Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 50-55v, oletko laittanut mesolankoja, hyaluroniytettä tms? Miten onnistui?

Vierailija
25.02.2022 |

Olen kohta 50 ja ”julkisessa työssä”, ja täytyy varmaan laittaa jotain lankoja tms ettei posket roikkuisi. Oletteko tehneet tätä ja millainen lopputulos oli? Varsinaista leikkausta en halua (mulla on ns arvenkasvu-taipumus) mutta tuollaiset langat ehkä uskaltaisi ottaa. Laittaako missään lääkäri näitä? En uskalla millekään kosmetologille mennä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankojen laitosta on nykyään palstiikkakirurgit vähän montaa mieltä. Sama täytteiden kanssa; ne vaihtavat paikkaa naamassa, eivät suinkaan katoa.

Kokeile vaikka botoxia(taitavan pistäjän laittamana) ja kasvojen laser-kuorintaa.

Vierailija
2/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi naama on tosi kiinteä ja nuorekas. Muuten olen henkisesti ahdistunut ja koen suurta ikäkriisiä. N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Mulla meni pieleen.

Vierailija
4/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankojen laitosta on nykyään palstiikkakirurgit vähän montaa mieltä. Sama täytteiden kanssa; ne vaihtavat paikkaa naamassa, eivät suinkaan katoa.

Kokeile vaikka botoxia(taitavan pistäjän laittamana) ja kasvojen laser-kuorintaa.

Botox/kuorinta ei kai kohota mitään, silittää vain?

Vierailija
5/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxiin en uskalla koskea, olen katsonut dokumentin siitä, hermomyrkky joka siirtyy pienissä määrissä aivoihin ja tekee plakkia hermoston synapseihin.

Mutta muut kevyet keinot kiinnostaa. Ap

Vierailija
6/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistu hyvin, mesolangat ei jää näkyviin mitenkään. Väkäsillä varustetusta ei ole kokemusta.

Vierailija
7/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis ei ole ryppyjä ap:lla, on vaan roikkuva leukalinja. Esim otsa sileä, ei ole niitä marionettiryppyjä. Vain se leukaroikko.

Vierailija
8/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla saa kohotettua esim. kulmakarvoja /yleisilmettä.

Laser kiinteyttää kyllä ihoa ja on melko tehokas keino. Mutta edelleen se ykkönen on facelift, kaikki muu on vähän puuhastelua.

Vierailija
9/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onnistu hyvin, mesolangat ei jää näkyviin mitenkään. Väkäsillä varustetusta ei ole kokemusta.

Laittoiko lääkäri? Vai kosmetologi?

Vierailija
10/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä laita, pieleen menneet kauneusoperaatiot eivät ole kaunista katseltavaa.

Vierailija
11/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laser kiinteyttää kyllä ihoa ja on melko tehokas keino. Mutta edelleen se ykkönen on facelift, kaikki muu on vähän puuhastelua.

Facelift on hirveä kun se epäonnistuu, kts esim Demi Moore

Vierailija
12/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittoiko lääkäri? Vai kosmetologi?

Itse en ainakaan menisi minnekään kosmetologille. Vaan aina lääkärille/kokeneelle hoitajalle. 

Vaikka olisi kalliimpaakin, kauneustoimenpiteet on väärä paikka säästää.

Vierailija
13/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facelift on hirveä kun se epäonnistuu, kts esim Demi Moore

Kiristetty liikaa. Lisäksi hänellä näyttäisi olevan jotkut tökeröt poski-implantit, täytteitä ja botoxia.

faceliftin voi tehdä monella tapaa.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSJ4rcduoTZquazx5S…;

Vierailija
14/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiero naama tulee kun ikääntyy, lankojen kiinnikkeet elää ihan omaa elämäänsä, kun kudokset löystyy enemmän. Hymyillessä korostuu, kasvojen lihakset asettuu ihan hassusti, kun symmetria katoaa.

Vierailija
15/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli botoxia/fillereitä vaan peliin?

Vierailija
16/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolankoja ei yli 40v kannata laittaa vaan väkälangat, jotka oikeasti kohottaa piirteitä. Itselleni on laitettu yhteensä 12 lankaa leukalinjaan ja kaulaan. Ei roiku piirteet enää.

Toinen mitä aikuisen naisen kannattaa harkita on lip flip. Se saa ylähuulen kaartumaan kauniisti ylös, niinkuin luontaisesti nuorilla ihmisillä on. Täytteitä ei kannata huuliin laittaa, jos ongelmana on vain se että ylähuuli valahtanut iän myötä. Lip flip on Ruotsissa ajamassa huulitäytteiden ohi, ja tulevaisuudessa varmaan täällä Suomessakin.

Nämä kaksi toimenpidettä on sellaisia, jotka kaunistaa ja nuorentaa mielestäni tehokkaimmin.

Vierailija
17/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä väkälangoista ja lip flipistä kirjoittanut: googlaa myös sellainen toimenpide kuin hifu. Se on ultraäänienergiaan perustuva veitsetön kasvojenkohotus, ja varsinkin sarjahoitona uskomattoman tehokas.

Vierailija
18/33 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Ikää tulee koko ajan lisää ja koko ajan tapahtuu muutoksi kasvojen lihaksissa ja ihossa.

Olin aikanaan kiinnostunut pääsemään silmälaseista eroon laseroinnilla. Likinäköä oli sen verran, että en pärjännyt ilman laseja. Ikänäön myötä tilanne on muuttunut.

Joten ajattelen, että kannattaa miettiä myös aikaa tulevaa.

Vierailija
19/33 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntevan tekijänä yksikin HIFU hoito riittää vuodeksi. Itse olen ottanut tuon 4 kertaa ja nyt tulossa huomenna 5. kerta. Olen 60 vuotias, mutta näytän 10 vuotta nuoremmalta. Toki myös fillereitä otan parin vuoden välein. Kannattaa pyytää vähintään M tai L vahvuus marionettijuonteisiin ja poskiin. Teosyal on itseni suosikki, pysyy hyvin paikoillaan eikä valu

Vierailija
20/33 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen Stephen Diez

Kasvojenkohotus ja rasvantäyttö

20000 eur.

Lopputulos: 

kasvot eivät roiku

vuosia lähtee se 15-20v

näin itselä.

Menen seur kerran kun täytän 64

olen nyt 56..mutta joo..en kyllä näytä siltä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä