Yksinäisten av-mammojen kaveripalsta! Kaikki mukaan
Eli inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, kun niin moni kertoi haluavansa uusia kavereita. Jos täällä on niin paljon yksinäisiä, niin miksemme ystävystyisi?
Tarkoitus olisi, että jokainen, joka haluaa löytää itselleen uusia kavereita, kirjoittaisi tänne hieman itsestään, ja ottaisimme sitten yhteyttä toisiimme. Luo itsellesi tätä varten sähköpostiosoite (ei kestä kauaa, esim. hotmail on hyvä) ja laita se viestiisi. Sitten vain odotat, että muut mammat kirjoittelevat sinulle, ja mikäli tulette hyvin juttuun, voitte tutustua lisää vaikka Facebookissa - rohkeimmat tapaavat livenä! :)
Itsestään kannattaa kertoa ainakin että missä päin asustaa, niin löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole pitkä välimatka. Voit kertoa ihan oman maun mukaan vaikka harrastuksistasi, perheestäsi, kiinnostuksen kohteistasi, millaisen kaverin haluaisit jne.
Huom! Tämä on vain kavereiden etsintään, jätetään kaikki pervot jutut pois muille palstoille.
Ap menee nyt tekemään sähköpostiosoitetta ja kirjoittaa oman ilmoituksensa kohta.
Kommentit (234)
Aivan mahtava ketju! Tosin oon niin pieneltä paikkakunnalta ettei taida kauhean läheltä löytyä kavereita... mutta ei tonne Tampereellekaan ole "kuin" tunnin matka ja sähköpostihan kulkee tosi nopeasti minne vaan :)
Pitää varmaan kans mennä kehittelemään sähköpostia...
Olenko liian nuori tähän touhuun jos olen 15 v, marraskuussa 16? :(
Haa, tässäpä lisää yksi tamperelainen 26-vuotias av:llä luuraaja. Olen aikoinaan muuttanut muualta, joten uudet tuttavuudet ovat tervetulleita :) Viesteille loin sähköpostin: av.kaveri@outlook.com
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:58"]Olenko liian nuori tähän touhuun jos olen 15 v, marraskuussa 16? :(
[/quote]
Kun tuntuu että kaikki täällä ovat yli 20.. Vaikka ei se mua haittais
27
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:35"]Moooi!
Olen kolmekymppinen ihan kohta eroava äiti Ylä-Pirkanmaalta. Oikeita ystäviä ei enää ole ja kavereitakin ihan liian vähän... Saattaa johtua siitä että puhun aina itsestäni tai sitten en keksi mitään puhuttavaa.
Samaistun teihin, jotka koette olevanne outoja :)
Olen ikuinen laihduttaja, aloitteleva saliharrastaja, tykkään lukea Harry Pottereita ja jos mulla olisi tietokone pelaisin Simsiä :D
Jos outo ja arvaamaton, teinin tasolle jäänyt keski-ikäistyvä äippä ei pelota niin ole kiva ja viestitä mulle, haluan oppia kuuntelemaan muidenkin murheita: kaveriposti@suomi24.fi
[/quote]
Haittaako, jos en oo sun läheltä?
[/quote]
Ei haittaa! :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:54"]
Pohjoisesta etelään muutama vuosi sitten työn perässä muuttanut kaipailee aikuisia ihmisiä elämäänsä. Kolme alle viisivuotiasta lasta pitää minut kiireisenä, mutta silloin kun aikaa jää, ompelen, kudon, valokuvaan, teen puutarhaa uusiksi, luen ja fillaroin, sekä postcrossaan. Pk-seutu, vajaa tunti Helsingistä. Ikää huimat 37v.
emilia.h.virtanen@gmail.com (nimi arvottu nimipäiväkalenterista ja sarjiksesta, sori jos jossakin on oikeasti tämän niminen henkilö!)
[/quote]
33 yläpeukkua mutta edelleen 0 mailia. Sama viimeksi kun tätä yritettiin. Mua itkettää. Jos siellä on joku superyksinäinen, mailaa, mailaan varmasti takaisin. :(
Olisko Varsinais-Suomesta ketään nelikymppistä vai vaikka päälle?
Onko ketään Joensuusta tai lähialueilta, kuka olisi vailla uusia kavereita?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:15"]
Ei taida olla menopaussi-ikäisiä kaltaisiani kärttyisiä tanttoja kukaan kaveriksi vailla? Mulla on asuinpaikkakuntakin nyt vähän hakuvaiheessa ja en uskalla ensimmäisenä sanoa mistä, mutta ei ainakaan isosta kaupungista. KUten tästä viestistänikin näkyy olen aika varautunut, mutta huumorintajua löytyy välillä vähän liikaakin, harrastamani itseironianikin ärsyttää joitakuita. Osaan olla vakavakin ja tykkäisin käydä teatterissa ja konserteissa, jos kaveria löytyisi. Minä tulen kyllä toimeen yhtä hyvin nuorten kun kasikymppistenkin kanssa, mutta olen aika herkkänahkainen ja toisaalta tarvitsen välillä yksinoloakin. Mies on, mutta työmatkoja on paljon hänellä. Lapset eivät ole enää helmoissamme.
[/quote]Tässä toinen menopaussi ikäinen. Tai vanhempikin jo. Missäpäin suomea vaikutat?
Täällä yksi ei mamma. Pilveä polttelen, tulkaa joku avoin samankaltainen seuraksi pohtimaan elämän kysymyksiä ja tutustamaan yms :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:33"]pk-seudulta 17 vuotta, muita?
[/quote]
Mistäpäin suunnilleen? :) olen kylläkin "jo" 21, mutta ei kai haittaa? :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:41"]
Pitäökö olla äiti?
[/quote]
Ei, ketjun alussa oli keskustelua tuosta ettei tarvitse olla lapsia. Se, että olet nainen riittää :) Naisten kaverinhakuketju :)
Oliko lahtelaiset minkä ikäisiä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:49"]
Täällä yksi ei mamma. Pilveä polttelen, tulkaa joku avoin samankaltainen seuraksi pohtimaan elämän kysymyksiä ja tutustamaan yms :)
[/quote]
Mistä päin ja mailiosoite? :D Voin tulla pohtimaan elämän suuria ja pieniä kysymyksiä mutta jointin jätän väliin :D Ennemmin vaikka kupit teetä pohdintojen ääressä? :)
HUOM! Muistakaa tarkistaa roskaposti kansionne. Joillain oli sinne mennyt mailit uudesta, tuntemattomasta osoitteesta.
Ihana ketju! Oon 26-vuotias nainen ja muutin vuoden alussa Helsinkiin, olisi ihana saada uusia ystäviä täältä! Mulla ei ole itellä lapsia, mutta sillähän ei ole väliä onko sulla vaiko ei :) Olen luonteeltani aika avoin ja oon aina kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin, joten toivon että joku rohkenis laittamaan ihan vaikka lyhyttäkin viestiä :) Vietän myös paljon aikaa Lahdessa jos joku sieltä päin haluaisi tutustua!
Innostukaa!