N. 50-55v, oletko laittanut mesolankoja, hyaluroniytettä tms? Miten onnistui?
Olen kohta 50 ja ”julkisessa työssä”, ja täytyy varmaan laittaa jotain lankoja tms ettei posket roikkuisi. Oletteko tehneet tätä ja millainen lopputulos oli? Varsinaista leikkausta en halua (mulla on ns arvenkasvu-taipumus) mutta tuollaiset langat ehkä uskaltaisi ottaa. Laittaako missään lääkäri näitä? En uskalla millekään kosmetologille mennä.
Kommentit (33)
Oi voi, onneksi olen sujut ikäni kanssa. Nuorena sitä pakkomielteisesti kyyläsi peilikuvaansa, mutta nykyään on hieman eri arvot. Hymyä vaan ja kaunista käytöstä peliin, se riittää. Jokainen on vuorollaan nuori ja sitten pitää löytyä arvokkuutta ymmärtää siirtyä siihen tätiosastoon. Kaikkea aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vielä väkälangoista ja lip flipistä kirjoittanut: googlaa myös sellainen toimenpide kuin hifu. Se on ultraäänienergiaan perustuva veitsetön kasvojenkohotus, ja varsinkin sarjahoitona uskomattoman tehokas.
Minulle on tehty yhden kerran hifu ja ei mitään muutosta.
MITÄ JOHANNA MONROELLE ON TAPAHTUNUT (kuvat)
Vierailija
01.04.2024 | 14:03
Kävin niitten instassa ja JÄRKYTYIN
Nainen on kuin nuorempi versio DONNADELLA VERCASESTA.
Ja on ihan insta julkku.
rumaksi tekee
turbohuulet
sonnin rengas nenässä
Näyttää ihan mieheltä???
Vierailija kirjoitti:
MITÄ JOHANNA MONROELLE ON TAPAHTUNUT (kuvat)
Vierailija
01.04.2024 | 14:03
Kävin niitten instassa ja JÄRKYTYIN
Nainen on kuin nuorempi versio DONNADELLA VERCASESTA.
Ja on ihan insta julkku.
rumaksi tekee
turbohuulet
sonnin rengas nenässä
Näyttää ihan mieheltä???
Mesolangat?
Huulten ja poskien täyttö?
Nenälävistys?
Mee sinne Mehiläiseen..jo 10 000 lähtee heltat.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, onneksi olen sujut ikäni kanssa. Nuorena sitä pakkomielteisesti kyyläsi peilikuvaansa, mutta nykyään on hieman eri arvot. Hymyä vaan ja kaunista käytöstä peliin, se riittää. Jokainen on vuorollaan nuori ja sitten pitää löytyä arvokkuutta ymmärtää siirtyä siihen tätiosastoon. Kaikkea aikansa.
Minä maksoin sen 20 000.
Olen 56:sena nuori ja kaunis.
Köyhät ilmeisesti tyytyy?
Minä en ole nöyrä uskovainen.
Näkee naisia, jotka olisivat varmaan kauniita, mutta pilanneet naamansa totaalisesti noilla. Se luonnollisuus katoaa heti ja naama on kuin jonkun sarjakuvasankarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vielä väkälangoista ja lip flipistä kirjoittanut: googlaa myös sellainen toimenpide kuin hifu. Se on ultraäänienergiaan perustuva veitsetön kasvojenkohotus, ja varsinkin sarjahoitona uskomattoman tehokas.
Onko teistä 20 000 liikaa nuoresta luonnollisesta ulkonäöstä?
Minusta ei...mies kehuu minua joka päivä:)
Vierailija kirjoitti:
En onneksi naama on tosi kiinteä ja nuorekas. Muuten olen henkisesti ahdistunut ja koen suurta ikäkriisiä. N49
Mulla oli sama pari vuotta sitten. Nuorekkaan näköinen mutta hirvittävä ikäkriisi. Nyt olen 51 ja se henkinen kriisi helpottanut.
Ei ap:n myyjän palkalla kohoteta naamaa.
Sen pitää hymyillä ja teipata löysät korvan taakse.
Tai muuttua Michael monroen vaimon irviuvaksi
Mulla ei paljo roiku. Ryppyjä on vähän otsassa ja silmänympärysiholla. Enkä muutenkaan välitä tollasesta kauneuden hoidosta.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä 20 000 liikaa nuoresta luonnollisesta ulkonäöstä?
Minusta ei...mies kehuu minua joka päivä:)
Oikein mies kehuu, no voi että kun sun kelpaa. Itse en haluaisi olla pelkkä muovinen naama, kyllä miehesikin prioriteetit tulee selväksi. Terveydestä viis, kunhan feikkinuorelta näyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankojen laitosta on nykyään palstiikkakirurgit vähän montaa mieltä. Sama täytteiden kanssa; ne vaihtavat paikkaa naamassa, eivät suinkaan katoa.
Kokeile vaikka botoxia(taitavan pistäjän laittamana) ja kasvojen laser-kuorintaa.
Botox/kuorinta ei kai kohota mitään, silittää vain?
Botoxilla saa kohotettua esim. kulmakarvoja /yleisilmettä.
Laser kiinteyttää kyllä ihoa ja on melko tehokas keino. Mutta edelleen se ykkönen on facelift, kaikki muu on vähän puuhastelua.
Facelift on hirveä kun se epäonnistuu, kts esim Demi Moore
Kiristetty liikaa. Lisäksi hänellä näyttäisi olevan jotkut tökeröt poski-implantit, täytteitä ja botox
Tällä hetkellä Demi näyttää todella hyvälle ja kaikki hehkuttavat! Tais vaihtaa kirurgia.
JOHANNA MONROELLA ON MESOT JA TÄYTTEET
yööökkk