Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka huomaatte ovulaation...

Vierailija
15.07.2015 |

Miltä se tuntuu? Kuvailkaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa.

Vierailija
2/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mulle tulee sellainen menkkamainen kipu, tai ehkä paremminkin jomotus ja välillä lisäksi sellainen jännä paineentunne alavatsalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin joku olisi kiinnittänyt hakaneulalla munasarjaan ketjun, ja nykisi tuota ketjua kevyesti alaspäin.

Vierailija
4/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edeltää pari päivää jomottava kipu. Ovulaatiota edellisenä päivänä tulee "kanamunalimaa" ja ovulaation aikaan pistävä kipu. Ei voi jäädä huomaamatta :)

Vierailija
5/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ja olen limainen.

Vierailija
6/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta valuu runsaasti vetistä limaa että pakko pitää pikkuhousunsuojaa ettei mene housuista läpi...

Vierailija
7/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa, ajattelen paljon seksiä ja miehiä, venyvää limaa.

Vierailija
8/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:20"]Edeltää pari päivää jomottava kipu. Ovulaatiota edellisenä päivänä tulee "kanamunalimaa" ja ovulaation aikaan pistävä kipu. Ei voi jäädä huomaamatta :)
[/quote]
Mulla on tismalleen sama. Mulla vielä oikee tuntuu sellanen naksahdus ovulaation hetkellä, tunnen vielä kummalta puolelta irtoaa :D

Vierailija
9/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne tulikin, panetus, kirkas lima jota erittyy helvetisti, munasarjaa sattuu (kipu sillä puolella kumpi munasarja nyt ovuloikaan).

Vierailija
10/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaista vuotoa enenevästi muutamien päivien ajan, aluksi paksumpaa ja vaaleaa, lopulta läpinäkyvää "valkuaista". Muutamana viimeisenä päivänä menkkakipujen tapaista jomotusta sekä vihlontaa. Sitten loppuvat kuin seinään, sekä kivut että lima. Pimpan tuoksu on voimakkainta juuri ovulaatioaikaan, riippumatta siitä kuinka paljon yrittää pestä. Mieskin huomaa aina tuoksusta suuseksin aikana, että jaaha, ovis tulossa. :)

Vierailija
11/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:31"]

Panettaa, ajattelen paljon seksiä ja miehiä, venyvää limaa.

[/quote]Tässäpä nämä pääasiat minullakin. Oviksen huomaa helposti.

Vierailija
12/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat merkit,mutta mulla kipu tuntuu selän puolella. Tai ei se kipua ole. Sellaista jomotusta ja sitten repäisyjä.

Tiedän etten ole raskaana jos saan pari päivää oviksen jälkeen kaikesta aikaan kiukkukohtauksia ja itkeskelen kaikkea. Rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme