Nukutko kuorsaajan vieressä vai
Oletko siirtynyt pysyvästi toiseen huoneeseen nukkumaan?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:47"]Olen siirtynyt. Uni tärkeämpää, kun toisen vieressä nukkuminen.
[/quote]
Sama.
[/quote]MITÄ LAPASIA TE OIKEIN OLETTE! KUORSAAJA SIIRTYY MUUALLE, ETTE TE!
[/quote]
Miten niin? Mulla on parempi sänky ja ihan oman maun mukaan sisustettu huone. En mä missään sohvalla kökötä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:47"]Olen siirtynyt. Uni tärkeämpää, kun toisen vieressä nukkuminen.
[/quote]
Sama.
[/quote]MITÄ LAPASIA TE OIKEIN OLETTE! KUORSAAJA SIIRTYY MUUALLE, ETTE TE!
[/quote]
Meidän vierasvuode on niin mukava että mä tykkään nukkua siellä muutenkin silloin tällöin. Mies kuorsaa enemmän kun on väsynyt, joten viikonloppuisin kun oli ennen töissä 15 tuntia/pv niin laitoin sille vierashuoneen vuodesohvan valmiiksi, menkööt sinne. Tai heitin vaan patjan lattialle, sille kelpaa sekin. Mä oon jo oppinut kääntämään sen päätä ja jatkamaan unia, joskus joutuu vähän enemmän potkimaan
Olen siirtynyt pysyvästi toiseen huoneeseen. Monta kertaa yössä herätys alkoi jo käydä terveyden päälle. :(