Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joku tietty paino, jossa yhtäkkiä olette hoikkia?

Vierailija
25.02.2022 |

Olen 160 pitkä, ja on todella iso ero siinä, olenko 55 kiloa vai 53 kiloa. Ihan kilon tai puolentoista sisällä tapahtuu kropan ulkomuodossa ja fyysisessä keveyden tunteessa todella iso muutos. Oletteko huomanneet samaa jonkin tietyn kilomäärän kohdalla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista on muuten lukea näitä juttuja :( normaalipainoiset naiset kokee että heillä on kaksoisleuka tai paksut käsivarret vai iso vatsa. Miten paljon meneekään hukkaan ajatuksia, energiaa ja aikaa siihen että naiset ahdistuvat omasta ulkonäöstään ja häpeävät sitä. Kaikki ihan turhaan. Miten paljon enemmän me saataisiinkaan aikaan, jos häpeä ei rajoittaisi meitä :( 

Vierailija
42/46 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 cm ja paras olo on 61-62 -painoisena. 66 kg alkaa olla sellainen paino että naama pyöristyy, vatsa on liian iso ja olo tukala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tosi tarkkaa, missä kilossa olen tyytyväinen tätä nykyä.

Olen 176 cm pitkä ja olin kaikki vuodet ennen viisikymppisiä painossa 64-68. Sillä ei ollut mitään merkitystä, paljon painoin, koska tiimalasiin kilot tulevat tasaisesti.

Sitten lihoin ja löysin tuon kulminaatiopisteen. Paino kerääntyy tasaisesti aina 75 kiloon asti, mutta jos painan 76 kg, niin minulle tulee mahaa. Ja seuraavat kilot tulevat mahaan. Eli aina kun vähän laihduttelen, niin motivaatio loppuu 75 kilon kohdalla, koska silloin olen jo tyytyväinen.

Kommenttisi oli hyvin avaava, nyt vasta itsekin tajuan että se oma hyvän olon paino on juurikin siellä missä keho jakaa vielä rasvaa tasaisesti. Mulla tää rasvan kertyminen ei-tasaisesti on valitettavasti vielä normaalipainon puolella, joten läheisten on ollut vaikea ymmärtää tuskailujani. Jos jotain olen oppinut niin sen ettei omista kevennysyrityksistä kannata kertoa kellekään. Normaalipainon sisällä laihduttaminen ärsyttää ja huolestuttaa niin monia.

Vierailija
44/46 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166 cm pitkä ja noin 60-kiloisena näytän hoikalta ja sirolta. Aivan täsmällistä lukemaa en osaa sanoa. Tiedän, ettei tuo kuulosta kovin pieneltä painolta tämän pituiselle, mutta omassa ikäluokassani olen "hoikka" jopa nyt 67-kiloisena. Olen yli 40-vuotias. 

Vierailija
45/46 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164 cm pitkä ja tunnen itseni hoikaksi 48 kiloisena, mutta ongelma on se että en ikinä pysy sen painoisena. Nyt olen 52 kiloinen ja vatsa pömpöttää aamullakin niin että en kehtaa pitää tiukkoja vaatteita, kun muuten näytän raskaanolevalta

Vierailija
46/46 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm ja yli 55kg menee jo että olen normaalipainon yläpuolella ja vaatteet kinnaa. 52-54kg on juuri sopiva ja alle 52kg menen jo todella laihan näköiseksi. Olen ollut 49kg joskus ja olin silloin todella pieni. Jotenkin jännä että monet näyttelijät jotka ovat vähän pidempi kuin minä, painavat muka 40-45kg. En voisi kuvitella että olisin niin laiha. 50kg XS vaatteetkin ovat liian isoja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi