Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö kerrankin elämässään repäistä..

Vierailija
15.07.2015 |

.. Ja tehdä itse aloite? Se tosin vaatis tällä hetkellä matkustamisen toiseen kaupunkiin ja yllättää tää tyyppi menemällä samaan baariin.

Ollaan tutustuttu somessa jo tyyliin vuos sitten, välillä juteltu enemmän ja välillä vähemmän. Nyt vähän tilanne eskaloitui ja mietin oikeesti et olisko ihan hullua vaan mennä sinne. Sekin on vähän ujo ja molempia jännittää jos livenä ei synkkaa. Mut hitto, kerranhan tässä vaan eletään. Mä oon lomalla, eli voin hyvin liikkua. Parhaimmillaan se olis ihan älyttömän kivaa ja pahimmillaankin ainakin sais tietää ja sit ei tarviis enää miettiä et "jos nähtäis". Ja plussana toki vois saada uusia kavereita, koska jonkunhan olis lähdettävä mun kanssa sinne baariin! :D

Repäsenkö?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Älä missään tapauksessa!!

Vierailija
2/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet menossa Jyväskylään niin voin tulla mukaan :D Mun pitäis kans mennä tapaamaan yhtä nettituttua, mutta en ole saanut aikaiseksi... Vaatis repäsyä täälläkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?! Mitä mä voisin tässä hävitä :D

Vierailija
4/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 3, tuu jyväskylään, majotan sut kyllä! Oon siis itse täältä. :D

-ap

Vierailija
5/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä, mutta tapaa julkisella paikalla ja kerro jollekin mihin oot menossa.

Vierailija
6/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:19"]plussana toki vois saada uusia kavereita, koska jonkunhan olis lähdettävä mun kanssa sinne baariin!

[/quote]

Mitä tarkoitat tällä? Et siis aio lähteä baariin yksin vaan jonkun sellaisen kanssa, jota et vielä tunne? Mistä sen ihmisen repäiset?

Vierailija
7/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voisin lähteä, eihän se nyt olisi ensimmäinen kerta kun tutustuu uusiin ihmisiin. Vaikka täällä! :) Toki on pääkaupunkiseudulla omiakin kavereita, mutta asuvat kaikki helsingissä. Hyvin voisin itsekin tehdä vastaavaa, jos joku haluaisi mun kotikaupunkiin tulla tekemään vastaavan repäisyn. :) ap

Vierailija
8/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mä oon jo tehnyt ja ihan mukavat näkymät. Kaipaan uusia tuulia! Kiitos kuitenkin ehdotuksesta. Ap

Vierailija
9/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sovi suoraan fbtuttus kanssa??

Vierailija
10/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olis hauskaa kerrankin tehdä jotain repäsevää ja yllättävää. Toki voisin ehdottaa suoraankin, ja on siitä ollutkin puhetta. Mut kun on kaks saamatonta.. Ja se on siis syy miks ei olla nähty ja jossain vaiheessa kiinnostus itellä lopahti. Mut nyt kyllä taas kiinnostaa. Ap

Vierailija
11/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäise sun kankkuja sivulle ja katso mitä sieltä paljastuu

Vierailija
12/12 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo mikä ettei? Miksette ole vielä nähneet, vai onko saamattomuus esteenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän