Oletko pannut/nussinut tänään?
Ite en, mutta panettaa niin saatanasti. Huomenna hope so; vasta :(
Kommentit (58)
Hyi kuinka karvanen perse ja jalat.
Kunhan ukko kotiutuu työvuorostaan, lämmitän saunan ja pillun kuumiksi. Toivottavasti saan ja paljon.
Aika tarkkaan kolme vuotta ... 1095 päivää sitten. +-5.
Pitkästä aikaa. Keskellä päivää oman rakkaan kanssa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:52"]
Ite en, mutta panettaa niin saatanasti. Huomenna hope so; vasta :(
[/quote]
En mut olen vetäny kätee.
En ole, mutta tekisi mieli taas ihan uskomattoman paljon. Muilla sama ongelma? t. nuorimies
Mua haluttais kyllä erään miehen kanssa johon ihastuin vaikka olen jo kuuskymppinen mutta haluja olis. Valitettavasti ei oman äijän kanssa. Olisi kiva jos niitä olis vielä hänen kanssaan olis. Hänellä kyllä haluja on minun kanssani mutta se on yksipuolista. Elikä näin se vain menee että vierasta haluais sekä miehet ja vaimot. Jospa meitä ei ole tarkoitettu yksiavioisiksi ollenkaan?? Mutta hauskoja kommentteja teiltä halujenne orjat, minua hymyilyttää mutta positiivisessa mielessä. En ole tosikko vaikka kuuskymppinen mummu.
Ryypättiin illalla ja katseltiin näitä sivuja, li huomannut lelu sivut. Siitä innostuneena tuli yöllä mnahkarukkaset kädes runkkaamaan ja huokaileen mua . Tuntu erittäin hyvälle
No en tänä aamuna, mutta vuorokauden sisään kyllä eli eilen illalla.
Kyllä se eilen illalla alkanut sessio jatkui puolen yön yli eli teknisesti olen:) Ja hieronut itseäni jo kaksi kertaa sen jälkeenkin.
N32v
Mitä eroa on panemisella ja nussimisella?
Kyllä olen, eilen illan pitkän kaavan mukaan pano päättyi vasta klo1 ja klo10 herättiin ja otettiin uusiksi! Mun mies on ihan villiintynyt peppuseksistä. Nyt on peppu kipeä kun to-la ajalla naitu kolme kertaa kakkoseen. Täällä vielä joku ihmettelee, että seisooko vielä nelikymppisillä, kyllä seisoo ja kovaa!
N39 ja M40
Kaks kertaa tänään, kerran molempiin koloihin
En kolmeen viikkoon. Ehkä ensi viikonloppuna sitten. Aika vaikeaa, kun voisin sekstailla useamman kerran päivässä.
Eiköhän se mene käsitöiksi tyttöystävän nukkuessa niinkuin viimekin yönä.
ihan hetki sitten lopetettiin. Ja eilen oli sitä edeltävä kerta. MjaN n.44
Tällä palstalla häärii vain ne joilla seksiä ei ole
Nälkä kasvaa syödessä.
Pätee ruokaan,seksiin,juomaan Ym.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"]
Kyllä sain vaikka ukolla kalu kipee ku ollaa niinpaljo nussittu ja ollu 3 päivän taukoki ku sil on kalus haava mut tänään teki mieli niin ei mikään voinut estää. Se kun läks kavereidensa kaa ite jatkoin kotona omaa kivaa helpompi on tulla kun itse masturboi vaikka nautinkin miehen kanssa ihan yhtälailla ;)
[/quote]
Vitun emakko, ei sitä kalua saa niin purra että haavoja tulee, vai oliko sulla nii kuiva että liikaa kitkaa?
[/quote] veikkaan että se johtuu mun kielikorusta