Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan mies kestää naista jolla huono itsetunto?

Vierailija
16.07.2015 |

Olen aiemmin ollut, vaikka kiloja ollut silloinkin, iloinen, itsevarma ja tunsin itseni seksikkään.

Nyt vuosi synnytyksestä ja vihaan itseäni. Tissit roikkuu lähes navassa, maha roikkuu. En koskaan olisi voinut uskoa, että tunnen itseni näin rumaksi.

Miehelle olen sanonut, että en tunne itseäni naiseksi millään tasolla ja että kun hän koskettaa, en pysty ajattelemaan kuin sitä, että missä tissit roikkuu tässä asennossa jne.

Pelkään aidosti parisuhteemme puolesta. Ja sitä, että minä itse pilaan kaiken tällatavoin. Kuitenkin samaan aikaan en pysty näkemään itseäni yhtään viehättävänä, muistutan lähinnä 60-vuotiasta pulskaa emäntää.

Onko teillä, erityisesti miehillä, kokemusta huonon itsetunnon omaavan kanssa elämisestä? Miten kävi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen). [/quote] En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa. [/quote] Tämähän ei mitään auta, mutta jos olet noin ajatellut aina, olet varmaan itse toteuttanut omaa ennustustasi. Pitäisi keksiä jokin pieni särö siihen omaan negatiiviseen ajatteluun, siitä se saattaisi lähteä purkautumaan.

[/quote]

Aivan varmasti. Tosin ei se oma ajattelu koskaan miehiä ole estänyt haluamasta tutustua ja pyytää ulos, ajatteluni näkyisi vasta jos mies pääsisi tutustumaan muhun paremmin mutta sitä ei tule tapahtumaan päätöksestäni.

Vierailija
22/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:11"]Naisen itsetunnolla ei ole mitään merkitystä kunhan nainen on vain hyvännäköinen
[/quote]

Juupa juu... Ainakin minulle merkkaa sen verran, että minusta tuntuisi ihan hirveältä, jos oma kaunis kumppani pitäisi itseään ihan kamalana ja häpeäisi itseään. Ei sitä kauaa jaksa vakuutella kuinka kaunis toinen on ja kuinka kelpaa oikeasti ja on täydellinen minulle. On ok, että joskus ajattelee itsestään negatiivisesti, mutta jatkuva itsensä paskaksi tunteminen on hyvin rasittavqa, vaikka muut eivät todella näkisi mitään paskaa ihmisessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:13"]Pitäähän sen katsella sinua sittenkin kun olet se 60 v? Vai meinasitko hyvää hyvyyttäsi jättää miehen kun vanhenet?
[/quote]

Kiitos tästä.
[/quote]

En nyt osaa tulkita oliko tuo sarkasmia vai ei.

Vierailija
24/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen). [/quote] En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa. [/quote] Tämähän ei mitään auta, mutta jos olet noin ajatellut aina, olet varmaan itse toteuttanut omaa ennustustasi. Pitäisi keksiä jokin pieni särö siihen omaan negatiiviseen ajatteluun, siitä se saattaisi lähteä purkautumaan.

[/quote]

Aivan varmasti. Tosin ei se oma ajattelu koskaan miehiä ole estänyt haluamasta tutustua ja pyytää ulos, ajatteluni näkyisi vasta jos mies pääsisi tutustumaan muhun paremmin mutta sitä ei tule tapahtumaan päätöksestäni.
[/quote]

Minä kyllä luulen että se näkyy jollain tavalla olemuksessasi ja sanattomassa viestinnässä. Epäilen, että se joka ei usko olevansa tarpeeksi hyvä koskaan, ei myöskään koskaan ole reippaasti oma itsensä. Silloin jää kaikilta myös ne parhaat puolet näkemättä.

Vierailija
25/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:11"]Naisen itsetunnolla ei ole mitään merkitystä kunhan nainen on vain hyvännäköinen [/quote] Juupa juu... Ainakin minulle merkkaa sen verran, että minusta tuntuisi ihan hirveältä, jos oma kaunis kumppani pitäisi itseään ihan kamalana ja häpeäisi itseään. Ei sitä kauaa jaksa vakuutella kuinka kaunis toinen on ja kuinka kelpaa oikeasti ja on täydellinen minulle. On ok, että joskus ajattelee itsestään negatiivisesti, mutta jatkuva itsensä paskaksi tunteminen on hyvin rasittavqa, vaikka muut eivät todella näkisi mitään paskaa ihmisessä!

[/quote]Eipähän petä joten huono itsetunto on jopa toivottavaa.

Vierailija
26/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi vai mistä moinen vammainen ajattelu kumpuaa?

Vierailija
27/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen). [/quote] En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa. [/quote] Tämähän ei mitään auta, mutta jos olet noin ajatellut aina, olet varmaan itse toteuttanut omaa ennustustasi. Pitäisi keksiä jokin pieni särö siihen omaan negatiiviseen ajatteluun, siitä se saattaisi lähteä purkautumaan. [/quote] Aivan varmasti. Tosin ei se oma ajattelu koskaan miehiä ole estänyt haluamasta tutustua ja pyytää ulos, ajatteluni näkyisi vasta jos mies pääsisi tutustumaan muhun paremmin mutta sitä ei tule tapahtumaan päätöksestäni. [/quote] Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi vai mistä moinen vammainen ajattelu kumpuaa?

[/quote]

Ei ole. En nyt oikein ymmärrä miten voit tuomita ajattelu vammaiseksi, koska et tiedä miltä näytän ja millainen olen. Eivätkä ylipäänsä kaikki muiden mielestä hyvännäköiset ja persoonaltaankaan hyvät pääse suhteisiin vaikka haluaisivat.

Vierailija
28/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:13"]Pitäähän sen katsella sinua sittenkin kun olet se 60 v? Vai meinasitko hyvää hyvyyttäsi jättää miehen kun vanhenet?
[/quote]

Kiitos tästä.
[/quote]

En nyt osaa tulkita oliko tuo sarkasmia vai ei.
[/quote]

Ei ollu. :)

Vierailija
29/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen). [/quote] En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa. [/quote] Tämähän ei mitään auta, mutta jos olet noin ajatellut aina, olet varmaan itse toteuttanut omaa ennustustasi. Pitäisi keksiä jokin pieni särö siihen omaan negatiiviseen ajatteluun, siitä se saattaisi lähteä purkautumaan. [/quote] Aivan varmasti. Tosin ei se oma ajattelu koskaan miehiä ole estänyt haluamasta tutustua ja pyytää ulos, ajatteluni näkyisi vasta jos mies pääsisi tutustumaan muhun paremmin mutta sitä ei tule tapahtumaan päätöksestäni. [/quote] Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi vai mistä moinen vammainen ajattelu kumpuaa?

[/quote]

Ei ole. En nyt oikein ymmärrä miten voit tuomita ajattelu vammaiseksi, koska et tiedä miltä näytän ja millainen olen. Eivätkä ylipäänsä kaikki muiden mielestä hyvännäköiset ja persoonaltaankaan hyvät pääse suhteisiin vaikka haluaisivat.
[/quote]

Jos miehet haluaa tutustua ja pyytää ulos kuten mainostit niin kovin kamala et voi olla. Paitsi tietysti jos olet lasten raiskaaja tai psykopaatti, eihän sitä tosiaan tiedä.

Vierailija
30/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:22"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:15"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 08:45"]Noin pikkujutuissa itsetuntoon liittyen: ei mitään estettä. Osalla meistä on niin huono itsetunto, ettei ole parisuhteeseen asti edes päässytkään ;) [/quote] Pikkujutuissa? Minkälaista se sitten on, jos on todella huono itsetunto? Minusta itsensä tuollainen vihaaminen on jo kyllä aika vakavaa. [/quote] Sitä ettei käy treffeillä vaikka pyydetään, koska pitää itseään niin kuvottavana ja kamalana ihmisenä todellisuudessa. Ei voi tehdä oikeastaan mitään tutustumista parisuhdemielessä, koska tulee kuitenkin jätetyksi viallisuutensa takia. Sitä on todella huono itsetunto. [/quote] Ei varmaan ole helppoa myöskään, jos tuo tunne iskee kesken parisuhteen. Osaatko sanoa, mistä noin huono itsetunto syntyy? Lapsuudesta? Minusta tuntuu että tällaiset ihmiset ovat ehkä liiankin kilttejä, (kaikille muille paitsi itselleen). [/quote] En oikein osaa sanoa tarkalleen mistä johtuu. Aika huono tausta on eikä kukaan ole oikeastaan koskaan välittänyt musta. Muistan jo miten ajattelin ala-asteella tiesin etten pääse koskaan suhteeseen koska olen niin ällöttävä ja hirveä ettei mua kukaan jaksa. [/quote] Tämähän ei mitään auta, mutta jos olet noin ajatellut aina, olet varmaan itse toteuttanut omaa ennustustasi. Pitäisi keksiä jokin pieni särö siihen omaan negatiiviseen ajatteluun, siitä se saattaisi lähteä purkautumaan. [/quote] Aivan varmasti. Tosin ei se oma ajattelu koskaan miehiä ole estänyt haluamasta tutustua ja pyytää ulos, ajatteluni näkyisi vasta jos mies pääsisi tutustumaan muhun paremmin mutta sitä ei tule tapahtumaan päätöksestäni. [/quote] Onko sua käytetty seksuaalisesti hyväksi vai mistä moinen vammainen ajattelu kumpuaa? [/quote] Ei ole. En nyt oikein ymmärrä miten voit tuomita ajattelu vammaiseksi, koska et tiedä miltä näytän ja millainen olen. Eivätkä ylipäänsä kaikki muiden mielestä hyvännäköiset ja persoonaltaankaan hyvät pääse suhteisiin vaikka haluaisivat. [/quote] Jos miehet haluaa tutustua ja pyytää ulos kuten mainostit niin kovin kamala et voi olla. Paitsi tietysti jos olet lasten raiskaaja tai psykopaatti, eihän sitä tosiaan tiedä.

[/quote]

Sisäisesti olen, unohdin mainita ettei mulla ole edes ystäviä koska ei nekään jaksa mun tylsyyttä :) Ja miehet nyt pyytää n. kaikkia naisia ulos.

Vierailija
31/31 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet itse tehnyt saadaksesi lösähtäneen vartalon synnytyksen jälkeen taas kiinteytymään. Sen sinä tiedät aivan hyvi, että sohvalla maaten se ei onnistu. Ota itsellesi aikaa ja lähde jumppaan ja lenkille. Mies voi kyllä hoitaa tenavaa sillä aikaa. Kun kunto nousee ja makkarat katoavat, kohenee myös itsetuntosi.

Vai onko miehesi narsku, joka haluaakin, että itsetuntosi pysyy alhaalla, jotta hän voi käsitellä sinua niin kuin mielensä tekee? Älä alistu kynnysmatoksi! Ole nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi