Oletko pannut/nussinut tänään?
Ite en, mutta panettaa niin saatanasti. Huomenna hope so; vasta :(
Kommentit (58)
en tänään, mutta eilen kyllä.
Sain muuten omalta vaimolta ekat posliinipillut - 20 vuoden avioliiton jälkeen. Nyt hymyilyttää
Ei vielä kun vaimo on töissä mutta eiköhän illalla taas litise.
Just lopetin sormil runkkaamisen, ei voi nussii kun tenavat pyörii vieressä
Tekisi mieli naida jatkuvasti, vaikka joka päivä. Mutta tää on näitä sinkkuuden huonoja puolia.
Tänään naidaan ja pitkänkaavan mukaan. Meillä alkaa seksi jo sielläM50+.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"]Tekisi mieli naida jatkuvasti, vaikka joka päivä. Mutta tää on näitä sinkkuuden huonoja puolia.
[/quote]
Sama ongelma minulla. Tyttöystävää, kun ei ole löytynyt ja en halua harrastaa seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa niin käteen on tyytyminen. Fwb-suhde jonkin luotettavan naisen kanssa olisi unelmien täyttymys.
M24
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"]
Tänään naidaan ja pitkänkaavan mukaan. Meillä alkaa seksi jo sielläM50+.
[/quote]
Korjataan virhe. Meillä on tänään sauna ja armoton seksi alkaa jo sielläM50+.
Olen, vaimo lähti töihiin ja itse menin salarakkaan luo käymäs ennen töitä... Ihanaa seksiä taas kerran!
Viime yönä kaupungin puistossa. Ikääkin kohta 60, vanhatkin jaksaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"]Tekisi mieli naida jatkuvasti, vaikka joka päivä. Mutta tää on näitä sinkkuuden huonoja puolia. [/quote] Sama ongelma minulla. Tyttöystävää, kun ei ole löytynyt ja en halua harrastaa seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa niin käteen on tyytyminen. Fwb-suhde jonkin luotettavan naisen kanssa olisi unelmien täyttymys. M24
[/quote]
Tämä on niin tätä, jos mä olisin vapaa nussisin varmasti enemmän kuin varattuna, olis vara mistä valita. Nyt joutuu tyytymään tuohon samaan ja omaan käteen, ei oo ollenkaan kiva. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"]Tekisi mieli naida jatkuvasti, vaikka joka päivä. Mutta tää on näitä sinkkuuden huonoja puolia. [/quote] Sama ongelma minulla. Tyttöystävää, kun ei ole löytynyt ja en halua harrastaa seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa niin käteen on tyytyminen. Fwb-suhde jonkin luotettavan naisen kanssa olisi unelmien täyttymys. M24
[/quote]
Tämä on niin tätä, jos mä olisin vapaa nussisin varmasti enemmän kuin varattuna, olis vara mistä valita. Nyt joutuu tyytymään tuohon samaan ja omaan käteen, ei oo ollenkaan kiva. Mies 30v
[/quote]
Mulle kyllä riittäisi yksi kumppani. Eipä ole ollut niin paljon vientiä, että edes tuon yhden kumppanin saisi.
M24
En tänään, mutta eilen aamulla viimeksi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:40"]en tänään, mutta eilen kyllä.
Sain muuten omalta vaimolta ekat posliinipillut - 20 vuoden avioliiton jälkeen. Nyt hymyilyttää
[/quote]
Taitaa olla rouvalla uusi hoito mitä yrittää miellyttää.. Kannattaa tarkailla rouvan touhuja.
Rva47v
En ole tänään. Nyt on muutenkin vähissä kun on sekä vaimon että tyttöystävän kanssa mennyt poikki tänä kesänä...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:40"]en tänään, mutta eilen kyllä.
[/quote]
Taitaa olla rouvalla uusi hoito mitä yrittää miellyttää.. Kannattaa tarkailla rouvan touhuja.
Rva47v
[/quote]
Vahvasti haisee sille että joku muukin käy kuokkimassa vaimoasi. Herraa vaan hymyilyttää voi jestas sentään!!! T. Tosimies
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:23"]En ole tänään. Nyt on muutenkin vähissä kun on sekä vaimon että tyttöystävän kanssa mennyt poikki tänä kesänä...
[/quote]
Vituttaako????
Panomies
Kyllä sain vaikka ukolla kalu kipee ku ollaa niinpaljo nussittu ja ollu 3 päivän taukoki ku sil on kalus haava mut tänään teki mieli niin ei mikään voinut estää. Se kun läks kavereidensa kaa ite jatkoin kotona omaa kivaa helpompi on tulla kun itse masturboi vaikka nautinkin miehen kanssa ihan yhtälailla ;)
Illalla nussitaan päivän pakollisen tauon vuoksi pitkän kaavan mukaan n43p
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 17:51"]
Kyllä sain vaikka ukolla kalu kipee ku ollaa niinpaljo nussittu ja ollu 3 päivän taukoki ku sil on kalus haava mut tänään teki mieli niin ei mikään voinut estää. Se kun läks kavereidensa kaa ite jatkoin kotona omaa kivaa helpompi on tulla kun itse masturboi vaikka nautinkin miehen kanssa ihan yhtälailla ;)
[/quote]
Vitun emakko, ei sitä kalua saa niin purra että haavoja tulee, vai oliko sulla nii kuiva että liikaa kitkaa?
Eipä oo akkaa kiinnostanu enää vuosiin paneskelut.
Viimmeksi kun päästi pillulle niin paskansi alleen, joten totesi et tää ol ny täs.