Onko täällä yksinäisiä Etelä-Pohjanmaalta?
Jos on niin minkä ikäistä ja mistä suunnalta? :)
Kommentit (14)
Et varmasti ole ainut, mutta minä ainakin vaikea tapaus :). Kyyninen nelikymppinen, vaikea luottaa ihmisiin, hylkään ensin. Toisaalta kiva ja asiallinen ja luotettava, vain tämän luottamuspuoli tökkii. Ja tietynlaiset luurangot kaapissa, joitten takia kynnys ystävystyä on tosi suuri. Ei mitään rikollista tai muuten epäilyttävää toki mutta elämä ei ole sujunut ihan aukottomasti aina.
No en asu enää E-Pohjanmaalla, mutta käyn ainakin kerran kuukaudessa (tunnin ajomatkan päässä Seinäjoelta) :) Olen 25v tyttö, entäs itse?
Itse oon 22v tyttö.. Mullakin aika lailla tunnin ajomatka Seinäjoelle, mutta luultavasti toisesta suunnasta kun tää on Etelä-Pohjanmaata..
Kaipailisin niin paljon itelleni lenkkiseuraa ja semmosta kaveria jolle vaan voi soittaa kun on tylsää. Kavereita kyllä löytyy, mutta kaikki asuu sen verran kaukana että näkemiset pitää sopia jo aikasemmin, että kaikille osapuolille sopii. Piru kun pitikin mennä rakastumaan tohon mieheen ja muuttaa sen perässä tämmöseen käpykylään. Tuntuu että täälä piirit on jo hitsautunu kiinni ettei edes viitsi yrittää sisään. :/
No voin tarkentaa että kyseessä siis Kauhajoki, asutko kaukanakin siitä? :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:15"]No voin tarkentaa että kyseessä siis Kauhajoki, asutko kaukanakin siitä? :)
[/quote]
GoogleMapsia apua käyttäen, ilmeisesti 110 kilometrin päässä. :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:15"]No voin tarkentaa että kyseessä siis Kauhajoki, asutko kaukanakin siitä? :) [/quote] GoogleMapsia apua käyttäen, ilmeisesti 110 kilometrin päässä. :D
[/quote]
Äh no voi harmi, asut siis ilmeisesti siellä jossain Alajärven tms seuduilla. :D
Kas, #3 on kuin omalta ipadiltani. Nykyään mun elämä on tosin sangen aukotonta, arkihelppoa ja olen sosiaalinen, ajautuminen yksinäisyyteen on käynyt jotenkin huomaamatta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:15"]No voin tarkentaa että kyseessä siis Kauhajoki, asutko kaukanakin siitä? :) [/quote] GoogleMapsia apua käyttäen, ilmeisesti 110 kilometrin päässä. :D
[/quote]
Äh no voi harmi, asut siis ilmeisesti siellä jossain Alajärven tms seuduilla. :D
[/quote]
Joo sielä päin, valitettavasti. :D
Täältä löytyy kohta kolmekymppinen yksinäinen Seinäjoelta!
Täällä yksi, mies ja lapsi löytyy mutta oman ikäistäni lapsetonta seuraa olisin vailla. Kaverit kaikki muuttaneet muualle. N23 Seinäjoelta :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:32"]
Täältä löytyy kohta kolmekymppinen yksinäinen Seinäjoelta!
[/quote]
ja täältä vähän yli..
Kaivoin tämmösen esiin. Ähtäriläisiä, anyone?
Olenko oikeesti ainut?!