Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keravan jaakkola millainen paikka asua

Vierailija
07.07.2015 |

oleellisin tuli otsikossa joten millaista seutua tuo jaakkola on? Palokuja olisi osoitteemme joten kiinnostaa tietää tuosta seudusta kaikki mikä vain irtoaa tietäviltä. Lapsia on joten erityisesti niitä ajatellen. Olemme pari kertaa käyneet katsomassa seutua mutta eihän se meille oikein sitä todellisuutta kerro.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhatonta. Paljon maahanmuuttajia, narkkareita. Asuin viereisellä kadulla 2v ja sinä aikana löysin pihalta yli 10 huumeneulaa, rikottuja lasipulloja enemmän kuin jaksan laskea. Meidän roskakatos poltettiin useamman kerran ja eräänä päivänä joku oli sytyttänyt pyörävarastossa pyöriä ja rollaattorin tuleen. Iltaisin oli ikävä liikkua pimeillä kaduilla. :/ ei mielestäni kauhean lapsiystävällistä aluetta. Muutettiin sieltä Sompioon eikä tässä alueessa ole mitään valittamista.

Vierailija
2/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta tiedosta. Jotain tuollaista pelkäsinkin koska vastaantullut vanhempi nainen sanoi meille ettei liiku enään kuuden jälkeen ulkona mutta pitää omasta kodistaan paljon. Se jätti meille vähän tulkinnan varaa seudusta. Kerava ei yleisesti taida olla hirveän kehuttavaa seutua mutta onhan sekin laaja joten jaksan uskoa rauhallisempaakin alueeseen siellä. Jaakkola ei siis taida olla meitä varten. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakkolan uudelle alueelle muuttamista EN SUOSITTELE. Asuttiin joki aika sitten 6kk Palokujalla, mutta oli pakko päästä pois. Oli alunperinkin virhe muutaa tuolle alueelle. On rauhatonta seutua. Alueella riehuu autoja ja paikkoja hajottavia esiteinejä. On liikaa maahanmuutajia, sosiaalitapauksia ja piripäitä. Jaakkolan alue on kamala kerrostaloslummialue eikä ole luontoa lähellä. Vanha Jaakkolan alue, missä aikoinaan ollut asuntomessut, on parempi. Asumme itse Kurkelassa ja tämä seutu on rauhallista. En myöskään suosittele Ahjoa. Se on samanlaista sossu-mamualuetta. Olen paljasjalkainen keravalainen.

Vierailija
4/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa seutua se radanvarsi, kuten jo moni edellä todennut. Alikeravantien itäpuoli on rauhallisempaa, koska taitaa olla enemmän omistusasuntoja. Ahjon kerrostalot on myös perseestä, omakotitaloalue taas ok.

Vierailija
5/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Keravalla vasta vuoden, ja minullekin on tullut selväksi mm. tuo Palokujan seudun kamaluus. Kertonee jotain!

Vierailija
6/14 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän tietävät kaikki niin hyvä että mekin tiedetään. Onhan siinä tietysti paljon korkeita taloja palokujalla sekä palopellonkadulla. Varmasti asukasta mahtuu kaikenlaista mutta olen tyytyväinen näihin tietoihin. Täytyykin tutustua noihin teidän ehdottamiin alueisiin koska tuolta päin asunto pitäisi olla vuoden päästä viimeistään. Vielä tämä viikko Etelä-Suomessa jonka jälkeen paluu kotia joka toivottavasti kohta vanha koti.

Vierailija
7/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kauhealta teidän maahanmuuttaja ja slummi puheet... Olemme asuneet Palokuja 4 :ssa nyt viisi vuotta. Paremmin hoidettua taloyhtiötä saa kyllä etsiä!!!!

Nätä maahanmuuttajia näkyy olevan  lintulammenkadun asunnoissa, jotka ovat lähinnä asumisoikeus, tai vuokra-asuntoja,  sekä palokorvenkadulla jonkun verran. Silti minkäänlaista häiriötä en ole heistä havainnut ainakaan meille Palokujalle asti. Myös meidän lähitalot ovat ihan rauhallista seutua hyvinhoidettuja taloyhtiöitä, ovathan omistusasuntoja.

Vierailija
8/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava = white trash

Vierailija
9/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa oikeasti tietää minkälainen mikäkin alue on asua, niin ei sitä tällaisilta palstoilta / nimimerkeiltä kannata kysellä! Kannattaa käydä niiden talojen pihoilla / pihojen hiekkalaatikoilla kyselemässä niiltä lapsiperheiltä (ei yksinäisiltä mummoilta) ketkä siellä tosiaan asuvat. Itse olen myös asunut vuosia Palokujalla eikä meidän perheellä ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa. Meidän lähelläkään ei vuosiin ole palanut ainuttakaan roskiskatosta...lähin tais olla viime keväältä Porvoonkadulla Lapilassa sen yhden kiinni jääneen pyromaanin yksi kohde. Meille tämä on ainakin ollut aivan loistavan rauhallinen paikka ja ilmeisesti myös niille muillekin lapsiperheille sekä myös vanhuksille, joita meidän taloyhtiössä asuu. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
10/14 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokujalla asuttu parisen vuotta. Mitään ei ole hävinnyt, rikottu tai varastettu, poliisi ei ole käynyt talossa eikä kadulla kulkiessa ole tullut kukaan huutelemaan. Auto on ulkona taivasalla parkissa eikä ole kolhuja tullut. Lapsiperhe täällä siis, palvelut lähellä ja liikenneyhteydet mainiot.

Vierailija
11/14 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistanut asuinpaikkaani Palokujaa noista aikaisemmista viesteistä. Itse olen eläkeläinen, mutta lapsen lapseni vierailevat luonamme viikoittain. Heille on tuossa näköyhteyden päässä todella mukava puisto kaikkine "härveleineen". Olen toki yhden kerran todistanut romanien kesken tapahtunutta yhteenottoa koko kuuden vuoden asumisen aikana. Sen jälkeen en ole näitä "kansallispukuisia" täällä nähnyt. Hyväkuntoinenmoponi tosin varastettiin pari kesää sitten, mutta se olisi voinut tapahtua ihan missä muualla tahansa. Itse olen niin ihastunut tähän paikkaan, että aion viettää eläkepäiväni loppuun saakka tässä miljöössä.

Vierailija
12/14 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet pari vuotta Killassa, aivan Tuusulan rajalla, ja tällä alueella oli ainakin joskus huono maine. Riippuu ehkä missä päin Kiltaa asuu, mutta meidän pihapiirissä ja lähitaloissa on perheitä, vanhuksia ja muutenkin rauhallista porukkaa. Yksittäisiä maahanmuuttajia asuu jossakin lähistöllä, mutta ei heistä ole koskaan ollut häiriötä. Mitään nuorisojengejäkään ei ole näkynyt. Asuimme ennen Jaakkolassa ja siellä oli rauhattomampaa.

Vierailija
13/14 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava *tirsk*

Vierailija
14/14 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko 14 ikinä edes käynyt Keravalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän