Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joku tietty paino, jossa yhtäkkiä olette hoikkia?

Vierailija
25.02.2022 |

Olen 160 pitkä, ja on todella iso ero siinä, olenko 55 kiloa vai 53 kiloa. Ihan kilon tai puolentoista sisällä tapahtuu kropan ulkomuodossa ja fyysisessä keveyden tunteessa todella iso muutos. Oletteko huomanneet samaa jonkin tietyn kilomäärän kohdalla?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painoni laskee alle 54:n, niin kaikki ongelmakohdat, joihin rasvaa kertyy, katoaa lähes kuin taikaiskusta. Tuolloin jo kevyt liikunta saa näyttämään minut tosi hyväkuntoiselta. Kropasta tulee jotenkin herkkä ja sitä on helppo ”virittää”.

Vierailija
2/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 ja alle62 on ok sitten tuntuu turvonneelta läskiltä jos vaaka näyttää enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua sentin pidempi ja just tuossa painossa huomaan selkeän eron. Itselle se "omin" paino on 52-53 kiloa jolloin olo on hyvä ja vaatteet istuu kivasti, mutta jo 55 kilossa olo on sellainen tympeä ja kaikki tursuaa. Mulla kilot tulee aina mahaan.

Vierailija
4/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja paino heittelee juuri sen pari kiloa. 64-66kg välillä. Itsellä aina riutunut olo kun paino 64 tai vähän alle.. 65kg taas tunnen taas itseni lihaksikkaammaksi 😄 Varmaan vain pää sisälle muodostunut ongelma.

Vierailija
5/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on tällä hetkellä pituus - 105 ja näytän ihan samalta kuin muutaman kilon ylipainoisenakin. Olisipa hienoa jos oma maaginen paino löytyisi. Tässä painossa ei näy lihakset eikä se, että on ylipäätään urheilullinen. Tämmöstä pehmeää höttöä vaan, reidet lepattaa, takapuoli valuu, käsivarsienkin ympärillä 4cm rasvakerros :(

6/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 kg hyvä, 63 kg huono, tulee paha olo kun liian alhainen paino.

Vierailija
7/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sua sentin pidempi ja just tuossa painossa huomaan selkeän eron. Itselle se "omin" paino on 52-53 kiloa jolloin olo on hyvä ja vaatteet istuu kivasti, mutta jo 55 kilossa olo on sellainen tympeä ja kaikki tursuaa. Mulla kilot tulee aina mahaan.

Vyötärössä tapahtuu mullakin kaikkein isoin muutos. Vyötäröstä tulee hoikka ja istuessa mikään ei tursua mahasta eikä kyljistä. Mulla olkavarret ja selkä/kyljet lapaluiden alla hoikistuvat myös, samoin kävellessä tuntee eron reisissä ja koko kehon ryhdissä.

Vierailija
8/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella yleensä alle 60 kiloa on se raja. Pitkällä naisella voi olla jopa alle 70 kiloa, mutta sen yli meneminen on ällöä, oli se sitten lihasmassaa tai läskiä. Lihaksikas nainen on hirvitys, jos paino on yli 70 kiloa. Aivan liikaa.

No justhan ap sanoi, että 53 on magic number hänelle. 60-kiloisena eli +7 kg tohon niin taatusti olisi pullea olo.

Vierailija
9/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on 105kg kun alkaa kevytkenkäisyys.

Vierailija
10/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 52kg ja on hyvä. Jossain 57-58kg on jo reisissä liikaa omaan makuun. En tiedä tarkkaan missä menee raja, tuossa välissä kuitenkin. Pituus 164 ja ruumiinrakenne on hyvin siro, joten näkyy helpommin ylimääräinen.

Vierailija
11/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikkojen kokoontumisajot täällä.

Vierailija
12/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalipaino, BMI 20,7. Tiedän, ettei painoindeksi ole täydellinen mittari, mutta näkee tuosta sen verran, etten alipainoinen ole 53-kiloisena. 55-kiloisena BMI 21,5, eli nopeasti pompsahtaa lyhyellä ihmisellä. Ja jos taas viittaat anorektiseen ajattelutapaan, niin sitäkään ei onneksi ole.

Vierailija
13/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun painoindeksi on 23 ja mittausten mukaan viskeraalisen rasvan määrä yhä liiallinen joten tässä ei olla mitään anorektikkoja. Saa olla kiinnostunut terveydestään ennen kuin on mammuttiluokassa. Ja yleensä se terveys näkyy myös tasapainoisena ulkonäkönä, esimerkiksi ruumiinrakenteena ja terveellisesti jakautuneena rasvana.

Vierailija
14/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enimmillään painanut tasan 60 kg. Nyt vajaassa kahdessa vuodessa paino on laskenut tähän vähän alle 54:ään. Mielenkiintoista on se, että ihan tuohon 55 kiloon saakka tuntui, ettei laihtuminen näy juuri missään. 31-vuotiaana painoin 53 kiloa ja luulin, että nyt 37-vuotiaana keho vaan ei enää pääsekään samaan. Mutta olin väärässä. Tämä siis myös parhaillaan laihduttaville tsempiksi.

Vierailija
15/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samat mitat aikalailla! Olen 161cm ja 55kg on jo vähän ”liikaa”, 53kg selvästi hoikempi. Itselleni henk koht 51kg taitaa olla se jossa tunnen oloni parhaaksi ja saamani huomion perusteella myös näytän parhaalta… Mutta tuohon 53 kiloon asti olen kuitenkin hoikka.

Nyt 54,5kg, ja onhan tässä ylimääräistä. Miksi tuntuukin niin vaikealta pudottaa painoa, vaikka maagiseen rajaan ei edes ole kuin 1,5kg ja tuohon täydelliseenkin vain 3,5kg…

Vierailija
16/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja 56kg painossa on hyvä ja timmi olo, mutta painon noustessa parikaan kiloa, saa minut näyttämään plösöltä ja olo tuntuu turvonneelta.

Vierailija
17/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä, alle 60 kiloisena näytän liian laihalta, 62-64 kiloisena parhaalta. 65-70 kg olen vielä ihan ok ja yli 70 kiloisena, en nyt lihava, mutta ei kukaan enää kutsuisi hoikaksi. 

Tässäpä se syy, miksi mm. vahtaan painoani ja laihdutan niitä samoja kiloja aina uudelleen pois, jos pääset kertymään. 

Vierailija
18/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 52kg ja on hyvä. Jossain 57-58kg on jo reisissä liikaa omaan makuun. En tiedä tarkkaan missä menee raja, tuossa välissä kuitenkin. Pituus 164 ja ruumiinrakenne on hyvin siro, joten näkyy helpommin ylimääräinen.

Rakenteella on iso merkitys. Itsekin olen siro, eikä lihasta kasva kovin helposti. Kaikki ylimääräiset kilot ovat todellakin extraa, joka näkyy vyötäröllä ja reisissä. 

Vierailija
19/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen 167cm ja nyt painan 61-62 ja olo on nimenomaan pullava. Reidet hinkkaa toisiaan ja navan seudulla on rasvakerros. Mielestäni minulle parhaiten sopiva paino on 57-58. Olen ollut hoikempikin, mutta silloin olo on aivan liian kuikelo. :D

Ei tosiaan ole helppoa laihduttaa edes muutamaa kiloa tälleen melkein 4-kymppisenä. Pitäisi olla kokonaan ilman sokeria niin sitten kyllä lähtis.

Vierailija
20/46 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Oon 170cm pitkä ja painan 60kg (59-62)

Jos paino laskee 58-57 niin muutun hetkessä jotenkin tosi kuivakan oloiseksi vaikka mulla on normaalipainossa vähän ylimääräistäkin.

Pienestä se on kiinni. :D Toistaalta vaikka 3kg rasvaa on aika paljon, 6 voipakettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi