Sateinen lomapäivä vuokramökillä, mitä sitä tekis?
Kesä, eikä mitään tekemistä... Olen siis vuokramökissä lomailemassa tän viikon, ja ma-ti oli aurinkoinen sää, niin tuli uitua ja luettua kirjaa ulkona auringossa. Mutta nyt ei ole tälle päivälle mitään ohjelmaa, joten mitä sitä tekis (paitsi roikkuu netissä)?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:12"]
Pankaa
[/quote]
Olen yksin... Enkä viitsi masturboidakaan, kun on menkat, niin se on turhan sotkuista.
Oletko yksin vai jonkun kanssa? Jos tykkäät aurinkoisella säällä lukea kirjaa, niin sitähän voi tehdä myös sateella.
Lisää kirjan lukemista sisällä, jonkun hyvön ruuan valmistus, saunominen, lettujen paisto.
Onko sulla auto? Yleensä pieniltäkin paikoilta löytyy jotain nähtävää, Googlella löytyy helposti.
Lukisin, nukkuisin pitkät päiväunet, leipoisin jotain (esim. lättyjä tai pannaria), katsoisin telkkaria. Olisin vaan.
Lämmitä päiväsauna, leivo, lue sisällä, ota päikkärit, mene sadesään uinnille jos ei ukkosta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:13"]
Pankaa
[/quote]
Olen yksin... Enkä viitsi masturboidakaan, kun on menkat, niin se on turhan sotkuista.
[/quote]
käytä tamponia tai kuukuppia
Rakenna jotain. Löytyykö vuokramökiltä lautoja, ruuveja, ruuvimeisseliä, sahaa, vasaraa, nauloja? Rakenna pieni hylly jonka voit ottaa mukaasi tai jättää vuokramökille.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:13"]
Pankaa
[/quote]
[/quote]
Mites ois dildoa perseeseen?
Ulkoile. Parin tunnin reippailu tekee hyvää. Miksi ihmeessä pitäisi olla sisällä? :O
Ehdottakaa nyt jotain! Toteutan ainakin osan ehdotuksista!