Käykö joku ihan oikeasti Taco Bellissä?
Täällä Yhdysvalloissa sitä pidetään köyhien ja yksinkertaisten ihmisten paikkana. Ruokakin kamalaa.
Kommentit (15)
Kerran kävin, kun olin Floridassa.
Ihan järkyttävää paskaa. Kävin aikoinaan jenkeissä joskus, ei ollut silloinkaan kummoista mutta nyt kun kävin Suomessa pitkästä aikaa Taco Bellissä niin meinasin oksentaa. Aivan kammottavaa shittiä.
Ei käy, niitä perustetaan ja rakennetaan vain maisemoimaan kaupunkikuvaa.
Miksiköhän se on ollut jonkun mielestä hyvä idea tuoda Suomeen? Joskus kuljen Jumbossa ohi, eikä siellä ihmisiä ole.
Minusta tacot voisivat olla hyviä ja voisin maksaa vähän enemmänkin, jos niitä ei olisi täytetty riisillä. Vaan kun on, niin en käy toista kertaa.
Ei tulisi mieleenkään täyttää tacoja riisillä. Mitä ihmettä ne siellä tarjoavat, en ole koskaan käynyt.
Thaimaassa olen käynyt usein, hyviä ovat tacot
No on se paljon parempi, kuin Mäkkäri.
Mikä sen koko ketjun pointti on? Tosi ruma ja pelkistetty design, ravintolat epäviihtyisiä laitoksen ruokalan tyylisiä ja ruoka hyvin yksinkertaista ja halpaa toki. Miksi joku menisi tuollaiseen "ravintolaan" syömään? Kotona on kuitenkin halvempaa ja en keksi tuossa muuta hyvää kuin halpa hinta.
ilmeisesti köyhät ja yksinkertaiset käyvät. vastasit itse jo kysymykseesi.
jos siellä ei kukaan kävisi, kuinka firma pysyisi pystyssä ja laajentaisi?
Ei käy.En syö roska ruokia.Moskaa.Hampurulaiset hyi hel.Pizza menee joskus.Meil on Suomen parhaat pizzat kylässä.Kebab menee joskus.Ranskal.ei mut ristikko perunaa syön.Makunsa tyylinsä kuitenkin kullakin.Syökää mistä tykkäätte.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen koko ketjun pointti on? Tosi ruma ja pelkistetty design, ravintolat epäviihtyisiä laitoksen ruokalan tyylisiä ja ruoka hyvin yksinkertaista ja halpaa toki. Miksi joku menisi tuollaiseen "ravintolaan" syömään? Kotona on kuitenkin halvempaa ja en keksi tuossa muuta hyvää kuin halpa hinta.
Itse en kyllä kutsuisi Taco Belliä halvaksi. 7 euroa yhdestä burritosta on mielestäni vähän turhan tyyristä. Kävin Taco Bellissä joitain kertoja silloin kun se oli juuri rantautunut Suomeen, ja siitä lähtien hinnat ovat vain nousseet ja nousseet - ilmeisesti ei ole ainakaan Suomessa niin kannattavaa, että pystyisivät pitämään hintoja halvemmalla tasolla.
Nyt en ole käynyt taas varmaan yli vuoteen, mutta on Taco Bellin menussa kyllä tuotteita, jotka ovat minusta ihan oikeasti hyviä. "Roska"ruokaahan se toki on, mutta maltillisina määrinä ihan OK, niin kuin alkoholi tai suklaa.
Kaikki pikaruokapaikat ovat, mutta joskus harvakseltaan olen käynyt.
Mautonta.