Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on kesälomani rentouttavin päivä! Eipä olisi uskonut.

Vierailija
15.07.2015 |

Olen tänään pessyt pyykkiä, hoitanut pihaa, kastellut kukat, käynyt passikuvassa, käynyt lasten kanssa ostoksilla, perannut ja pakastanut 5 kg mansikoita, siivonnut samalla pakastimen ja touhunnut kaikenlaista mitä olen koko kesän halunnut tehdä. Kesälomaa olen viettänyt jo 4 viikkoa tähän mennessä.

Koko loma on mennyt muiden ehdoilla, on reissattu lasten ja miehen mieltymysten mukaan pari viikkoa (mökkiä, huvipuistoa tmv.), on majoitettu vieraita, on kestitty vieraita, on käyty lyhyemmillä matkoilla muiden pyytämänä jne jne. Eilen kotiuduttiin matkalta ja tänään mies meni töihin. On siis MUN vapaapäivä!

Vaikka päivä on ollut työntäyteinen, niin ne on niitä hommia mitä minä haluan tehdä. Olen lipitellyt roseviiniä ja tehnyt kotihommia ja nautin maan perusteellisesti tästä olostani :) En ole vastannut ystävien enkä sukulaisten puheluihin / viesteihin, koska juuri nyt en halua nähdä ketään. En keitä kenellekään kahvia enkä lähde yhtään mihinkään.

Tämä on minun päiväni, ihanaa. Tätä olen koko kesän kaivannut.

Se on siis kumma, kun ei ihminen saa koskaan olla rauhassa. Aina on joku vaatimassa jotakin. Milloin isovanhemmat, milloin sisarukset, milloin kaverit, milloin lasten kaverit. Nyt ei, nyt ei tämä nainen ole tavattavissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi