Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi 48. Oisko personal trainerista apua?

Vierailija
16.07.2015 |

Nyt haluan kiloista eroon. Laihdutusta olen yrittänyt satoja kertoja yksin ei onnistu :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin paino lähti aika helposti putoamaan kun hommasin kuntopyörän ja hyppäsin sen satulaan aina telkkaria katsellessa, tuli liikuttua huomaamatta. Sekin auttoi kun en ostanut enää kotiin kaappeihin mitään herkkuja arkisin ja tein ruuat aina etukäteen valmiiksi ettei tule hotkittua kaikkea höttöä nälkäisenä ja söin vähän väliä pieniä terveellisiä välipaloja ettei nälkä päässyt yllättämään missään vaiheessa.

Vierailija
22/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään syömishäiriötä välttämättä tarvita. Itse olen aina ollut herkkusuu ja kulinaristi ja pahimmillaan painoin 146 kiloa. Jätskiannos yhtenä päivänä, suklaapatukka toisena ja itsetehtyä kotiruokaa täysi lautasellinen + istumatyö, se oli meikäläisen lihomisen taustalla. Painoa kertyi viitisen kiloa vuodessa ja lopulta oltiin noissa lukemissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuputtako sitä lihavuusleikkausta. Ei se toimi, jos ei saa syömistottumuksia muutettua ja siitä voi seurata kaikenlaista vatsavaivaa ja kivennäisaineiden puutosta.

Vierailija
24/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet kilosi syönyt, itse tulet ne laihduttamaan. Ei se pt niitä mitenkään taianomaisesti poista. Sinun on tehtävä työ.

Vierailija
25/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangasta olisi enemmän apua.

Vierailija
26/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:09"]Ei siihen mitään syömishäiriötä välttämättä tarvita. Itse olen aina ollut herkkusuu ja kulinaristi ja pahimmillaan painoin 146 kiloa. Jätskiannos yhtenä päivänä, suklaapatukka toisena ja itsetehtyä kotiruokaa täysi lautasellinen + istumatyö, se oli meikäläisen lihomisen taustalla. Painoa kertyi viitisen kiloa vuodessa ja lopulta oltiin noissa lukemissa.
[/quote]

Ei. Mutta monilla on syömisongelma taustalla, jos tuollaisiin mittoihin päätyy. Itsekin oleb kulinaristi ja hyvän ruoan ystävä. Mutta selkeästi pystyn nimeämään sen kohdan, jossa homma karkasi käsistä. Ilman syömishäiriötä olisin varmaan aika perusläski,painaisin n. 90 kg. SSyömishäiriön kanssa painan 130.

Vierailija
27/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]

Mitä hyötyä ravintoterapeutista on? Tiedän kyllä miten syödään oikealla lailla ja mikä on terveellistä.

[/quote]

Tässä blogissa näkyy ravintoterapeutin apu todella hyvin: http://lihavin.blogspot.fi/ Kannattaa tsekata. Ei se pelkkä tieto auta jos et yksin ole tähänkään mennessä pystynyt kiloja karistamaan. Ymmärrystä, apua ja painoisellesi oikeanlaista neuvontaa saat ravintoterapeutilta.

Vierailija
28/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstraineri tai kuntopyörä kotia, niillä huristelet kun katot tv! Pt joka on fysioterapeutti samalla ja mukana salilla niin et satuta itseäsi!! Auttaa ravinnonki kanssa. Kalorilaskuri.fi
Näillä minä onnistuin.

Vierailija
29/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusleikkaus?

Vierailija
30/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä ravintoterapeutista on? Tiedän kyllä miten syödään oikealla lailla ja mikä on terveellistä.

Vierailija
31/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:53"]

[/quote]

No ei se pt:kään sun puolesta pysty syömään, joten yhtä paljon hyötyä siitä on. Jos sulta puuttuu itsekuri ja -kontrolli, ei mikään terapeutti sitä sulle pysty väkisin antamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme