Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri tietää, että olen ollut toinen nainen

Vierailija
15.07.2015 |

Olen siis ollut autuaan tietämätön, joskin epäileväinen jo pidempään että tapailemani mies ei ole aivan sitä, mitä hän sanoo olevansa. Olen kuitenkin ollut tyypillisen sinisilmäinen, kusetettavissa oleva nainen ja nyt, kun sain asian selville, moni palanen loksahtaa paikalleen ja kaikki näyttääkin loogiselta.

Asiaa en saanut tietää mieheltä enkä liiemmin naiseltaan vaan kautta rantain. Mies ei tiedä, että tiedän. Olemme tapailleet noin vuoden ja mies ollut tahollaan parisuhteessa nelisen vuotta. En tietenkään tiedä, onko heillä avoin suhde mutta olisi se jokseenkin epärealistista.

Haluaisinkin jollain ovelalla tavalla paljastaa miehelle (ja naiselle?) tietäväni, mutta en vain tylyttämällä "tiedän että seurustelet idiootti"-viestiä vaan nimenomaan jotenkin "pahemmin". Katkerako? Kyllä :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että saisinko tavata sun vaimon, ois hauska vaikka ottaa se ehkä joskus kolmenkimppaan jos teillä on tollanen polyamorinen suhde on.

Vierailija
2/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri täällä moi! Mietin myös mikä olis naseva kommentti samanlaiselle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat törkeä olla, niin feidaa? Katoa vain koko miehen elämästä, niin kuin et koskaan siinä olisi ollutkaan. Jatkat omaa elämääsi, niin kuin häntä ei siinä olisi ollutkaan. Siinäpähän ihmettelee sitten. 

Noh, minä varmaan jäätyisin jääkalikaksi tuollaisessa tilanteessa. Viimeinen tapaaminen viileästi ja lyhyesti ilmoittaisin tietäväni ja että haluaako hän asian jotenkin selittää, kuunnella selitys, nyökätä ja sitten... noh, drinkki alas, takki päälle ja menoksi. Ilman draamaa, mutta vääjäämättömän lopullisesti. Ja sitten katoaisin äijän elämästä täysin. (Ja itkisin itseni raunioksi sitten kymmenen kissani keskellä ullakkohuoneistossa, ja löydyn niiden kaluamana sitten aikanani). :D

Tämä näkemys ihmiseltä, jolle luontaisempaa on viileä asiainratkaisu, kuin raivoaminen.

Vierailija
4/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkaisisin kokonaan yhteydenpidon tylysti. En selittäisi mitään. Tiedän, että tuossa vaiheessa se toinen osapuoli menee panikkiin.

Vierailija
5/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää -leffan Charlotten tyyliin: tuima katse, korkoa maahan ja "Kiroan päivän, jona synnyit!!!1" 
Ja sitten pitää toivoa, ettei satu olemaan sillä hetkellä raskaana.

Vierailija
6/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tee mieli raivota eikä kumma kyllä edes itkeä. Ei harmita yhtään, ennemminkin huvittaa ja samalla kuitenkin ärsyttää oma typeryyteni.

Minä olen aina ollut se aktiivisempi osapuoli (tämä yksi niistä merkeistä jota olisi voinut lukea...) eli jos katoaisin niin mies tuskin itkisi perään. Siksi haluaisinkin olla kasvotusten kun kerron tietoni, mielellään kylmänviileästi ja kauniiksi laittautuneena ja sitten leffamaiseen tapaan lähteä ylpeänä ja samalla kuitenkin jättää pienen pelon ilmaan, että romahdutanko koko hänen suhteensa.

Kyllä, olen lapsellisen kostonhimoinen, ennenkaikkea siksi koska koen oloni niin nöyryytetyksi :D!

Ap

Vierailija
7/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan pihalla.
Aikunen tervepäinen ihminen ei laittele mainitsemiasi teini-tyyppisiä kiukkutekstareita, eikä myöskään mietiskele katkerana hekumoiden ovelaa ja ilkeää tapaa paljastaa asia, jota on jo epäillyt pitkään mitään puhumatta.
Normipäinen olisi jo aikaa sitten pyytänyt vastapuolen luokseen ja puhunut asiat halki suoraan, kiihkoilematta, naamatusten. Tai viimeistään nyt.
Sinun kaltaisesi ihminen saa tyydytystä siitä, että voi osoittaa toisen tehneen väärin, ylemmyys miellyttää sinua; keräät mieluummin sisällesi katkeraa ja ivallisen pahantahtoiseksi muuttuvaa taakkaa kuin kohtaat asian heti.
Grow up.

Vierailija
8/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisisin ohimennen "ainiin, mitäs vaimokkeelles kuuluu? Ei ollakkaan juteltu hänestä" tms. Toki jälkiruuan aikana, söisin jäätelöä hitaasti nautiskellen miehen monipuolisesta ilmevalikoimasta joka seuraa kysymystä ja tyynesti vastauksen saatuani kertoisin, että hän voi maksaa laskun ja poistuisin paikalta. Toivottelisin lähtiessä hyvää loppuelämää ja sanoisin, että yritä nyt edes olla mies jatkossa.

Vierailija
9/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi noin. Selvitin miehen avovaimon nimen ja puhelinnumeron ja soitin. Kerroin kaiken avoimesti ja tapasinkin avovaimon, koska hän halusi.

Vierailija
10/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä miehen tyttöystävään. Kerrot, että sait juuri tietää miehen seurustelevan hänen kanssaan ja että olet tietämättäsi ollut vuoden ajan toinen nainen. Pyydät anteeksi naiselta. Mieheen et ole enää missään yhteydessä.

Vierailija
11/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska, luuletko etten ole kysynyt suoraan? Tai vihjaillut? Tai yrittänyt saada asiaa selville? Totta kai olen. Pettäjän lisäksi mies on aivan loistava valehtelija, supliikki ja selkeästi tehnyt tuota (paljon) ennenkin, koska ilme tai elekään ei ole värähtänyt kun asioista on puhuttu ja hetkeäkään epäröimättä KAIKELLE on löytynyt "hyvä" selitys.

Ap

Vierailija
12/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle löytynyt hyvä selitys? Mikä on hyvä selitys sille ettette voi koskaan olla miehen luona?

Vierailija
13/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,ei, ei.

Kun katsot jälkeenpäin tilannetta, niin kaikkein parhaimmalta tuntuu jälkikäteen se että hoidat asian aikuismaisesti etkä vajoa alhaisen nilkin kanssa samalle tasolle. Silloin voit ylpeydellä muistella sitä, vaikka sinua huijattiinkin.

Vierailija
14/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:47"]Kaikelle löytynyt hyvä selitys? Mikä on hyvä selitys sille ettette voi koskaan olla miehen luona?
[/quote]
Olenko sanonut, ettemme olleet miehen luona? En.

Ap

Vierailija
15/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee käymään niiden luona kun ne on molemmat kotona (jos siis asuvat yhdes). Moneen suuntaan siinä kulkis sit tieto yhtäaikaa :D

Vierailija
16/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on niin kiva ilma että voitais mennä piknikille (tai joku muu vastaava), ota ihmeessä *toisen tyttöystävän nimi* mukaan!"

Vierailija
17/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:42"]Seiska, luuletko etten ole kysynyt suoraan? Tai vihjaillut? Tai yrittänyt saada asiaa selville? Totta kai olen. Pettäjän lisäksi mies on aivan loistava valehtelija, supliikki ja selkeästi tehnyt tuota (paljon) ennenkin, koska ilme tai elekään ei ole värähtänyt kun asioista on puhuttu ja hetkeäkään epäröimättä KAIKELLE on löytynyt "hyvä" selitys.

Ap
[/quote]Oikeesti kuulostaa mahtavalta. Tahtoisin vain olla kylmän analyyttinen laskelmoija joka kusettaa typeriä naisia ;___; mut en oo kovin hyvä valehtelee :((

Vierailija
18/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:42"]

Ota yhteyttä miehen tyttöystävään. Kerrot, että sait juuri tietää miehen seurustelevan hänen kanssaan ja että olet tietämättäsi ollut vuoden ajan toinen nainen. Pyydät anteeksi naiselta. Mieheen et ole enää missään yhteydessä.

[/quote]

Tämä ehdotus on hyvä. Yhteys ykkösnaiseen, anteeksipyyntö ja hiljaisuus. Äijä-kutjakkeen täytyy saada tietää ettei peli vetele. Naiset, puhukaa toisillenne!

Vierailija
19/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä Instagrameja? :D Jos on, ota susta ja miehestä joku selfie, laita se sinne, tägää mies siihen ja hänen nainen :D

Vierailija
20/22 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän