Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito joka ehkäisisi tulevaisuuden ryppyjä

Vierailija
15.07.2015 |

Olen 26 v ja pieniä juonteita alkaa jo silmien ympärillä olemaan. Olen huomannut, että kasvojen hoidossa on vähän kahta koulukuntaa - ne, jotka panostavat paljon kalliisiin tuotteisiin, kosmetologiin jne, ja näitä, jotka luottavat tyyliin pelkkään vesipesuun.

Varmastikin geenit määrittelevät ihon nuorekkuuden hyvin pitkälle, mutta kuinka paljon on itse tehtävissä? Kasvoistani veikkaisin, että geenit ei ole puolellani :D
Onko ne kalliit tökötit ja hoidot loppuviimeksi hukkaan heitettyä rahaa, ajaako saman asian marketin parin euron purkki?

Julkkikset tuntuvat vannovan laatukosmetiikkaan, mutta johtuuko se vain siitä, että on rahaa ja niin "kuuluu" tehdä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:19"]

Ja huono näkö auttaa kummasti. Paskaa puhut nyt kumminkin. Isoja ryppyjä ei varmasti ole, mutta silmänkulmaryppyjä, hienoja sellaisia, on kaikilla.

[/quote]

Eikös se huono näkö auta näkemään muut kauniimpana?

Toisaalta, kun mielikuvituksella voi paikata huonoa näköä, jos olet kovinkin töykeänä tuota kirjoittajaa kohtaan, mietipä kuinka rumana alamme nähdä sinut?

[/quote]

No joo, mua ei kiinnosta sun mielipide. Ärsyttää vaan tuommoinen hoopoilu, sama ihminenhän väittää vanhainkodissa nähneensä rypyttömiä vanhuksia. Kertoo kaiken. Vanhainkodissa kun ei kovin nuoria vanhuksia edes ole, vaan keski-ilä on jossain kahdensankympin huiteilla.
[/quote]
Olet kamalan ilkeä. Tiedätkö, että tuollainen kireily turhasta on pahin mahdollinen ryppyjen aiheuttaja, siksi sinulla niitä niin paljon onkin. Ja ihan totta, vanhainkodissa voi nähdä "rypyttömiä" mummoja. Ei minulla ole mitään syytä tälläisiä keksiä.

Vierailija
22/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:19"] Ja huono näkö auttaa kummasti. Paskaa puhut nyt kumminkin. Isoja ryppyjä ei varmasti ole, mutta silmänkulmaryppyjä, hienoja sellaisia, on kaikilla.   [/quote] Eikös se huono näkö auta näkemään muut kauniimpana? Toisaalta, kun mielikuvituksella voi paikata huonoa näköä, jos olet kovinkin töykeänä tuota kirjoittajaa kohtaan, mietipä kuinka rumana alamme nähdä sinut? [/quote] No joo, mua ei kiinnosta sun mielipide. Ärsyttää vaan tuommoinen hoopoilu, sama ihminenhän väittää vanhainkodissa nähneensä rypyttömiä vanhuksia. Kertoo kaiken. Vanhainkodissa kun ei kovin nuoria vanhuksia edes ole, vaan keski-ilä on jossain kahdensankympin huiteilla. [/quote] Olet kamalan ilkeä. Tiedätkö, että tuollainen kireily turhasta on pahin mahdollinen ryppyjen aiheuttaja, siksi sinulla niitä niin paljon onkin. Ja ihan totta, vanhainkodissa voi nähdä "rypyttömiä" mummoja. Ei minulla ole mitään syytä tälläisiä keksiä.

[/quote]

En ole ilkeä ollenkaan, tyhmyys vaan innosti väittämään vastaan. Kai nyt oikeasti ymmärrät, että ryppyjä on jokaisella, ekat ilmaantuvat silmien kulmiin jo hiukan päälle parikymppisinä. Sinä et vaan KUTSU näitä rypyiksi, mutta ryppyjä nekin ovat...

http://is13.snstatic.fi/kuvat/heilatuomistonosto/img-1288489614466.jpeg

Hän on tietysti erittäin kaunis nainen, eivätkä tuollaiset rypyt haittaa ollenkaan, mutta on älytöntä vältellä sanaa ryppy jostain ihmeen syystä.

ryppy ryppy ryppy, ne antavat kasvoille persoonallisuutya ja ovat täysin ok!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut tuon, että ihmiset kutsuvat rypyiksi todella erilaisia asioita. Joidenkin mielestä silmien ilmerypyt eivät ole ryppyjä, toisten mielestä ovat. Itse olen enempi jälkimmäisellä kannalla, ryppy mikä ryppy. Ja asialla ei ole ap:n kysymyksen kannalta mitään väliä, koska joka tapauksessa niitä ehkäistään samoilla konsteilla. Jos joku haluaa kutsua itseään rypyttömäksi, niin siitä vaan, mutta tulkinnasta voidaan olla eri mieltäkin.

Joku jo ekalla sivulla luetteloi hyvin ne terveelliset elintavat, joilla ryppyjä (lieviä ja isoja) voi ehkäistä. Olen samaa mieltä hänen kanssaan siinä, että jos meikkaa, pitää hoitaa ihoaan huolella. Pelkkä vesi ja perusvoide ei riitä, jos ihoaan peittää päivittäin meikkivoiteella jne. Ne pitää puhdistaa kunnon aineilla ja iho pitää sen päälle kosteuttaa. 

Perusvoide on hyvä, mutta se ei käy ohuelle silmänympärysiholle kuin aika harvalla. Itse ainakin saan siitä kauhean kirvelyn silmiin. Sinänsä käytän paljonkin perusvoidetta, se on erinomainen kuivaihoiselle jopa hiusten pesuun!

Vierailija
24/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:57"]

En ole ilkeä ollenkaan, tyhmyys vaan innosti väittämään vastaan. Kai nyt oikeasti ymmärrät, että ryppyjä on jokaisella, ekat ilmaantuvat silmien kulmiin jo hiukan päälle parikymppisinä. Sinä et vaan KUTSU näitä rypyiksi, mutta ryppyjä nekin ovat...

[/quote]

Kelle jokaiselle? Yritin löytää tuollaisia silmien ympärillä, erityisesti kulmissa olevia ryppyjä, enkä löytänyt yhtään, vaikka otsassa onkin selvät juonteet. Enkä ole käyttänyt todellakaan meikkejä peittämään niitä.

Eiköhän tuo ole jokaisella henkilökohtainen ominaisuus milloin ja minne niitä ryppyjä alkaa syntymään. Minä en ole käyttänyt voiteitakaan kuin vesipohjaista perusvoidetta naaman pesuun suihkun yhteydessä.

t. M41

Vierailija
25/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihotyypin mukaiset tuotteet. Ryppyjä on vähän silmien alapuolella. Mulla on sekaiho. 45v.

En koskaan ota aurinkoa.

Vierailija
26/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ihon ryppyisyyskin ole pitkälti geneettinen ominaisuus.

Vierailija
27/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan järkyt ilmerypyt silmäkulmissa. Niihin ei vissiin auta kuin botox
N26

Vierailija
28/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 20:19"] Ja huono näkö auttaa kummasti. Paskaa puhut nyt kumminkin. Isoja ryppyjä ei varmasti ole, mutta silmänkulmaryppyjä, hienoja sellaisia, on kaikilla.   [/quote] Eikös se huono näkö auta näkemään muut kauniimpana? Toisaalta, kun mielikuvituksella voi paikata huonoa näköä, jos olet kovinkin töykeänä tuota kirjoittajaa kohtaan, mietipä kuinka rumana alamme nähdä sinut? [/quote] No joo, mua ei kiinnosta sun mielipide. Ärsyttää vaan tuommoinen hoopoilu, sama ihminenhän väittää vanhainkodissa nähneensä rypyttömiä vanhuksia. Kertoo kaiken. Vanhainkodissa kun ei kovin nuoria vanhuksia edes ole, vaan keski-ilä on jossain kahdensankympin huiteilla. [/quote] Olet kamalan ilkeä. Tiedätkö, että tuollainen kireily turhasta on pahin mahdollinen ryppyjen aiheuttaja, siksi sinulla niitä niin paljon onkin. Ja ihan totta, vanhainkodissa voi nähdä "rypyttömiä" mummoja. Ei minulla ole mitään syytä tälläisiä keksiä.

[/quote]

Ohis, mutta mitähän ilkeää tuossa nyt muka oli? Sekö on "kamalan ilkeää", että on eri mieltä? Itse sä vastaat huomattavasti ilkeämpään sävyyn. Tuollainen vittuilu se vasta ihoa vanhentaakin...

t: sivusta seurannut

Vierailija
29/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi terveydestäsi mahdollisimman luonnonmukaisesti, se takaa suurimmalla todennäköisyydellä ihosi nuorekkuuden pitkälle vanhuuteen. Geeneillä ei ole itseasiassa terveyden eikä vanhenemisen kanssa juuri mitään tekemistä, vaan voit itse valinnoillasi ja elämäntavoillasi vaikuttaa niihin kaikkein eniten. Ihminen vanhenee, mutta vanhenemisen ei ole tarkoitus olla rappeutumista ja ryppyyntimistä! Ryppyjä toki tulee kaikille jonkin verran, mutta pitkään voi pysyä lähes rypyttömällä. Itse olen 46-v, eikä vielä ole ryppyjä näkynyt, ei myöskään juonteita, eikä mikään kasvoissa tai vartalossa roiku. Kasvojen iho on edelleen sileä ja hehkeä, myös vartalon iho on sileä ja pehmeä, ei ole selluliittia, ei suonikohjuja eikä mitään muutakaan, mitä sanotaan iän tuovan mukanaan.

Tietysti on  ne mitä jo aiemmin on lueteltu; älä tupakoi, älä käytä alkoholia, suojaudu auringolta. Tosin muista, että älä missään tapauksessa käytä ns. tavallisia aurinkovoiteita, ovat todella haitallisia, hae auringonsuojatuotteet luontaistuotekaupasta, suojaudu myös leveälierisellä hatulla, kevyellä vaatetuksella, älä grillaa itseäsi auringossa. Harrasta joka päivä liikuntaa (tärkeää, koska kasvuhormonin eritys vähenee iän myötä ja se on yksi nuorekkuuden ylläpitäjä), mutta älä liian kovaa (esim. rankkaa salitreeniä, pitkän matkan juoksua tms.), vaan kohtuudella ja eri lajeja vaihdellen. Ota ohjelmaasi ehdottomasti jooga! Jooga mm. rentouttaa, venyttää lihaksia ja jänteitä, parantaa lihaskuntoa ja nivelten liikkuvuutta, parantaa aineenvaihduntaa, poistaa nesteitä ja turvotusta. On olemassa myös kasvojoogaa, joka ehkäisee kasvojen veltostumista. Ulkoile päivittäin. Hikoile päivittäin (liikunta, sauna, lämmin kylpy), jotta kuona-aineet poistuvat. Vihdo saunassa, se kuorii ihoasi ja poistaa kuonaa ja nesteitä sekä hoitaa keuhkojasi (tärkeää iholle). Tee kehon kuivaharjaus ainakin jokatoinen päivä ja kasvoille kerran viikossa. Unohda ihoa vaurioittavat kuorinta-aineet.

Hoida ihoasi kylmäpuristetuilla kasviöljyillä (esim. jojoba, argan, manteli, oliivi, helokki) sekä eteerisillä öljyillä. Laventeli uudistaa ihosolukkoa, neroli ehkäisee ryppyjä, ruusu hoitaa yleisesti, tea tree tappaa bakteereja jne. Käytä luontaiskosmetiikkaa. Tee itse sinulle sopiva kasvonaamio, käytä siihen tarpeen mukaan öljyjä, kurkkua, yrttejä, villivihanneksia, hunajaa jne.

Älä syö sokeria, älä juo kahvia, vältä runsasta hiilihydraattien syöntiä, syö paljon kasviksia, juo vettä 2,5-3 l päivässä. Juo erilaisia yrttiteelaatuja, välillä esim. kuurina maksaa puhdistavaa teetä, välillä munuisia puhdistavaa. Syö ainakin 1/4 ruuastasi raakana, siis kasviksia, marjoja, hedelmiä. Syö maitohappobakteereja ruuassasi (esim. hapankaali, hapanmaitotuotteet, graavi kala). Pidä huoli, että suolesi toimii pari kertaa päivässä. Älä käytä lääkkeitä, ellei ole aivan pakko, useimmiten selviää ilman niitä. Huolehdi riittävästä entsyymien saannista (raakaravinto ja esim. ananas ja papaija ovat hyviä lähteitä ja tarvittaessa ravintolisänä). Syö runsaasti villivihanneksia, esim. ratamo korjaa kaikenlaisia ihovaurioita ja hajottaa verihyytymiä, puna-apila on estrogeeninen, nokkonen vahvistaa hiuksia, ihoa ja kynsiä, voikukka puhdistaa maksaa ja hoitaa sappea ja ihoa, kultapiisku hoitaa munuaisia, koivu hoitaa ihoa ja keuhkoja, maitohorsma on anti-androgeeninen, poimulehti on uskomaton nuorentava ja ihoa ja kaikkia kudoksia kiinteyttävä jnejne.

Ajattele positiivisesti, hymyile paljon, naura usein, usko hyvään, puhu kauniisti, tee hyviä tekoja. Nauti ystävien ja perheen seurasta, rakenna parisuhteestasi rakkauden taivas, rakastele paljon. Iloitse ja nauti elämästäsi! Muista myös elää mahdollisimman stressittömästi ja nukkua riittävästi, ainakin 8 t yössä.

Tässä pieni pintaraapaisu luonnonmukaiseen, eli kaikkein tehokkaimpaan keinoon, säilyä terveenä ja nuorekkaana pitkälle vanhuuteen sekä samalla nauttia elämästä :).

Vierailija
30/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kunnon yöunet on mainittu. ihan parasta ryppyvoidetta ainakin minusta.

Vierailija
32/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:33"]Mulla on ihan järkyt ilmerypyt silmäkulmissa. Niihin ei vissiin auta kuin botox
N26
[/quote]

Sama, ja oon 21:(( Kun hymyilen niin silmäkulmiin tulee ihan järkyttäviä useemman sentin pitusia ryppyjä. Oon vakuuttunu siitä et kun on rahaa meen laserin alle.

Vierailija
33/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:54"]

joko kunnon yöunet on mainittu. ihan parasta ryppyvoidetta ainakin minusta.

[/quote]

Tuo taitaa olla aika paljon parempi kuin yrttien ja kaiken muun iholle kuulumattoman moskan paiskominen iholle. Vatsassa on hapot niiden eri elintarvikkeiden pilkkomiseen, iholla ne voivat aiheuttaa ihan turhaan immuunireaktioita, jotka taas vanhentaa.

Yksinkertaisuus kaunistaa, mutta voihan sitä yrittää näyttää hirviöltä ihmesörsselimaskeineen aina silloin tällöin, kun kuvittelee sen vaikuttavan jotenkin kauneuteen. Jos jotkut yrttisekoitukset ja jogurtit vaikuttaisivat oikeasti, kyllä ne jo tunnettaisiin, sitä vanhenemista on kuitenkin jo niin monta vuosisataa yritetty estää siinä onnistumatta. Lierihatut on olleet jo pitkään tunnettu tapa suojata kasvoja ja se toimii.

t. M41 

Vierailija
34/57 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä paljon

Vierailija
36/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuoja, vuoden ympäri. Ihoa vanhentavalle säteilylle kun altistuu talvella ja pilviselläkin säällä. Toisena luonnollisesti: ei tupakointia. Lisäksi esim. alkoholi vanhentaa ihoa.

Ylipäänsä jos rahansa haluaa käyttää todella kalliiseen kosmetiikkaan on ihan hyvä tehdä taustatutkimusta siitä mistä se hinta tosiasiassa koostuu, esimerkkinä...: http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/11/03/youth-code-koyhan-miehen-genifique/

Yhtenä kysymyksenä: miksi ihmeessä pelkäät normaaleja ryppyjä?

Vierailija
37/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen meikit ja kasvot aqualan L:llä ja kosteutan myös. Siinä kaikki. Kesäisin aina meikkivoidetta enkä koskaan "ota" aurinkoa. Ei rypyn ryppyä ja iho on kaunis. Olen 31. (Ei ikinä uskoisi)

Vierailija
38/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ennemminkin panostaisin nimenomaan ruokavalioon, liikuntaan ja auringonottoon. Ne ovat paljon isommassa roolissa kuin mikään tökötti.

Vierailija
39/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sokeri vanhentaa.

Vierailija
40/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide vuoden ympäri, jos vähänkään ulkoilet valoisaan aikaan päivästä. Tupakka ja alkoholi pois. Ihotyypille sopivat tuotteet, kosteutusta etenkin öisin. Riittävä uni. Terveellinen ravinto, mielellään kasvispitoinen, missä paljon antioksidantteja. Kaikki tämä ei silti auta siihen että viimeistään 4-kympin jälkeen naama alkaa roikkumaan enemmän tai vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi