Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista, että painon pudotus on pysynyt pitkään stopissa koska lihasta on alkanut muodostumaan? Laihdutus 30 kg.

Vierailija
15.06.2023 |

Ekat 10 kg meni kuin hujauksessa. Ihan vain tuosta noin tippui kun korjasin ruokavalion ja aloin kävelemään.
Nyt ei ole kuukauteen tippunut (olen kyllä syönytkin välillä miten sattuu) mutta liikun kyllä jonkin verran. Jaloilla on töitä ja ovat selvästi muokkautuneet.
Rintaliivit ei kiristä jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet laihtunut. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
2/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein usko, että lihasten lisäys selittää tuota. muista olla rehellinen ja järkevä itsellesi. mun paino lähti todella putoamaan kun en enää huolehtinut niin sanotusta riittävästä proteiinin saannista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, että minulla on todella roteva keho ja liikuin nuorempana paljon. Olen aina tehnyt jaloilla paljon ja vahva ollut naiseksi, miehiä voittanut kädenväännöissä jne. Olen luontaisesti vahva.

No oli aika kun en liikkunut pariin vuoteen oikeasti juuri paskan vertaa. Masennus iski niin pahana ja kaikki terveellinen jäi pois. Lihoin valtavasti, dokasin ja makasin sängyn pohjalla.

Nyt olen maaliskuusta saakka liikkunut.

Ensin vain kävelyä, sitten jumppaa, enemmän kävelyä, portaita ja nyt joka päiväinen pyöräily.

Eli ehkä lihas muistaa ja taas toivottavasti kehittyy.

Katsotaan. Tärkeintä olisi, että normaali painon saavutan tässä vuoden sisällä.

Ap

Vierailija
4/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovatko voimasi kasvaneet merkittävästi? Esimerkiksi maksimitulos voimanostoliikkeissä? Siitähän sen lihaskasvun objektiivisesti huomaa.

Vierailija
6/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha selitys selitys sille, että ei ole laihtunut. Kyllä ne lihaksetkin (niissäkin on rasvaa reilusti) pienenee laihdutettaessa.

Lihavuus yksinään on sellainen lihasten kasvattaja, ettei mikään bodaus vedä sille vertoja, kun kantaa kymmeniä kiloja ylipainoa kropassaan kokoa ajan.

Laihtuminen hidastuu sitä enemmän, mitä pitempään laihduttaa. Ja tulee hetki, jolloin se dieetti ei  enää riitäkään jatkamaan laihdutusta. Silloin pitää ruokavaliota tarkentaa.

Ja voi olla ihan hyväkin, että opettelee olemaan siinä pienentyneessä painossaan, eikä lihota takaisin itseään.

Voi jatkaa sitten uudella innolla myöhemmin.

Vierailija
7/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ovatko voimasi kasvaneet merkittävästi? Esimerkiksi maksimitulos voimanostoliikkeissä? Siitähän sen lihaskasvun objektiivisesti huomaa.

No tietysti niin ettei moni asia tunnu enää niin rankalta kuin alussa. Ihan helppoa on eikä tunnu missään mitkään kävelyt tai edes työnteko. Liikkuminenkin on vaivatonta ylipäätänsä.

Joskus on niin paljon energiaa että tekisi mieli koko ajan tehdä jotain, liikkua etenkin. Halu liikkua on valtava. Saatan kävellä vapaapäivänä ihan huvikseni kolmen tunnin lenkin ja vieläkin sen jälkeen tekisi mieli mennä illalla ulos liikkumaan.

Elämä on huomattavasti kevyempää.

Ap

Vierailija
8/10 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset