Mitä mies tarkoitti sillä, kun kommentoi rintojani näin...
Kommentit (35)
Mies on käynyt elämäm koulua. Ei verbaliikka voi olla kummoista.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa."
[/quote] tämä on hyvä ajatus
[/quote]
Miksi ap:n pitäisi tahallaan loukata miestään kun ei mieskään häntä tahallaan loukannut ja yritti parhaansa olla loukkaamatta?
[/quote] av-mamma ymmärtää hyvin sarkasmia
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi? [/quote] Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole.
[/quote]
Ai että, kuulostaa ihan sellaiselta mitä oma mieheni saattaisi sanoa ja minä kysyä :D Typeräähän se on kysyä, kun itse tietää vastauksen ja tietää ettei se vastaus itseä miellytä. Itse vaan aina toivon, ettei mieheni näkisi minua niin kuin minä näen itseni, vaan ihan oikeasti esim. pitäisi rintojani kauniina vaikken itse pitäisikään. Tyytyminen on vain siihen, että kaikesta (rinnoista) huolimatta hän minua rakastaa :)
[/quote]
Eikö sua miellyttäisi sitten kuulla, että rintasi ovat hyvät?
[/quote]
Valehdellako pitäisi? Oikeastaan sama asia kun nainen kysyy: "näytänkö lihavalta?". Ei tuohon ole kuin yksi oikea vastaus.
[/quote]
??? Oletko sinä viestin nro 16 kirjoittaja?
Mun mies käy puristelemassa aina ohimennen ja kommentoi "Hyvät tissit!", vaikka ei nuo musta mitkään erikoiset ole. Kiva niitä on kyllä iteki puristella. T. 80E
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]
Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa."
[/quote]
Apua en kestä!!! :'DD Koko talo herää.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]
Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa."
[/quote]
Fröbelin palikat :D
Mun mielestä miehen tehtävä on kehua naista.. ihan sama mikä olis totuus, mutta en mä mieheni silmissä haluaisi olla averagea huonompi miltään osin.. Omalta mieheltäkin on ollut hankala saada tissikehuja, valehtelis edes niin tulisin hyvälle tuulelle.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi? [/quote] Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole.
[/quote] okei mutta älä jankuta asiasta tämän enempää koska miehesi pottuuntuu eikä tiedä miten päin olla ja aiheuttaa enemmän hallaa kuin alkuperäinen ongelma
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi?
[/quote]
Niin.
Mitä väliä jollain ruokintarepaleilla?
Ei ole tissimies... sille on ihan sama millaset tisut sulla on.
Laita kuva tisseistä, muuten vaikea arvioida?
T.tissitieteentohtori
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:00"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Tarkoitti että ei sun tissit hänestä kovin kehuttavat ole, mutta loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Millaisessa tilanteessa hän noin sanoi? Pyysitkö häneltä mielipidettä rinnoistasi? [/quote] Pyysin mielipidettä. Hän vastasi ensin että aivan hyvät. Tämän jälkeen tivasin epäuskoisesti asiasta uudestaan ja hän vastasi noin kuin aloitusviestissä. Rintani eivät omastanikaan mielestä hyvät ole. [/quote] Ai että, kuulostaa ihan sellaiselta mitä oma mieheni saattaisi sanoa ja minä kysyä :D Typeräähän se on kysyä, kun itse tietää vastauksen ja tietää ettei se vastaus itseä miellytä. Itse vaan aina toivon, ettei mieheni näkisi minua niin kuin minä näen itseni, vaan ihan oikeasti esim. pitäisi rintojani kauniina vaikken itse pitäisikään. Tyytyminen on vain siihen, että kaikesta (rinnoista) huolimatta hän minua rakastaa :) [/quote] Eikö sua miellyttäisi sitten kuulla, että rintasi ovat hyvät?
[/quote]
Tottakai! Mutta kun ne eivät ole :D Voihan mies toki vilpittömästi niin ajatella, mutta minä en voi sitä uskoa... Mies siis ei ole niitä kehunut, kysyttäessä antaa aloituksen kaltaisen vastauksen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:57"]Hipase miehesi kullia ja sano: "Maasta se pienikin ponnistaa."
[/quote] tämä on hyvä ajatus
[/quote]
Miksi ap:n pitäisi tahallaan loukata miestään kun ei mieskään häntä tahallaan loukannut ja yritti parhaansa olla loukkaamatta?