Kun olen viime päivinä kritisoinut Tarja Halosta, niin minua...
Kun olen viime päivinä kritisoinut Tarja Halosta, niin minua on syytetty vanhojen muistelijaksi ja naisvihaajaksi. Paljon kertoo se, että Halonen ei ole nyt tuominnut Venäjän toimia tai osoittanut tukeaan Ukrainalle. Mutta mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi.
Kommentit (4)
Onko kukaan kysynyt häneltä mitään?
Naista ei saa koskaan kritisoida mistään, ketään naista, koskaan. Nainen pahoittaa mielensä, kun toista naista kritisoidaan.
Nainen saa supattaa selän takana toisille naisille jostain naisesta ja sitten joukolla hihitellään.
Miehellä ei ole mitään oikeutta puhua naisista pahaa, eikä varsinkaan hyvää, koska se aiheuttaa mielipahaa ja mustasukkaisutta.
Ottawan sopimuksesta tulee irtisanoutua välittömästi. Aivan yksi ja sama, mitä maailmalla asiasta märehditään. Kansalaisvelvollisuudeksi tulisi säätää selvittäminen, kuinka oman naapuruston miinoitus tulisi järjestää sitten, kun (ei siis jos) sille aikanaan on tarvetta. Kutsumatonta vierasta kun on kohteliasta tervehtiä viuhkapanoksella.
Tarja on kuten Merkel, entisiä Neuvostoliiton kätyreitä ja mihin he aatteestaan pääsisivät?