Vedättrkö vessan kannen ollessa auki??!
Tuntuu, että suurin osa ihmisistä vetää vessan kannen ollessa auki. En ymmärrä, onko oikeasti vaikeaa laittaa kansi kiinni. Tuntuu hyvin ällöttävältä. Miten sä toimit?
Kommentit (34)
Aina auki. En ole bakteerikammoinen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:27"]En ole muistaakseni käynyt koskaan vessassa, jossa kansi on kiinni sinne mennessä. Taitaa siis yleisempää olla auki jättäminen. Meillä ei ole hammasharjat pöntön lähellä
[/quote]
Sama.
Aina kansi kiinni vessaa vetäessä, ja poikani 5v on tämän kans oppinut. Tyttären kaaliin en ole tätä vielä saanut iskostettua, mutta hän käyttääkin enimmäkseen kylppärivessaa, jossa minun hammasharjani ja muut kosmetiikat eivät sijaitse.
Harkitsen vessan vetonappulaan jotain lappusta tms. (tekninen toteutus hakusessa), että kansi kiinni ennen vetoa.
Kansi kiinni vessan vedon ajaksi olisi muuten tasa-arvoinen järjestely, kun ei kummallekaan sukupuolelle tulisi kitinää, että rengas jätettiin ylös/alas.
Ei mulla ole tarvetta vetää vessaa minnekään. Oli kansi sitten auki tai kiinni. Jaksan kyllä kävellä sinne asioilleni.
Jopa mun 5 vuotias tietää, että kansi laitetaan kiinni. Sen olen hänelle opettanut jo pienestä pitäen. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:27"]En ole muistaakseni käynyt koskaan vessassa, jossa kansi on kiinni sinne mennessä. Taitaa siis yleisempää olla auki jättäminen. Meillä ei ole hammasharjat pöntön lähellä
[/quote]
Sama.
[/quote]
Mutta av-mammat pesee kaikki pyyhkeet joka käytön jälkeen, pesee alapään aina ulostamisen jälkeen, käy 3 kertaa päivässä suihkussa jne. Av-palstalla kokoontuu ne neuroottisimmat, mielenterveysongelmaisimmat sekä epäsosiaaliset, introvertit ihmiset, se ainakin on tullut selväksi! :)
Hä? Jätättekö siis pökäleen pyttyyn, siivootte perseenne, nousette ja vasta sitten voi vetää. Mä vedän aina ekana kikkareeet pytystä kun istun siinä vielä ja sitten vasta pyyhin :D Eipä oo kakkapöpöt vielä henkeä vieny :D
Minähän en kanteen koske jos edellinen jättänyt sen kiinni. Lorotan suoraa vessan nurkkaan
Noen. En käytä sitä, paskat menee roskiin ja kuset lavuaariin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:32"]
Hä? Jätättekö siis pökäleen pyttyyn, siivootte perseenne, nousette ja vasta sitten voi vetää. Mä vedän aina ekana kikkareeet pytystä kun istun siinä vielä ja sitten vasta pyyhin :D Eipä oo kakkapöpöt vielä henkeä vieny :D
[/quote]
Mun pyyhkimisoperaation pytty kyllä kestäisi tukkeutumatta, mutta miehen ei, sillä on sen verran löysävatsainen että paperia kuluu :D
Itse olin aina yleensä viimeinen töissä niin kävin aina päivän lopuksi kusemassa lavuaariin
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:35"]Itse olin aina yleensä viimeinen töissä niin kävin aina päivän lopuksi kusemassa lavuaariin
[/quote]
Näin jatkeena niin kylmä lavuaarin reuna tuntuu kiveksissä pitkän istumätyöpäivän jälkee hyvältä
No en ala veivata jotain pöntön kantta ylös alas, todellakaan. Ja jos on bakteereita hammasharjoissa ja pyyhkeissä niin ei siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut koskaan.
En siis ole bakteerikammoinen.
En ole muistaakseni käynyt koskaan vessassa, jossa kansi on kiinni sinne mennessä. Taitaa siis yleisempää olla auki jättäminen. Meillä ei ole hammasharjat pöntön lähellä