Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maalla on kauheesti läskejä. Lapsetkin on pullavia!

Vierailija
15.07.2015 |

Oltiin juuri Vesipuisto Leppiksessä. Luoja, että oli läskiä väkeä! Mitä maalla oikein syödään? Laardia ja läskisoossia?

T. Stadilainen

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tollanen paikka on? Oliko kiva vesipuisto?

Vierailija
2/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savon sydämessä. Venäläisiä ja läskejä savolaisia! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksennan kun näen sellaisia pyyleviä läskisäärisiä rumia ämmiä kylpylöissä.

Vierailija
4/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää seuraavaksi seinäjoen prismaan bongaamaan läskejä =)

Vierailija
5/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesileppis onkin tosi tasokas mesta hei...

Vierailija
6/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesileppis on tosi kiva, tai siis lapsena tykkäsin :) mut joo, savolaiset ja kainuulaiset on pahimpia, tuntee ittensä aina hirveän pitkäksi ja laihaksi.

Vierailija
7/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma-aikaan siellä on ongelmana pääkaupunkiseutulaisten määrä. Ei sinne mahdu maalaiset väliin, kun läskit stadilaiset vie kaiken tilan.

Vierailija
8/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesileppiksen omistaja on tosi kuuma..

Vierailija
9/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei voi tehdä muuta kuin ajella traktorilla ja syödä.

Vierailija
10/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:59"]

Kesäloma-aikaan siellä on ongelmana pääkaupunkiseutulaisten määrä. Ei sinne mahdu maalaiset väliin, kun läskit stadilaiset vie kaiken tilan.

[/quote]

älä ny ittees ota, pullero. Sehän on ihan tilastoitu ja tutkittu fakta, että suomen hoikimmat on pk-seudulla koska täällä on isommat ulkonäköpaineet. Olisin mieluusti läski, koska tykkään syömisestä...harmi, ne ulknäköpaineet...noh sitten 50 v vois antaa ittensä levähtää ja syödä mitä haluaa.

Vierailija
11/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohojammaalla olkaa isoja. Leveenä kuljetaan, kun on varaa syödä.

Vierailija
12/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä maallakin on hoikkia, esim. lestadiolaiset. mutta taitaa se yhdistelmä rasvaista ja sokerista ruokaa ja sitten autolla joka paikkaan ja liikuntaa ei sovi harrastaa liikaa tehdä maalaiset pulskiksi.

normaalipaino on normaalia, ja siihen keho pyrkii, jos elää tasapainoisesti. tasapainoisena on tyytyväisempi myös.

Vierailija
13/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on ihanaa <3

Vierailija
14/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:59"]

[/quote]

älä ny ittees ota, pullero. Sehän on ihan tilastoitu ja tutkittu fakta, että suomen hoikimmat on pk-seudulla koska täällä on isommat ulkonäköpaineet. Olisin mieluusti läski, koska tykkään syömisestä...harmi, ne ulknäköpaineet...noh sitten 50 v vois antaa ittensä levähtää ja syödä mitä haluaa.

[/quote]

Aika iso osa siitä hoikkuudesta tulee aliravituista vanhoista mummoista, jotka kituu kodeissaan yksinäisinä eikä ymmärrä syödä kotipalvelun tuomaa ruokaa. Läskejä lapsia on Itäkeskuksen seutu täynnä.

Vierailija
15/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nälkä tätä lukiessa. :( Kiitti.

Vierailija
16/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miks SÄ olit siellä???

Vierailija
17/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut sekä pikkukaupungissa että nyt nykyisellään isommassa kaupungissa, enkä ole nähnyt merkittävää eroa ihmisten ulkonäössä painoon liittyen kummassakaan paikassa. Ne kaikkein ylipainoisimmat olen kuitenkin nähnyt täällä isommassa kaupungissa, tiedä sitten johtuuko siitä, kun täällä muutenkin asuu paljon enemmän ihmisiä.

Ihmisiä muuttaa nykyään kuitenkin niin paljon paikasta toiseen, että ei nykyään ole enää läheskään niin paljon maalainen-kaupunkilainen jakautumaa kuin joskus ennen vanhaan.

Vierailija
18/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullava pullava pullava... kiitti vaan ap, nyt se mainos soi päässä koko illan! >:(

Vierailija
19/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin täys maatiainen, mutta tippaakaan läskiä mulla ei oo ollunna. Ruumiillinen työ pitää siitä huolen.

Vierailija
20/20 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 22:23"]Ap miks SÄ olit siellä???
[/quote]

Ollaan Savossa ukon suvun mökillä. Nekin on 50 % valtavia.