Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mies epäilyttää.

Vierailija
11.09.2025 |

Ystäväni alkoi mennä henkisesti ja fyysisesti hieman huonoon kuntoon kun hän alkoi seurustella yhden miehen kanssa vuosia sitten. Hän ei jaksanut enää pitää kunnolla huolta itsestään ja kalja alkoi maistua tavallista enemmän.

Tuntuu siltä kuin tämä hänen miehensä kohtelisi naista palkintorangaistussysteemillä. Ikäänkuin pitäisi tämän ystävän stressiä koholla tahallisesti ja ruokkisi vanhoja traumoja. 

Näen miten huonovointiseksi ystävä menee mutta ei osaa poistua mukavuusalueeltaan ja lähteä. Heillä on myös yhteiset lapset. 

Tämä mies on yrittänyt vongata seksiä myös minulta. Olemme kaikki yli 30-vuotiaita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne

Vierailija
2/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ap monenlaisia outoja miehiä on olemassa. Mun eka mieheni oli ihan lääkärin diagnoosin mukaan psykopaatti.  T.valis 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pois alkkaripariskunnalta. Tee lasu!

Vierailija
4/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet yrittänyt vongata.

Vierailija
5/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ystäväsi on aikuinen, ja vastuussa itsestään. 

Vierailija
6/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ystäväsi on aikuinen, ja vastuussa itsestään. 

Tiedän, mutta hänen ystävänään minua huolettaa tämä asia.

Vierailija
7/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinä et vain pidä miehestä, ja keksit kaikenlaista romuttaaksesi ystäväsi parisuhdetta. Näistä palsta-aloituksista kun ei koskaan tiedä. Voit olla vilpitön, tai sitten itse se "yksi lensi yli käenpesän" tapaus.

Vierailija
8/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä et vain pidä miehestä, ja keksit kaikenlaista romuttaaksesi ystäväsi parisuhdetta. Näistä palsta-aloituksista kun ei koskaan tiedä. Voit olla vilpitön, tai sitten itse se "yksi lensi yli käenpesän" tapaus.

Tästä aloituksesta ei voi mitenkään päätellä ketkä ovat kyseessä joten jos joku tästä romuttuu niin sitten peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
9/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä vastuuta paeta tämmösilläkin kommenteilla.

Vierailija
10/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta ei voi mitenkään päätellä ketkä ovat kyseessä joten jos joku tästä romuttuu niin sitten peiliinkatsomisen paikka.

No mulla tuli ainakin heti yksi pariskunta naapurista mieleen.

Vierailija
11/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos kannustaisit sitä ystävääsi jotenkin huolehtimaan itsestään? Onko tämä ystäväsi töissä ja huolehtiiko lapsistaan?

Vierailija
12/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, jos kannustaisit sitä ystävääsi jotenkin huolehtimaan itsestään? Onko tämä ystäväsi töissä ja huolehtiiko lapsistaan?

Kyllä hän on sanonut käyvänsä edelleen töissä ja huolehtivansa edelleen heistä.

Vierailija
13/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kannustaa häntä huolehtimaan itsestään mutta pelkään jo, että tämä mies on saanut hänet jo uskomaan sellaiseen ajatuskaavaan, että ei hän on hyvä juuri noin ja kaikki läheisten huomautukset ovat vain epäsopivaa tungettelua ja haukkumista.

Vierailija
14/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tyhymä!

Vierailija
15/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi omista asioistasi! Sinulla itselläsi on nupissa vikaa.

Vierailija
16/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kannustaa häntä huolehtimaan itsestään mutta pelkään jo, että tämä mies on saanut hänet jo uskomaan sellaiseen ajatuskaavaan, että ei hän on hyvä juuri noin ja kaikki läheisten huomautukset ovat vain epäsopivaa tungettelua ja haukkumista.

Rakkauteni ystävää kohtaan ei kuitenkaan ole muuttunut. Olen vain hyvin huolissani.

Vierailija
17/17 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse joskus toksisessa parisuhteessa enkä enää jaksanut tai tajunnut huolehtia itsestäni. Kavereista huomasi että kummeksuivat ja joskus kysyivätkin onko kaikki elämässäni hyvin. Suutuin vaan kun en silloin itse enää tajunnut ja pidin miehen sanaa totuutenani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi