Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimivaras käly!

Vierailija
15.07.2015 |

odotamme mieheni kanssa esikoistytärtä, jonka laskettu aika on elokuussa. Veljeni sai tytön ennen juhannusta. Olemme olleet tekemisissä keskenämme ja olen tullut ihan hyvin toimeen kälyni kanssa. Pidimme jopa yhteiset babyshowerit. Olen kertonut avoimesti, minkä nimen haluan antaa tytölleni, kun hän syntyy. Tekonimikin on ollut sama. Itseasiassa olen lapsesta asti halunnut antaa lapselleni tämän nimen ja veljeni tietää senkin!
Nyt vietimme veljentyttöni ristiäisiä, miehestäni tuli sylikummi ja olimme otettuja ja iloisia tästä kunniasta....kunnes pappi kertoi nimen!
Meinasin purskahtaa itkuun, kuullessani nimen! Kuinka he kehtasivat?! Olen itkenyt koko päivän silkasta pettymyksestä. Mieheni yrittää pehmennellä asiaa ja totesikin minun olevan hormoonihuuruissani.ärsyttää,suututtaa ja itkettää!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisit hyvällä omatunnolla kertoa sen nimen. Mitä siitä, että tunnistettaisiin. Jos tunnistetaan, niin kaikki tietävät, että nimi oli sulle tärkeä, ja olet halunnut lapsesta asti antaa sen, ja näin kävi. Ja hyvällä omallatunnolla voitte antaa saman nimen. Antakaa ainakin toiseksi tai kolmanneksi, jos ette enää voi ensimmäiseksi laittaa. Jos nimi jää nyt antamatta, niin teksteistäsi päätellen et tule hyväksymään koskaan tätä tilannetta täysin, ja loppuelämäksi jäisi harmittamaan, jos tyttärenne jää teidän ainoaksi tyttäreksi. Tarkoitan, että jos lapsia tulee lisää, ja ne olisivatkin poikia.

Vierailija
42/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vittuillaksesi sama nimi, mutta kauniimmat toinen ja kolmas nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha :(

Vierailija
44/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta samasta syystä mä en kertonut kenellekään tulevan lapsen nimeä vaikka se jo tiedettiin .
Joo onhan monella mm sama nimi tai paita tai... Mutta jotenkin vaan ärsyttää tollaset joille kerrot millaisen tukan haluat kampaajalle mennessäsi muutaman päivän päästä ja nää tyypit tulee juuri sun kuvailemassa tukassa seuraavana päivänä töihin.

Vierailija
45/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeää! Kyllä suututtaisi :(

Vierailija
46/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin saman nimen ja voisin hyvin laittaa välit poikki heidän kanssaan. Selvästi tehty sinun kiusaksi. Maailma on nimiä pullollaan ja jos tietää lähipiirin tykästyneen johonkin nimeen ja tuoneen asian julki niin törkeää otta se omalle lapselle.

Voisit kuitenkin selailla nimikirjasta nimiä, jos vaikka joku nimi kolahtaisikin. Vaikka nimiä ei voi omistaa niin kuitenkin niin törkeä teko, että itse ainakin jättäisin kutsumatta lapsen ristiäisiin.

Vierailija
47/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se nimi, niin keksitään toinen yhtä ihana! Tosi tärkeää kälyltä, löylyttäisin sinuna veljeäsi.

Vierailija
48/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa nimetä lapsensa miten haluaa (nimilain puitteissa). Jos sukulaiseni tai ystäväni antaisi minun suosikkinimen, nimeäisin lapseni siitä huolimatta siksi.

Vierailija
49/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, korjaa nro 7.

Vierailija
50/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan se aikomasi nimi mutta jokin muu kutsumanimi. Mutta muista tehdä selväksi, että varastivat nimenne.

Vierailija
51/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset keskiviikkona? Aika modernia.

Paljonko ennen juhannusta se lapsi syntyi? Eihän se reppana ole kunnolla kuukaudenkaan vanha vielä.

Vierailija
52/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun miehestä tuli sylikummi eikä sinusta? Sinähän sille lapselle sukua olet. Lievästi sanoen epätavallista.

Vierailija
53/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte lapsellenne sen nimen jota olette alunperin suunnitelleetkin. Kälylle asia on tietenkin o.k, hänhän tiesi jo etukäteen minkä niminen teidän lapsestanne tulee.

Vierailija
54/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittä kyllä pehmennellä ja sanoo, että jos veljeni vaimokin on aina halunnut juuri sitä nimeä, mutta ei kehdannut sanoa.. Miksi ei olisi kehdannut?!
En laita välejä poikki, mutta harmittaa kun menin luottamaan. :(
ap

Vierailija
55/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:25"]

Ristiäiset keskiviikkona? Aika modernia.

Paljonko ennen juhannusta se lapsi syntyi? Eihän se reppana ole kunnolla kuukaudenkaan vanha vielä.

[/quote]

Vappu Pimiän kuopus kastettiin 2-viikkoisena. Liekö ortodoksitapa?

Vierailija
56/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käly on varas eikä veljesi? 

Vierailija
57/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se nimi jonka aioitkin. Mitä se haittaa?

Vierailija
58/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:24"]Anna vaan se aikomasi nimi mutta jokin muu kutsumanimi. Mutta muista tehdä selväksi, että varastivat nimenne.
[/quote]

Miksi pitäisi antaa jokin muu kutsumanimeksi? Ilman muuta antaisin sen nimen mikä oli aiottukin, piste. Ei kukaan nimiä omista, eikä ole katastrofi, jos sukuun sattuu samaa nimeä. Älkää tehkö asioista niin vaikeita!

Vierailija
59/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä valittaja olet. Hormonihuuruissa tosiaankin. Annatte vaan sen nimen, mitä olette ajatalleet!!!!!!!! 

Vierailija
60/69 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan vaan niin teille syntyykin poikavauva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme