Pitäiskö kerrankin elämässään repäistä..
.. Ja tehdä itse aloite? Se tosin vaatis tällä hetkellä matkustamisen toiseen kaupunkiin ja yllättää tää tyyppi menemällä samaan baariin.
Ollaan tutustuttu somessa jo tyyliin vuos sitten, välillä juteltu enemmän ja välillä vähemmän. Nyt vähän tilanne eskaloitui ja mietin oikeesti et olisko ihan hullua vaan mennä sinne. Sekin on vähän ujo ja molempia jännittää jos livenä ei synkkaa. Mut hitto, kerranhan tässä vaan eletään. Mä oon lomalla, eli voin hyvin liikkua. Parhaimmillaan se olis ihan älyttömän kivaa ja pahimmillaankin ainakin sais tietää ja sit ei tarviis enää miettiä et "jos nähtäis". Ja plussana toki vois saada uusia kavereita, koska jonkunhan olis lähdettävä mun kanssa sinne baariin! :D
Repäsenkö?!
Kommentit (12)
Jos olet menossa Jyväskylään niin voin tulla mukaan :D Mun pitäis kans mennä tapaamaan yhtä nettituttua, mutta en ole saanut aikaiseksi... Vaatis repäsyä täälläkin :)
Miksei?! Mitä mä voisin tässä hävitä :D
Mutta 3, tuu jyväskylään, majotan sut kyllä! Oon siis itse täältä. :D
-ap
Mene ihmeessä, mutta tapaa julkisella paikalla ja kerro jollekin mihin oot menossa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:19"]plussana toki vois saada uusia kavereita, koska jonkunhan olis lähdettävä mun kanssa sinne baariin!
[/quote]
Mitä tarkoitat tällä? Et siis aio lähteä baariin yksin vaan jonkun sellaisen kanssa, jota et vielä tunne? Mistä sen ihmisen repäiset?
Hyvin voisin lähteä, eihän se nyt olisi ensimmäinen kerta kun tutustuu uusiin ihmisiin. Vaikka täällä! :) Toki on pääkaupunkiseudulla omiakin kavereita, mutta asuvat kaikki helsingissä. Hyvin voisin itsekin tehdä vastaavaa, jos joku haluaisi mun kotikaupunkiin tulla tekemään vastaavan repäisyn. :) ap
Sen mä oon jo tehnyt ja ihan mukavat näkymät. Kaipaan uusia tuulia! Kiitos kuitenkin ehdotuksesta. Ap
Mikset sovi suoraan fbtuttus kanssa??
Koska olis hauskaa kerrankin tehdä jotain repäsevää ja yllättävää. Toki voisin ehdottaa suoraankin, ja on siitä ollutkin puhetta. Mut kun on kaks saamatonta.. Ja se on siis syy miks ei olla nähty ja jossain vaiheessa kiinnostus itellä lopahti. Mut nyt kyllä taas kiinnostaa. Ap
Repäise sun kankkuja sivulle ja katso mitä sieltä paljastuu
Noo mikä ettei? Miksette ole vielä nähneet, vai onko saamattomuus esteenä?
Älä. Älä missään tapauksessa!!