Millaiset rinnat ovat mielestäsi huonot?
Kommentit (41)
Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?
Liian isot kroppaan nähden, roikkuvat tai selkeästi muoviset.
Mun mämmiin kelpaa myös muutama tilkkanen maitoa. Tuo sokeria samalla, kun tulet...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:13"]Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?
[/quote] Saa. Mutta poika 2v ottaa senkin itselleen :D
Man boobsit eivät kiihota. Eivätkä hyvin eripariset eivätkä operoidut. Tietty jos on selvän eriparisuuden, syövän, sen uhan tai tubulaarisuuden takia korjausleikattu, niin se on ok. Muuten ei niin väliä. Isot, pienet, pystyt, roikkuvat, kiinteät, pehmeät... jne. ovat kaikki ihania omalla tavallaan.
Syöpäiset joissa rintasyöpä kasvaa kohinalla.
Sellaiset jotka puhuu minusta pahaa selän takana.
Mun tissit ovat hirveät. Kasvoivat imettäessä 75b --> 80dd ja sitten kutistuivat takaisin. Ovat todella löysät patalaput joissa nännit todella matalalla. Nännit myös kasvoivat todella paljon :( en edes yksin kotona ole alasti etten ajattelisi niitä..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:26"]Syöpäiset joissa rintasyöpä kasvaa kohinalla.
[/quote] tämä. Kasvamaan pissikset tästä ketjusta
Ketunnokat. Ne on jotenkin irvokkaat. Tykkään pehmeistä ja pyöreistä luomuista
Mulla on itsellä kehityshäiriöiset rinnat. Toinen on toista selvästi isompi. Toisessa ei yhtään rintakudosta. Haluaisin korjausleikkaukseen. Voi olla että leimataan bimboksi, mutta se joka ei tätä ole itse kokenut, niin ei voi tietää minkä tuskan se aiheuttaa. Aina olen peitellyt itseäni näiden hirvitysten takia.
Lapsia synnyttäneen ja imettäneen naisen riipparit ovat ainoa rintatyyppi, joita pjota idän inhottavina. Muuten tykkään kyllä kaikenlaisista.
Ihmisestä tulee kusipää, kun ei ole riittävästi todellista tehtävää. Muistelkaa juttujanne sitten kun kaikki tässä maailmassa menee tosissaan päin helvettiä.
Mädäntyvät. Muuten naisten lollot on ihania laidasta laitaan.
Kaikenlaiset rinnat on jeees.