Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihkisormusten pitäisi maksaa paljon?

Vierailija
15.07.2015 |

Juttelin tuttuni kanssa, joka menee piakkoin naimisiin. Hän kertoi ylpeänä, kuinka yksistään hänen sormuksensa oli maksanut 700€ ja kuinka ei olisi tyytynyt yhtään vähempään. Sanoin sitten että minä en haluaisi pitää niin kallista sormusta sormessani, koska pelkäisin kadottavani sen, ja kerroin kuinka minun ja mieheni sormukset maksoivat yhteensä alle 100€ ja kumpikin sai mieluisensa. Tätähän tuo morsian ei voinut käsittää, vaan tuntui että mieheni ei arvosta minua yhtä paljon kuin hänen miehensä häntä tms? What? Eikä ole ensimmäinen tuttu joka leuhkii sormuksensa älyttömällä hintalapulla.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä jotkut haluavat panostaa kunnolla hääjuhliin ja sormuksiin koska ajattelevat sen olevan elämän tärkein päivä. Tietenkin se voi olla todella tärkeä juttu vaikka olisi halpa sormus, varmaan se avioliitto on kuitenkin sata kertaa tärkeämpi juttu kuin kalliit juhlat ja sormukset. Ihmiset vain haluavat juhlia eri tavoin.
Sitä en ymmärrä kyllä, miksi vihkisormus on usein kalliimpi kuin kihlasormus. Kihlaus on kuitenkin lupaus avioliitosta ja kosinta, päivää naimisiinmenolle ei vain olla päätetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän