Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi silikonirintojen ottamista paheksutaan naisten keskuudessa?

N18silarit
25.02.2022 |

Otin silikonirinnat puoli vuotta sitten kun täysin 18v.

Olen huomannut monien ilmeistä naisten ilmeistä, että katsovat paheksuen, moni välttelee minua, suljettu jopa ryhmien ulkopuolelle ja avoimesti myös pilkattu tyyliin, että "oletko noin pinnallinen" yms.

Mielestäni se on jokaisen oma asia ja poikaystävä on kehunut rintojani paljon ja kannustanut koko prosessin ajan. Kiitos siitä hänelle.

Osaatteko sanoa onko syy kateudessa vai missä?

Kestän kyllä kritiikkiäkin, jos se on aiheellista.

Kommentit (367)

Vierailija
241/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on rumia. Olette kateellisia iidalle, joka on nuori ja kaunis ja jonka geenit. Jokainen mies ottaisi iidan tai maisab, jos vain saisi, mutta kun ei saa, niin on pakko tyytyä suomalaisiin persjalkaisiin tylleröihin.

Minkä maalaisia Iida ja Maisa sitten on? :D  Itse tunnen useita suomalaisia naisia jotka ovat kauniimpia kuin nuo kaksi. Eivät vain tyrkytä itseään julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. 

Normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa, että kritisointi ei tarkoita kateutta. Samainen ihminen tajuaa myös sen, että pelkkä kansalaisuus ei kerro sitä onko ihminen kaunis vai ruma. Jokaisesta maasta löytyy kauniita, rumia ja tavallisen näköisiä. Niin naisista kuin miehistä. 

Vierailija
242/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen? Nuo silarinaiset saavat ne mahdollisiman ulkonäkökeskeiset miehet, jotka vaihtavat sitten 100% varmuudella jossain vaiheessa tämän silarinaisen nuorempaan silarinaiseen.

Turhauttaa lähinnä, että monet voimakkaat ja älykkät naiset kautta historian ovat tehneet työtä sen eteen, että naiset nähtäisi muuna kuin esineenä, joka hakee miehen hyväksyntää. Sitten nämä muutamat rakentavat uutterasti lasikattoja uudelleen, jotta "poikaystävä tykkää."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka tieten tahtoen tahtovat aiheuttaa itselleen kipua leikkauksen avulla.

Vierailija
244/367 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä jos on pieni tai olematon tai syövän sairastanut tissinen että ottaa silarit.Muuten katson että se on huomion hakua varsinkin julkkiksilla tai niiksi yrittävillä.Antaa aivottoman ja mitään osaamattoman kuvan ihmisestä.

Tässähän se oli sanottu...

Vedimelonit rintsikoissa tyhmentävät.

Samoin ymmärrystä on aikuiselle naiselle, jolla on vain rintalasta ja herne tai syövän takia rintansa menettänyt.

Muut ovat 🤣

Vierailija
245/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin todella isot "pallerot" kuten poikaystävä niitä kutsuu ihanasti. On muutamia ystävyys suhteita mennyt ja moni katsoo vähän vinoon, kun kävelen kadulla ja vinoon katsojat käytännössä aina muita naisia.

Mikä muu syy siinä voi olla kuin kateus siitä enemmästä huomiosta jonka saan miehiltä nykyään?

N19

Vierailija
246/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ole millekkään luonnottomille silikoni meloneille kateellinen, päinvastoin, myötähäpeä on suuri.

Vierailija
247/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edusta yleistä mielipidettä kun tuttavapiirini sosiaalinen profiili ei ole tavanomainen. Muutamilta näiltä miehiltä kysynyt, niin vastauksia voi poikkeuksetta luonnehtia "pyh, miksi laittaa silikonit kosmeettisista syistä? Sehän kertoo vain henkilön uskovan stereotypioihin ja kärsivän alemmuskompleksista - varamaankaan ei ole mielenterveydeltään ja itsetunnoltaan parhaimmassa kunnossa".  Itse olen aina ajatellut, että jos en kelpaa puolisolleni sellaisena kuin olen, hänestä ei koskaan olisi tullut puolisoani. 

Vierailija
248/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisenä ystäväpiiri menee usein uusiksi, kun jatko-opinnotja aikuisen elämä siintää silmissä. Moni huomaa, että kiinnostuksen kohteet ja arvostukset ovat erilaisia ja lapsuudenystävät vaihtuvat uusiin ystäviin. 

Ei varmaankaan ole kyse rinnoista, enemmän elämänarvoista, joita kauneusleikkaus edustaa. 

Vierailija
249/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta kun joku saa "huijaamalla" menestystä elämässä.

Vierailija
250/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi epävakaat silikoninaiset saavat vähintään yhtä epävakaita miehiä?

Niin, miettikääs sitä.

Vierailija
251/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muovit enää ole 2020-lukua!!!

Vierailija
252/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin todella isot "pallerot" kuten poikaystävä niitä kutsuu ihanasti. On muutamia ystävyys suhteita mennyt ja moni katsoo vähän vinoon, kun kävelen kadulla ja vinoon katsojat käytännössä aina muita naisia.

Mikä muu syy siinä voi olla kuin kateus siitä enemmästä huomiosta jonka saan miehiltä nykyään?

N19

Onko sulla timmi kroppa? Se on paljon tärkeämpi kuin silarit. Silarit voi kuka tahansa laitattaa, mutta treenattu vartalo vaatii töitä ja se saattaa aiheuttaa kateutta! Silarit on vaan nolot, etenkin jos on rasvanen kroppa!

Vierailija
253/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateutta kun joku saa "huijaamalla" menestystä elämässä.

Kerrotko vielä miten silareilla saa menestystä? Aikuisviihde on erikseen ja sillä varmasti saa menestystä!

Vierailija
254/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19

Olisko kuitenkin sääli? Sulla taitaa olla huono itsetunto, kun kuvittelet tietäväsi ventovieraiden ihmisten ajatukset..

Vierailija
255/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19

Varmasti on muitakin syitä. Kuten täällä onjos avattu, jos asia on jokaisen tavoitettavissa, siitä ei voi olla kateellinen. 

Vierailija
256/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paheksu, en vain ymmärrä miksi kukaan riskeeraisi terveyttään moisten kumipallojen vuoksi. 

Vierailija
257/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19

Oletko loppuelämän suhteessa? Mitä, jos jossain vaiheessa joudut ottamaan silikonit pois? Jättääkö poikaystäväsi sinut heti vai myöhemmin? Sinulla on elinikää ehkä jopa 80 vuotta, joten moneen kertaan joudut vielä leikattavaksi.

Vierailija
258/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että en ymmärrä silikonirintojen laittamista ollenkaan ellei ole kysessä joku selkeästi ruma tai vaurioitunut rinta.

Jos syynä on vaan kasvattaa kokoa niin sitä en ymmärrä.

Vierailija
259/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään toisten rinnat, olipa ne rintakudosta tai silikonia. Joillain tutuistani on silarit ja mitä sitten. N34

Vierailija
260/367 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19

Kannattaa käydä äkkiä poistattamassa ne kun olet vielä terve. Itse olen pitkäaikaissairas ja pyörin paljon terveysaiheisissa ryhmissä. Et uskokaan miten monella puhkeaa autoimmuunisairaus silareiden myötä. Onneksi moni pääsee oireistaan eroon silareiden poiston myötä. Niistä myös kulkeutuu myrkkyjä mm. aivoihin. Ei kannata nuoren ihmisen pilata terveyttään! 😪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi