Olen säästänyt 400e tässä kuussa tilaamalla ostokset kotiin
Siis ruokaostokset Odasta.
Palkka tulee maanantaina ja vielä on 800e rahaa tilillä.
Olen kuitenkim aika pienituloinen bruttopalkka n 2600e riippuen lisistä
Kommentit (9)
Hienoa, noin kuuluu säästääkin. Nokkelat ihmiset saavat samat tuotteet ja asiat halvemmalla, kun käyttävät vähän aikaa ja vaivaa vertailemiseen. Parasta on myös karsia turhat jutut pois. Tehdä itse mahdollisimman paljon ruokansa, käyttää vaatteet loppuun jne.
Eli olet aikaisemmin ostellut aika helvetin paljon kaikkea turhaa. Voihan sen tyhmyytensä noinkin paljastaa.
Oon säästänyt älyttömästi rahaa hakemalla ruuat ruokajaosta.
Ensi vkolla tulee tuet, kaikki tämän kuun laskut oon saanut maksettua ja tilillä on lähes 100 e rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, noin kuuluu säästääkin. Nokkelat ihmiset saavat samat tuotteet ja asiat halvemmalla, kun käyttävät vähän aikaa ja vaivaa vertailemiseen. Parasta on myös karsia turhat jutut pois. Tehdä itse mahdollisimman paljon ruokansa, käyttää vaatteet loppuun jne.
Kerropa nokkela, miten teet 400 euroa kuussa säästöä valitsemalla Odan. Jo valikoima on niin suppea, että ei ihan uskottavalta kuulosta. Halpakauppahan se ei ole.
Vielä Norski tuo propagandasi muualle. Teidän markkinointi alkaa muistuttaa itänaapurin vastaavaa.
Ja ylläpito poistaa viestit missä arvattiin että aloitus on Odan tekemä? Saatteko rahaa tästä mainostamisesta kenties? Huhuu Iltalehti!
Niin mihin tuo säästö perustuu? Itsekin olen tilannut Odasta, mutta hinnat ovat kuitenkin samaa luokkaa ja kauppojen omat merkit puuttuvat. Tervetullut palvelu silti.