Mitä mies tarkoitti sillä, kun kommentoi rintojani näin...
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:51"]Oma mies vai bussikuski?
[/quote]
Oma kommentoi näin :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:50"]"Jokaisella on sellaset ku on".
[/quote]
tämä on kyllä totta :D
Ei kai tuota kehuksikaan luulisi...
Että hyväksyy kaikkine puutteineen. Rehti ote asiaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:50"]"Jokaisella on sellaset ku on".
[/quote]
tämä on kyllä totta :D
[/quote]
Samaisen miehen kanssa kaupan suklaavalikoimaa katsellessamme kysyin häneltä minkä suklaan tällä kertaa ottaisin. Hän vastasi:- "Ota mitä otat". Ap
Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa."
Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi?
[/quote]
Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa."
[/quote] tämä on hyvä ajatus
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi?
[/quote]
Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole.
[/quote]
Sinuna suhtautuisin sitten ihan positiivisesti. Kun et kerran positiivista kommenttia rinnoistasi kelpuuttanut, on hyvä että miestäsi ei sinun rintasi kuitenkaan haittaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi? [/quote] Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole.
[/quote]
Ai että, kuulostaa ihan sellaiselta mitä oma mieheni saattaisi sanoa ja minä kysyä :D Typeräähän se on kysyä, kun itse tietää vastauksen ja tietää ettei se vastaus itseä miellytä. Itse vaan aina toivon, ettei mieheni näkisi minua niin kuin minä näen itseni, vaan ihan oikeasti esim. pitäisi rintojani kauniina vaikken itse pitäisikään. Tyytyminen on vain siihen, että kaikesta (rinnoista) huolimatta hän minua rakastaa :)
Hän tarkoitti:"Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?"
Se tarkoitti: helkkari sentään, ollaan tavallisia keskivertoihmisiä, koostumme tavanomaisista osista, ja jos sinä olet noin tuulellakäypä ettet itse tiedä mitä suklaata haluat tai onko ryntäissäsi kehumista, niin voiko sinuun luottaakaan kun sattuu sopivasti kehuja paikalle. Että voisitko lopettaa tuon itsetehostuksen ja olla rauhassa tavis, niinkuin hyvä on? Niin itselläni olisi rauhallisempi mieli. Ärsyttää tuommoinen, ja että minun pitäisi puhua läpiä päähäsi että olisit tyytyväinen. Oikeastaan tarkemmin ajatellen, harmittaa perkeleesti, mutta kai se akan otto aina jotain harmiakin tuottaa. Mutta rasittavaa se silti on, ei siitä mihinkään pääse.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa." [/quote] tämä on hyvä ajatus
[/quote]
Mies antoi rinnoista neutraalin luonnehdinnan, mutta teidän pitää päästä nolaamaan pilin varjolla.
m41
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi? [/quote] Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole.
[/quote]
Ai että, kuulostaa ihan sellaiselta mitä oma mieheni saattaisi sanoa ja minä kysyä :D Typeräähän se on kysyä, kun itse tietää vastauksen ja tietää ettei se vastaus itseä miellytä. Itse vaan aina toivon, ettei mieheni näkisi minua niin kuin minä näen itseni, vaan ihan oikeasti esim. pitäisi rintojani kauniina vaikken itse pitäisikään. Tyytyminen on vain siihen, että kaikesta (rinnoista) huolimatta hän minua rakastaa :)
[/quote]
Eikö sua miellyttäisi sitten kuulla, että rintasi ovat hyvät?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]
[/quote]
[/quote]
Eikö sua miellyttäisi sitten kuulla, että rintasi ovat hyvät?
[/quote]
Valehdellako pitäisi? Oikeastaan sama asia kun nainen kysyy: "näytänkö lihavalta?". Ei tuohon ole kuin yksi oikea vastaus.
Lue rivien välistä...