potkaisi. Ja tuo vaatimattomuus ei tarkoita että mies olisi jotenkin huonolla itsetunnolla vaan enempi sitä että ymmärtää että sattumaa on melkein kaikki. Että kenenkä lapseksi syntyy, onko rikasta vai köyhää, ja minkälaista nenää tai meisseliä kantaa varressaan. Enkä minä nyt sano että naiset ei saisi vaatia miehiltä, mutta kun olen sukulaisnaisia tuossa seurannut niin melkoisia miehen köriläitä etsivät. Ihan hirvittää että mistä sellaisia jokaiselle kukalle kasvaa. Ja sama vika se voi osassa ukkojakin vaikka sillä viisiin, että ovat epävarmoja. Ja sitten esimerkiksi niin sanotusti missinaaraat jää yksin orrelle, kun tavan tojomies ei uskalla edes niille jutella. Vaan enpä ole mikään asiantuntija, kunhan kirjoitan ajan kuluksi ja yritän kirjakielen tapaista vääntää, kun täällä aina niin tarkkoja ollaan. Virheitä on teksti täynnä mutta en ala korjailla. Saa selvän näinki. Ykkösolut suhahti auki jo hyvän aikaa sitten. -M
[/quote]
Tässähän oli hienoa, varttuneen miehen viisautta! Otan opikseni.
T:33v mies
Ehkä hieman ujo, mutta tarpeen tullen rajojaan rikkova.
[/quote]