Missä ovat normaalit naiset?
Nykyään naisilla on muoti-ilmiönä rajoittaa ja rampauttaa itseään milloin milläkin. On erityisherkkää, tuoksuyliherkkää, väriallergista, sähköyliherkkää joka ei voi imuroida mutta voi katsoa hömppäkanavia, wc- paperiallergiaa jne. Eli missä ovat normaalit naiset? Loput ovat e-pillerihuuruissaan aina kiukkuisia ja haluttomia tai tyhjäpäisiä puunhalaajia jotka hyväksyvät kaiken universumissa. Silikoniblondit ovat luultavasti näistä mainituista viihdyttävin ja viisain sakki; pärjäävät ulkoisilla avuilla eikä tarvitse huomiohuorata heikkouksilla ja herkkyyksillä. Ihmettelen miten naiset jaksavat toisiaan työpaikoilla yms. kun normaalit naiset ovat harvassa tämän typerän yliherkkyysmuodin takia. Ps. Eilen opin palstalta miksi naisilla on usein koira lemmikkinä. Siitä tuli mieleen otsikko.
Kommentit (20)
Et itsekään vaikuta kovin normaalilta, joten miksi vaadit sitä ympäristöltäsi?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:29"]Ne on kaikki viety miehelään.
[/quote]
Varmaan.
Täällä! Mulla ei oöe mitään allergioita taikka herkkyyksiä, teen mielelläni kotitöitä ja laitan ruokaa, tykkään huolehia ulkonäöstä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Niin ja käytän niitä e-pillereitä, mutta olen löytänyt itselleni sopivat, joten ei ole mielialavaihteluja tai mitään muutakaan sivuoireita.
No tuollahan on kadut "normaaleja" naisia pullollaan.
E-pillerit on kyllä aika ikäviä, en voi itse käyttää niitä ja jos joku muukin tulee niistä kiukkuiseksi niin suosittelen lopettamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:33"]Täällä! Mulla ei oöe mitään allergioita taikka herkkyyksiä, teen mielelläni kotitöitä ja laitan ruokaa, tykkään huolehia ulkonäöstä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Niin ja käytän niitä e-pillereitä, mutta olen löytänyt itselleni sopivat, joten ei ole mielialavaihteluja tai mitään muutakaan sivuoireita.
[/quote]
Ohos. No mutta hienoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:29"]Ne on kaikki viety miehelään.
[/quote]
Varmaan.
[/quote]
Ei ollut pointtini enkä etsi seuraa tms. Ihan yleisesti ihmettelen tätä ajan ilmiötä. Montako erityisherkkää tunsitte 10v sitten? Esimerkiksi. Ap
Mä en tunne yhtään erityisherkkää tai superallergista tai mitään vastaavaa. Itse olen kyllä koko elämäni ollut allerginen esim. omenalle, mutta sille nyt en voi itse mitään enkä huutele asiasta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:32"]Av palstalla muita olekkaan.
[/quote]
Av:lla ei ole normaaleja naisia kuin kourallinen...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:32"]Av palstalla muita olekkaan.
[/quote]
Av:lla ei ole normaaleja naisia kuin kourallinen...
[/quote]
Normaalin käsite hukassa. Normaaleja ovat ne jotka ovat kuin suurin osa naisista.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:27"]
Nykyään naisilla on muoti-ilmiönä rajoittaa ja rampauttaa itseään milloin milläkin. On erityisherkkää, tuoksuyliherkkää, väriallergista, sähköyliherkkää joka ei voi imuroida mutta voi katsoa hömppäkanavia, wc- paperiallergiaa jne. Eli missä ovat normaalit naiset? Loput ovat e-pillerihuuruissaan aina kiukkuisia ja haluttomia tai tyhjäpäisiä puunhalaajia jotka hyväksyvät kaiken universumissa. Silikoniblondit ovat luultavasti näistä mainituista viihdyttävin ja viisain sakki; pärjäävät ulkoisilla avuilla eikä tarvitse huomiohuorata heikkouksilla ja herkkyyksillä. Ihmettelen miten naiset jaksavat toisiaan työpaikoilla yms. kun normaalit naiset ovat harvassa tämän typerän yliherkkyysmuodin takia. Ps. Eilen opin palstalta miksi naisilla on usein koira lemmikkinä. Siitä tuli mieleen otsikko.
[/quote]Sorry. Me kaikki parhaat ollaan jo varattuja. Jämämiehille jää vaan jämänaiset eikä siitä koskaan seuraa asianomaisille mitään hyvää.
En tunne laajassa ystäväpiirissäni ketään tollaista naista, enkä itsekään ole. Mistä sä oikein löydät noita?
N22
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:27"]
[/quote]Sorry. Me kaikki parhaat ollaan jo varattuja. Jämämiehille jää vaan jämänaiset eikä siitä koskaan seuraa asianomaisille mitään hyvää.
[/quote]
Ei kaikki liity parisuhteisiin kuten aina luulette. *huokaus* Miksi liittyisi? Näihin törmää nykyään joka puolella. Neuroottiset tai muuten vaan hysteeriset ovat myös oma lukunsa. Hyvänsä se on kun joku ottaa ne vaivoikseen eikun vaimoikseen. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:45"]En tunne laajassa ystäväpiirissäni ketään tollaista naista, enkä itsekään ole. Mistä sä oikein löydät noita?
N22
[/quote]
Sieltä missä syrjäytyneet työttömät mt-eläkeläiset liikkuu.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:45"]En tunne laajassa ystäväpiirissäni ketään tollaista naista, enkä itsekään ole. Mistä sä oikein löydät noita?
N22
[/quote]
Tämä muoti-ilmiö näkyy parhaiten 30+ naisissa. Nuoremmat ovat vielä normaaleja.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:33"]Täällä! Mulla ei oöe mitään allergioita taikka herkkyyksiä, teen mielelläni kotitöitä ja laitan ruokaa, tykkään huolehia ulkonäöstä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Niin ja käytän niitä e-pillereitä, mutta olen löytänyt itselleni sopivat, joten ei ole mielialavaihteluja tai mitään muutakaan sivuoireita.
[/quote]
Eikun on mussa sittenkin yksi vika, mutta se on diagnosoitu jo lapsena eli en ole keksinyt sitä itse enkä huutele siitä kun ei se mitään oireita useinkaan aiheuta: polvien rakennevika, josta johtuen erittäin löysät lumpiot. Ei se oikeastaan muuten rajoita, kuin että rappusia en voi juosta tai mennä nopsaan koska lumpiot on tosiaan niin löysällä ettei ne ehdi liikkeeseen mukaan ja sit sattuu kyllä. Nuorena särki kyllä kovastikin kun kasvoin ja polvet oireili rajusti. Ja isältä tuo on peritty, häneltä molemmat kierukat oli poistettu ja laitettu tekonivel tilalle.
Olipa typerä kirjoitus. Kuka määrittelee normaalin? Ja kuka edes haluaisi olla normaali?
Mä tunnen enemmän erityisherkkiä miehiä kuin naisia.
Menneisyydessä. Siinä ajassa, kun elettiin vielä ilman ilmansaasteita, ympäristömyrkkyjä ja superhygienisyyttä eikä tämän päivän kaltaista kemikaalikuormittumaa vielä ollut kenessäkään. Silloin ei oltu allergisia. Tosin kyllä silloinkin oli niitä, jotka tekivät itsestään numeron, kuten ap.
Ne on kaikki viety miehelään.