Sain juuri tietää, että olen ollut toinen nainen
Olen siis ollut autuaan tietämätön, joskin epäileväinen jo pidempään että tapailemani mies ei ole aivan sitä, mitä hän sanoo olevansa. Olen kuitenkin ollut tyypillisen sinisilmäinen, kusetettavissa oleva nainen ja nyt, kun sain asian selville, moni palanen loksahtaa paikalleen ja kaikki näyttääkin loogiselta.
Asiaa en saanut tietää mieheltä enkä liiemmin naiseltaan vaan kautta rantain. Mies ei tiedä, että tiedän. Olemme tapailleet noin vuoden ja mies ollut tahollaan parisuhteessa nelisen vuotta. En tietenkään tiedä, onko heillä avoin suhde mutta olisi se jokseenkin epärealistista.
Haluaisinkin jollain ovelalla tavalla paljastaa miehelle (ja naiselle?) tietäväni, mutta en vain tylyttämällä "tiedän että seurustelet idiootti"-viestiä vaan nimenomaan jotenkin "pahemmin". Katkerako? Kyllä :)
Kommentit (22)
Kun tiiät että HE on miehen luona kahdestaan (kysele miehen kuulumisia joku iltapäivä: missä on, mitäs tekee ja puspus, voit myös väijyä talon ulkopuolella jos tarve :,D) laittaudut oikein kauniiks ja meet tietty oven taa! Huom! Muista peittää ovisilmä peukalolla! Eikä liian myöhäseen kellonaikaan koska ei sillon kukaan ovee avaa odottamatta vierasta. Jos mies avaa, hyppää kaulaan kovaäänisesti "yllätyyyys kulta puspus" huudahduksen siivittämänä, jos nainen avaa niin ota sellanen "kuka sä oot, mitä sä teet mun miehen luona?" -asenne :D Siitä syntyis oikein jännä tilanne!
Kuullostaa ihan mun narsistimiesystävältä...asutko oulussa?