Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silikonirintojen ottamista paheksutaan naisten keskuudessa?

N18silarit
25.02.2022 |

Otin silikonirinnat puoli vuotta sitten kun täysin 18v.

Olen huomannut monien ilmeistä naisten ilmeistä, että katsovat paheksuen, moni välttelee minua, suljettu jopa ryhmien ulkopuolelle ja avoimesti myös pilkattu tyyliin, että "oletko noin pinnallinen" yms.

Mielestäni se on jokaisen oma asia ja poikaystävä on kehunut rintojani paljon ja kannustanut koko prosessin ajan. Kiitos siitä hänelle.

Osaatteko sanoa onko syy kateudessa vai missä?

Kestän kyllä kritiikkiäkin, jos se on aiheellista.

Kommentit (367)

Vierailija
221/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksunko miesten sääri-implanttejakin muka, koska olen kateellinen niistä?

Vierailija
222/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksunko ihmis-keniä, koska olen kateellinen hänen "naamastaan"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä silarit ja epäilen, että syy on kateudessa, kun saan niin paljon miehiltä huomiota verrattuna tavis naiseen. Huomion määrä nousi huomattavasti, kun laitoin ne.

Välillä oon miettiny pitäiskö ottaa kun en vaan saa miestä. Nyt rinnat on b kuppi ja mun mielestä ihan hyvä mutta en haluis koko elämää olla sinkku...

N25

Vierailija
224/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiiren näköisiä naisia ahdistaa hyvännäköiset naiset 😂

N25

Tuskinpa! Katsos, kun on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä, niin ei ahdistu jostain niin triviaalista kuin toisten ulkonäkö 😁 Olen pahoillani, jos sulla on niin huono itsetunto että vertailet itseäsi muihin. Aina on joku kauniimpi!

Haha. Olen kaunis ja minua ei häiritse minua kauniimmat. Hiiren näköiset naiset ei vaan yleensä tykkää kauniista naisista niinkuin minä.

Tässä hienosti paljastat oman pinnallisuutesi ja kiusaaja-asenteesi. Katselet muita nenänvarttasi pitkin pitäen itseäsi huonompana ja väität että johtuu kateudesta ettei sinusta pidetä... Totuus on sitten ehkä jotain muuta.

Hhmm. En tiedä onko kateutta vai mitä. Olen huomannut että joitakin naisia ärsyttää itseään kauniimmat. Tämä ei koske vain minua vaan ihan yleisestikin ottaen. Olen mm kuullut kun jotkut hiiret arvostelevat naista joka käyttää korkokenkiä. Jos on hiirulaismainen niin sille omalle ulkonäölle varmaan voisi tehdä jotain jos kokee kateutta. Toki se voi olla vain ilkeyttäkin. On kyllä ihmeellistä porukkaa tässä ketjussa ja taas saa huomata suomalaisten naisten luonteen hirveyden ja se kun yhdistyy hiirulaismaiseen ulkonäköön niin avot.

Vierailija
225/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kateusta, jos on jätti isot kuten Ap:n viesteistä saa ilmi. Miehet kun tykkäävät isoista rinnoista niin se huomio varmaan nakertaa muita naisia.

Miksi ihmiissä olisi kateellinen toisten naisten tisseistä! Ihan hassu ajatus! Kuten ketjussa moneen otteeseen kerrottu, niin kuka tahansa ne voi hankkia. Miehet arvostavat enemmän kyllä kiinteää, treenattua kroppaa ja sopusuhtaisia rintoja. Silikonipallot ei rumaa kroppaa pelasta -kuin ehkä yhdeksi yöksi

Vierailija
226/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea kuvitella, että kukaan tasapainoinen ja itsensä kanssa sinut oleva leikkelisi itseään kun kyse ei ole sairaudesta.

Omat rinnat sitä luokkaa, että mielelläni vaihtaisin johonkin kokoon, jota kukaan ei huomioi. Teininä rintoja kähmittiin ja sain niihin liittyviä kommentteja. Pukeutuminen vaikeaa.

- 85G

Vierailija
227/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tiedä paheksumisesta, kuka on ketäkin arvostelemaan. Mutta. Kyllähän silikonit on taakse jäänyttä aikaa, joka ei ole tulossa uudestaan muotiin. Ne on niin sanotut mummofileet tai säkit.

Vierailija
228/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Tuskinpa! Katsos, kun on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä, niin ei ahdistu jostain niin triviaalista kuin toisten ulkonäkö 😁 Olen pahoillani, jos sulla on niin huono itsetunto että vertailet itseäsi muihin. Aina on joku kauniimpi!

Haha. Olen kaunis ja minua ei häiritse minua kauniimmat. Hiiren näköiset naiset ei vaan yleensä tykkää kauniista naisista niinkuin minä.

Tässä hienosti paljastat oman pinnallisuutesi ja kiusaaja-asenteesi. Katselet muita nenänvarttasi pitkin pitäen itseäsi huonompana ja väität että johtuu kateudesta ettei sinusta pidetä... Totuus on sitten ehkä jotain muuta.

Hhmm. En tiedä onko kateutta vai mitä. Olen huomannut että joitakin naisia ärsyttää itseään kauniimmat. Tämä ei koske vain minua vaan ihan yleisestikin ottaen. Olen mm kuullut kun jotkut hiiret arvostelevat naista joka käyttää korkokenkiä. Jos on hiirulaismainen niin sille omalle ulkonäölle varmaan voisi tehdä jotain jos kokee kateutta. Toki se voi olla vain ilkeyttäkin. On kyllä ihmeellistä porukkaa tässä ketjussa ja taas saa huomata suomalaisten naisten luonteen hirveyden ja se kun yhdistyy hiirulaismaiseen ulkonäköön niin avot.

Taidat olla todella epävarma itsestäsi, kun kiinnität niin paljon huomiota halveksimiesi hiirulaisten kommenteihin. Ehkä yrität parantaa huonoa itsetuntoasi silikoneilla ja alentamalla muut hiirulaisiksi? Kuten sanoit, jokainen voi ulkonäölleen halutessaan tehdä jotain ja vaikka hankkia ne silikonit. Sulle on varmaan hämmentävää, että kaikki ei halua.. Miksi sua kiinnostaa niin paljon mitä muut susta ajattevat?

Vierailija
229/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset on kateellisia isorintaisille ylipäätänsä. Ihan samoin kuin blondeille. Syynä on se, että muodokkaat blondit saavat eniten huomiota miehiltä ja voivat valita näistä isoimmat ja tummimmat.

Vierailija
230/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Taidat olla todella epävarma itsestäsi, kun kiinnität niin paljon huomiota halveksimiesi hiirulaisten kommenteihin. Ehkä yrität parantaa huonoa itsetuntoasi silikoneilla ja alentamalla muut hiirulaisiksi? Kuten sanoit, jokainen voi ulkonäölleen halutessaan tehdä jotain ja vaikka hankkia ne silikonit. Sulle on varmaan hämmentävää, että kaikki ei halua.. Miksi sua kiinnostaa niin paljon mitä muut susta ajattevat?

Sori mutta sä vaikutat epävarmalta. Mulla ei ole silareita. Mä olen luonnonkaunis blondi tiimalasivartalolla ja kivalla luonteella. Samaa en voi näistä hiiristä sanoa jotka ovat ylimielisiä ja aivan karseita luonteeltaan. Sisäinen kauneus kun näkyy myös ulospäin. Ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee. Miksi niin päättelet? Kateus vaan valitettavasti on ikävä asia ja vaikeuttaa paljon monen elämää myös sen kadehtijan.

Vierailija
231/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset on kateellisia isorintaisille ylipäätänsä. Ihan samoin kuin blondeille. Syynä on se, että muodokkaat blondit saavat eniten huomiota miehiltä ja voivat valita näistä isoimmat ja tummimmat.

voi jonnea..

kuka tahansa nainen voi värjätä hiuksensa blondeiksi, jos haluaa sitä epätoivottua huomiota miehiltä.. eikä tarvi edes värjätä, kympin peruukki riittää.

Vierailija
232/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Sori mutta sä vaikutat epävarmalta. Mulla ei ole silareita. Mä olen luonnonkaunis blondi tiimalasivartalolla ja kivalla luonteella. Samaa en voi näistä hiiristä sanoa jotka ovat ylimielisiä ja aivan karseita luonteeltaan. Sisäinen kauneus kun näkyy myös ulospäin. Ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee. Miksi niin päättelet? Kateus vaan valitettavasti on ikävä asia ja vaikeuttaa paljon monen elämää myös sen kadehtijan.

Joo, tosi kiva luonne. Nimittelet tuntemattomia naisia hiiriksi ja kuvittelet heidän olevan ylimielisiä ja keskittyvän SINUN ulkonäköösi..

Vierailija
233/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Joo, tosi kiva luonne. Nimittelet tuntemattomia naisia hiiriksi ja kuvittelet heidän olevan ylimielisiä ja keskittyvän SINUN ulkonäköösi..

Lähinnä viittaan naisiin jotka tunnen itse hyvin tai etäisesti. Joillakin on hiirulaismainen olemus ja ulkonäkö.

Vierailija
234/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt paheksu, mutta ihmettelen suuresti. Operaatio on riskejä täynnä, elämä on helpompaa pienillä rinnoilla... Ihmettelen myös sitä, miksi joku kokee rintansa niin kelvottomiksi, että pitää hankkia silikonit. Itselläni on todella pienet rinnat. Teininä toivoin suurempia, mutta sittemmin olen tykästynyt rintoihini. Monet olettavat, että kärsin pienistä rinnoista vaikken kärsi. Elämä on ihanan vapaata, kun voin huoletta harrastaa liikuntaa tai olla vaikka ilman liivejä. Ei tarvi kärvistellä niska kivuissa yms. joita isot rinnat aiheuttaa. Eikä tarvi suuremmin satsata rintaliiveihin, koska en erityistä tukea tarvitse.

Mitä tuohon tuijottamiseen tulee. Ei kenenkään rinnoista voi päätellä onko luomut vai silikonit ellei ole jotku tosi muovisen näköiset rantapallot. Kauneuskirurgia on sen verran kehittynyttä nykyään, että onnistunutta ei ulkopuolelta oikein huomaa.

Vierailija
235/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas aion poistattaa rintani kokonaan, joten en ole mikään tuomitsemaan, jos joku toinen haluaa muokata rintojaan toiseen suuntaan. Ei se kuulu kellekään toiselle. Ja vaikka täällä sanotte, että on pinnallista muokata kehoaan, niin yhtä pinnallista on myös tuomita ketään niin pinnallisen asian takia. Te näätte vaan pinnan: ne silarit. Ihan mielenkiinnosta, miten miehet reagoisitte, jos joku teidän kaverinne olis käynyt suurentamassa penistään? 😁

Vierailija
236/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan silarit nyt aika nolot..

Vierailija
237/367 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että kateuden takia. Itse otin tosi isot silikonit ja paheksunta alkoi.

N19

Vierailija
238/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi nuoremmilla olla kateudesta. Vanhempana asia on eri. Ystävältäni on jouduttu 20v otetut implantit poistamaan breast implant illnesin takia. Silikonit eivät myöskään ole ikuiset. Jos sairastut joudut todennäköisesti itse myös maksamaan silikonien poiston. Nykyajan kauneusihanne on hyvin vaarallinen leikkauksineen. Koska ympäröivä maailma ihannoi leikeltyä kroppaa ja sitä pidetään normaalina, päädyin itsekin leikkausjonoon. Onneksi en kuitenkaan mennyt tuhoamaan tervettä normaalia kroppaani.

Vierailija
239/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse en paheksu, mutta hämmästelen miksi kukaan haluaa ottaa sellaiset. Tämä siitä huolimatta, että itselläni on hädin tuskin a-kokoiset.

Vierailija
240/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa paheksumisesta, mutta itsekin silarit nuorempana ottaneena ja nyt poistaneena olen sitä mieltä, että kyse näissä vastaavissa leikkauksissa on aina mielenterveysongelmasta.

Elämä kun menee henkisesti pieneksi ja pakkomielteiseksi niin kuvitellaan, että ongelmat poistuu kauneusleikkauksella.

Eihän tervejärkisen naisen tarvitse hankkia huomiota olemalla tyrkky. Epätoivoisesti haetaan huomiota paljastelulla ja kuvitellaan, että kaikki kadehtii tai jumaloi.. tottakai löytyy ne muutamat kuolaajat, mutta sekö tekee sitten onnelliseksi?

Ja ei, en ole kade vaikka tissit onkin nyt pienet. Ne on tavallisen näköiset ja kädessä mukavat, ihan toista kuin silarit jotka tököttää luonnottomasti.. vaikka omani olikin pienet silareiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi