Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan mies kestää naista jolla huono itsetunto?

Vierailija
16.07.2015 |

Olen aiemmin ollut, vaikka kiloja ollut silloinkin, iloinen, itsevarma ja tunsin itseni seksikkään.

Nyt vuosi synnytyksestä ja vihaan itseäni. Tissit roikkuu lähes navassa, maha roikkuu. En koskaan olisi voinut uskoa, että tunnen itseni näin rumaksi.

Miehelle olen sanonut, että en tunne itseäni naiseksi millään tasolla ja että kun hän koskettaa, en pysty ajattelemaan kuin sitä, että missä tissit roikkuu tässä asennossa jne.

Pelkään aidosti parisuhteemme puolesta. Ja sitä, että minä itse pilaan kaiken tällatavoin. Kuitenkin samaan aikaan en pysty näkemään itseäni yhtään viehättävänä, muistutan lähinnä 60-vuotiasta pulskaa emäntää.

Onko teillä, erityisesti miehillä, kokemusta huonon itsetunnon omaavan kanssa elämisestä? Miten kävi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ihan hyvin, jos et rakenna liian korkeaa muuria ympärillesi ja päästät miehen lähelle.

Vierailija
2/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on turhan ahdas käsitys a) siitä, miltä sinun pitäisi näyttää ja b) siitä, millaisia asioita parisuhde kestää. Onko sinulla sellainen epävarma, heikko mies, jolle toisen pitää koko ajan tarjota täydellistä ihanuutta, vai ovatko nuo vaatimukset omien korviesi välissä? Minulla oli kuvaamani mies joskus, ja olen joka päivä onnellinen siitä etten tehnyt hänen kanssaan lapsia.

Sinulla on siis vuosi synnytyksestä. Elämäsi ja kehosi on mullistunut. Vähän armoa nyt itsellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on mun päänsisällä ne ongelmat. Mies sanoo että olen hänestä kaunis ja että kiihotan häntä. Mutta minä vain ajattelen et sanoo sen, mitä haluaa kuulla. Kaipaan kyllä myös sitä tunnetta, kun ihmiset huomaavat minut positiivisessa mielessä.

Mutta siis juuri pelkään, että mies kyllästyy ennenkuin ehdin kääntää oman pääni. En juurikaan halua edes et koskettaa mua.

Vierailija
4/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta tähän mennessä.

Vierailija
5/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä.

Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;)

Vierailija
6/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä.

Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;)
[/quote]

Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto?

Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa.

Vierailija
7/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa.

[/quote]

Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia.

Sitä on todella huono itsetunto.

Vierailija
8/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa.

[/quote]

Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia.

Sitä on todella huono itsetunto.
[/quote]

Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen.

Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen).

Vierailija
9/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaa deepthroatin ja antaa kakkosta niin saattaa jaksaa jopa vuosikymmenen.

Vierailija
10/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:30"]

Kyllä ne on mun päänsisällä ne ongelmat. Mies sanoo että olen hänestä kaunis ja että kiihotan häntä. Mutta minä vain ajattelen et sanoo sen, mitä haluaa kuulla. Kaipaan kyllä myös sitä tunnetta, kun ihmiset huomaavat minut positiivisessa mielessä. Mutta siis juuri pelkään, että mies kyllästyy ennenkuin ehdin kääntää oman pääni. En juurikaan halua edes et koskettaa mua. [/quote]

Mies vastaa: Miten pitkään mies kestää tätä riippuu täysin miehestä. Hyvällä tiellä kohti eroa tai vähintäänkin parisuhteen rapautumista olette, jos miehen kosketus ylipäätään ällöttää.

– Joudumme toki kohtaamaan monta tekijää parisuhteessa ja jollakin tavalla kyse on siitä kuinka kohtaamme itsemme omia puolia, toisen puolia ja alati muuttuvan parisuhteen eri puolia. Rakkaus kuihtuu helposti läheisyyden puutteesta. Jos toinen on kuin pakastin, niin hankala häntä on lähestyä.

http://yle.fi/uutiset/jos_toinen_on_kuin_pakastin_niin_hankala_hanta_on_lahestya__rakkaus_hiipuu_laheisyyden_puutteeseen/8112299

Hyvä artikkeli kokonaisuudessaan.

Vierailija
11/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:30"]

Kyllä ne on mun päänsisällä ne ongelmat. Mies sanoo että olen hänestä kaunis ja että kiihotan häntä. Mutta minä vain ajattelen et sanoo sen, mitä haluaa kuulla. Kaipaan kyllä myös sitä tunnetta, kun ihmiset huomaavat minut positiivisessa mielessä. Mutta siis juuri pelkään, että mies kyllästyy ennenkuin ehdin kääntää oman pääni. En juurikaan halua edes et koskettaa mua. [/quote]

Mies vastaa: Miten pitkään mies kestää tätä riippuu täysin miehestä. Hyvällä tiellä kohti eroa tai vähintäänkin parisuhteen rapautumista olette, jos miehen kosketus ylipäätään ällöttää.

– Joudumme toki kohtaamaan monta tekijää parisuhteessa ja jollakin tavalla kyse on siitä kuinka kohtaamme itsemme omia puolia, toisen puolia ja alati muuttuvan parisuhteen eri puolia. Rakkaus kuihtuu helposti läheisyyden puutteesta. Jos toinen on kuin pakastin, niin hankala häntä on lähestyä.

http://yle.fi/uutiset/jos_toinen_on_kuin_pakastin_niin_hankala_hanta_on_lahestya__rakkaus_hiipuu_laheisyyden_puutteeseen/8112299

Hyvä artikkeli kokonaisuudessaan.
[/quote]

Ei miehen kosketus ällötä, kaipaan sitä ja pidän mielestäni. Mutta kun pelkään järjettömästi että häntä ällöttää , vaikka ei ole edes koskaan siihen suuntaan vihjannut.
Totta lienee, että riippuu miehestä kauan jaksaa tätä ja lohduttaa.

Vierailija
12/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:04"]

Jos osaa deepthroatin ja antaa kakkosta niin saattaa jaksaa jopa vuosikymmenen.

[/quote]

Täällä nainen joka tekee nuo ja silti olen tullut aina jätetyksi :D Ei se kuulkaa miehet vaan auta.

Vierailija
13/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen).

[/quote]

En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa.

Vierailija
14/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen itsetunnolla ei ole mitään merkitystä kunhan nainen on vain hyvännäköinen

Vierailija
15/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta on kestänyt. Tosin en hänelle traumojani juurtajaksain selitä.

Vierailija
16/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sen katsella sinua sittenkin kun olet se 60 v? Vai meinasitko hyvää hyvyyttäsi jättää miehen kun vanhenet?

Vierailija
17/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:11"]Naisen itsetunnolla ei ole mitään merkitystä kunhan nainen on vain hyvännäköinen
[/quote]

Aivan. Kiva et älykköjä löytyy joka ketjuun.

Vierailija
18/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen).

[/quote]

En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa.
[/quote]

Tämähän ei mitään auta, mutta jos olet noin ajatellut aina, olet varmaan itse toteuttanut omaa ennustustasi. Pitäisi keksiä jokin pieni särö siihen omaan negatiiviseen ajatteluun, siitä se saattaisi lähteä purkautumaan.

Vierailija
19/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:11"]

Naisen itsetunnolla ei ole mitään merkitystä kunhan nainen on vain hyvännäköinen

[/quote]

On sillä normaaleille miehille suurikin merkitys.

Tosin olen deittaillutkin vain korkeastikoulutettuja miehiä, joilla on haussa oikea parisuhde perheenperustamista varten eikä vain joku seksisuhde.

Vierailija
20/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:13"]Pitäähän sen katsella sinua sittenkin kun olet se 60 v? Vai meinasitko hyvää hyvyyttäsi jättää miehen kun vanhenet?
[/quote]

Kiitos tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä