Sokerointi
Onko teillä kokemuksia säärien tai kainaloiden sokeroinnista? Lähteekö karvat hyvin? Tuleeko sileät sääret/ kainalot?
Kysyisin kivusta ja karvojen takaisin kasvusta, mutta aika yksilöllistä, mutta saa niistäkin kokemuksia kertoa!
Ja sitten jos on Espoossa tai Helsingissä hyvää sokeroijaa suositella :)
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:29"]Kirpaseehan se. Jos karvat on pitkähköt niin lähtee vähemmällä vaivalla ainakin kintuista. Kainaloita en ole suostunut sokeroimaan...
[/quote]
Kainalot itseasiassa sattuu huomattavasti vähemmän kun sääret, koska on niin pieni alue ja ei tarvitse niin montaa kertaa riuhtoa karvoja irti. Suosittelen kokeilemaan! Yllätyin itsekin sen vähäisestä kivuliaisuudesta, koska olin varautunut kuolemaan :D
Olen kokeillut. Mulla on ongelma sääret karvojen suhteen ja olin jo luovuttanut. Ikinä ei ole sääret ollut niin karvattomat js sileät kuin sokeroinnin jälkeen :) kivun kestää kyllä. Suosittelen kokeilemaan. Ite kun kokeilin sokeroida en saanut aikaiseksi kuin punaiset sääret ja sitä kestänyt kohta 2vk. Muutaman mustelman ja rakon peukaloon. Shaverilla lähti karvat. Vitutti et pitiki säästää ens kerralla menen ammattilaiselle.
Helsingissä HairCos ja kosmetologi Maarit Niemelä. Osaa todella hyvin sokerointitekniikan ja varsinkin jos kyse on intiimialueesta. Hinta voi vähän kirpaista, mutta tekniikka ihan eri tasoa kuin näissä halvemmilla 'sokeroi ja repäise'-tekijöillä.
Joo en kyllä itse lähde sokeroimaan, mielummin maksan ammattilaiselle. Kiitos kutoselle paikka vinkistä! Ja kiitos muillekin vastauksista! Täytyy varmaan kokeilla, en jaksaisi aina olla sheivaamassa ja vahata en tahdo. Sokerointi houkuttaa ajatuksena, koska luonnolliset raaka-aineet ja oon lukenut, että sokerointi myös kuorii ihoa ja ajan kanssa karvan kasvu myös vähentyy ja pehmentyy tms.
-ap
Kirpaseehan se. Jos karvat on pitkähköt niin lähtee vähemmällä vaivalla ainakin kintuista. Kainaloita en ole suostunut sokeroimaan...