Mitä työtä näillä kriteereillä?
Asiakaspalvelua, päivätyö, ok-palkka, koulutukseksi kelpaa tradenomi? Mitä työtä hakisin? Teen tällä hetkellä toimistotyötä mutta siitä olen saanut tarpeekseni vuosien mittaan. En kestä päätteeĺlä istumista. Olen niin tympääntynyt, että töihin meno oksettaa ja itkettää.
Kommentit (10)
Kaupan kassa, koulutuksia ei tartte isoihin :)
Myyjäksi jonnekin, mutta palkka tuskin hääppönen. Liekö meille toimistorotille mitään muuta löydykään.. Itse olen myös kyllästynyt, mutta pitäisi kai olla joku toinenkin pohjakoulutus.
Kassa tai muu myyntityö, erikoisliikkeessäkin. Onhan noita vaikka mitä. Sulla on kaupallinen koulutus ja myyntityötä on lama-aikaankin tarjolla.
Tympäsee tämä nykyihmisen "työmoraali" kivaa pitäis olla, eikä mitään tarvis tehdä, mutta rahaa pitäis tulla ja sekin tulisi saada käyttää kaikkeen kivaan, eikä esim. asumiseen. Sitä saa mitä tilaa Jumala ei laiskoja elätä niin yhteiskunnan rakenteet romahtaa ja pula-aika tekee paluun.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]Tympäsee tämä nykyihmisen "työmoraali" kivaa pitäis olla, eikä mitään tarvis tehdä, mutta rahaa pitäis tulla ja sekin tulisi saada käyttää kaikkeen kivaan, eikä esim. asumiseen. Sitä saa mitä tilaa Jumala ei laiskoja elätä niin yhteiskunnan rakenteet romahtaa ja pula-aika tekee paluun.
[/quote]Oonko laiska jos oon 16-vuotiaasta saakka tehnyt töitä ja välillä tehnyt töitä ja opiskellut yhtä aikaa? Tällä hetkellä elätän työlläni myös neljä lasta. Olen siis valmis tekemään työtä ihan sinne hamaan eläkeikään saakka. Tässä nyt vain pohdin mikä olisi työ, joka ei aiheuttaisi näin pahaa oloa. Oon istunut tämän saman työpöydän ääressä nyt 9,5 vuotta. ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]Tympäsee tämä nykyihmisen "työmoraali" kivaa pitäis olla, eikä mitään tarvis tehdä, mutta rahaa pitäis tulla ja sekin tulisi saada käyttää kaikkeen kivaan, eikä esim. asumiseen. Sitä saa mitä tilaa Jumala ei laiskoja elätä niin yhteiskunnan rakenteet romahtaa ja pula-aika tekee paluun.
[/quote]Ja mihinkään "kivaan" en juurikaan tästä pienipalkkaisesta työstä rahoja haaskaa. Ihan menee siihen asumiseen ja lasten kuluihin. ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 11:07"]
Tympäsee tämä nykyihmisen "työmoraali" kivaa pitäis olla, eikä mitään tarvis tehdä, mutta rahaa pitäis tulla ja sekin tulisi saada käyttää kaikkeen kivaan, eikä esim. asumiseen. Sitä saa mitä tilaa Jumala ei laiskoja elätä niin yhteiskunnan rakenteet romahtaa ja pula-aika tekee paluun.
[/quote]
Eihän alkuperäisessä viestissä mainittu mitään tuommoista.. Selkeästi oli valmis tekemään eri työtä, ymmärrän kyllä jos ei halua palkan kamalasti laskevan..
ohis
Ei kaiken tarvi olla töissä aina kivaa mut ei kaikki siellä sen enempää voi aina pahaakaan olla.
Up